☀️ IKM uke 37 2017 ☀️

Update: nå har jeg skikkelig press/hold/stinn følelse i livmoren!
Vært ute og gått en tur og det er skikkelig ubehagelig.. er ca 8 dpo! Kan det kjennes sånn når egget fester seg?
Tydelig at noe skjer der nede hvertfall... [emoji849][emoji15][emoji43]
 
Update: nå har jeg skikkelig press/hold/stinn følelse i livmoren!
Vært ute og gått en tur og det er skikkelig ubehagelig.. er ca 8 dpo! Kan det kjennes sånn når egget fester seg?
Tydelig at noe skjer der nede hvertfall... [emoji849][emoji15][emoji43]

Satser på at alle tegn utenom det vanlige er godt nytt! Du går inn i de mest spennende dagene nå... [emoji1303]
 
Ja fy søren, det er spennende. Får jo ikke noe særlig med forhåpninger nå da, har følt mye annerledes de siste dagene....

Jeg har også hatt uvanlig mye ubehag nedi der de siste dagene, og løs mage. Mangler ømme pupper da, men innbiller meg at den ene er begynt å bli øm i dag. Sikkert fordi jeg har knødd så mye på den for å kjenne etter . Så langt ingen pos test, men er bare 7 dpo så depper ikke ennå... Neste helg har vi nok fasiten på om vi er gode på å tolke kroppens signaler eller verdensmestere i innbilt svangerskap og overanslyse! [emoji51]
 
Hei!:) Endelig hjemme i Norge igjen og testegalskapen kan begynne :-p 9dpo i dag, og kjent på litt murringer. Kan jo være all slags det, men jeg tok likevel en test nå nettopp. Ikke super konsentrert urin akkurat, men ikke helt fersk heller ;) Fikk denne berømte skyggestreken ser det ut som. Hvis noen i det hele tatt ser den:) Men nå er jeg i gang, så får vi se fremover - testebonanza er i alle fall i gang!

Det kan alltids være starten på noe [emoji33]
 
Har som vanlig mye symptomer men ingen graviditet. Er på cd 26 og har begynt å blø lett. Såå.. tanta er nok på vei. Jaja. Ikke noe nytt denne pp heller da altså:-/
 
Jeg forventer mens torsdag. Men el kom tre dager senere enn forventet. Har aldri testet etter el før. Tror dere jeg bør late som ingenting og anta at jeg vanligvis har bare 11 dager lutealfase, eller ble jeg forskyve forventet ikm? Har vanligvis sykluser på 28 dager og null minutter, og har antatt el midt i der et sted (har funket med tanke å bli gravid tre ganger før). Men nå etter MA virker det som om syklusen er litt tullet til...
 
Jøss for en merkelig følelse i siden av brystene. Har prøvd å tenke ut hvordan jeg kan forklare det. Og det minner om melkespreng rett etter fødsel :P Ut i fra kroppens signaler føler jeg at jeg er gravid! IKM lørdag, får se om jeg jubler eller graver med ned av flauhet [emoji85] #innbiltsvangerskapsklubben
 
Jeg forventer mens torsdag. Men el kom tre dager senere enn forventet. Har aldri testet etter el før. Tror dere jeg bør late som ingenting og anta at jeg vanligvis har bare 11 dager lutealfase, eller ble jeg forskyve forventet ikm? Har vanligvis sykluser på 28 dager og null minutter, og har antatt el midt i der et sted (har funket med tanke å bli gravid tre ganger før). Men nå etter MA virker det som om syklusen er litt tullet til...
Hmmm.. Lurer på om jeg fikk el.senere enn appen min sa. Ikke 26 som den først sa, men tror kanskje æ hadde 30-31. Men æ har fortsatt mensen dato /ikm 14.sep.. kanskje mensen kommer senere eller skulle blitt flytta på.. Men æ har ikke gjort det.. så ha den opprinnelige dagen. :) ikke forlat uke 37 testerne. :)
 
Jøss for en merkelig følelse i siden av brystene. Har prøvd å tenke ut hvordan jeg kan forklare det. Og det minner om melkespreng rett etter fødsel :P Ut i fra kroppens signaler føler jeg at jeg er gravid! IKM lørdag, får se om jeg jubler eller graver med ned av flauhet [emoji85] #innbiltsvangerskapsklubben

Akkurat samme følelse her, føler meg gravid.
Har en underlig og annerledes følelse i underlivet; "tung" , stinn, stram, støl, hold..
hvis jeg tar feil blir det enda et innbilt sv skap... [emoji851][emoji85][emoji86]
 
Dustemonitor! Hvor mange dager dpo er du nå da? Har du pleid å få tidlig pos før? Tidligste jeg har testet før denne runden er 17 dpo, eller 3 dager etter ikm. Så det at jeg har neg test nå 7 dager dpo tar jeg helt med ro

Altså. Det tidligte du har fått positiv er 17 dpo? Det var isåfall befriende å høre.. kanskje jeg skal holde motet oppe litt til. Gadd ikke teste i dag for har egentlig gitt opp..
 
Jeg føler egentlig ikke noe spesielt jeg nå. Vært litt kvalm og oppblåst, men det kan like gjerne være forkjølelsen som henger igjen.
Så symptommessig føler jeg at det ikke har klaffet denne gangen heller[emoji85] Testmessig får jeg bare skyggestreker inntil videre. Men IKM er jo ikke før onsdag eller torsdag så begraver ikke håpet helt enda[emoji28]
 
Akkurat samme følelse her, føler meg gravid.
Har en underlig og annerledes følelse i underlivet; "tung" , stinn, stram, støl, hold..
hvis jeg tar feil blir det enda et innbilt sv skap... [emoji851][emoji85][emoji86]

Hadde min del innbilte svangerskap med nr.2. Var sikker hver måned uten at det var noe :P Så kan likesågodt skje nå også. Vet bare at kroppen gjør ting jeg ikke er vant til. Menssmerter siden EL og "melkespreng" følelse i brystene. Men hodet works in mysterious ways [emoji85] Vi har kun hatt oss en gang uten prevensjon, på sparket, og det jeg trodde var dagen etter EL. Så jeg LER om vi har klart det, når lillesøster tok ett helt år. Gleder meg til å finne ut av det, og glad jeg har en innflytningsfest å se frem til om mensa kommer ;) Håper såklart på to streker [emoji173]️
 
Jeg kjenner jeg mistet motet etter negativ test i morges! Men har så mye symptomer!! Må være innbilt! Og kan ikke sammenlikne med dpoland med første, for der var vi på ferie og jeg tenkte ikke over noen ting.. husker jeg gikk å la meg til å sove etter testen på morgen å! For jeg var sikker på det ikke var noen ting! Og nå kan jeg ikke tenke på annet enn en graviditet! Og håpet blir bare helt borte a de negative testene
 
Jeg kjenner jeg mistet motet etter negativ test i morges! Men har så mye symptomer!! Må være innbilt! Og kan ikke sammenlikne med dpoland med første, for der var vi på ferie og jeg tenkte ikke over noen ting.. husker jeg gikk å la meg til å sove etter testen på morgen å! For jeg var sikker på det ikke var noen ting! Og nå kan jeg ikke tenke på annet enn en graviditet! Og håpet blir bare helt borte a de negative testene

Jeg har samme følelse. Etter negative tester og tullestreker så mister man håpet[emoji28]
 
e1241c95beb58b4098377ab1233a7859.jpg


Nå ler jeg og griner om hverandre her, si meg at dette er babystrek![emoji7][emoji24][emoji1405][emoji177] Den er rooooooosa[emoji175] 10 dpo på 3 timers urin nå på kvelden, innen tidsfrist! Tenker å ta digital i morgen, satser på at den slår ut[emoji847]
 
Hmmm.. Lurer på om jeg fikk el.senere enn appen min sa. Ikke 26 som den først sa, men tror kanskje æ hadde 30-31. Men æ har fortsatt mensen dato /ikm 14.sep.. kanskje mensen kommer senere eller skulle blitt flytta på.. Men æ har ikke gjort det.. så ha den opprinnelige dagen. :) ikke forlat uke 37 testerne. :)

Jeg blir uke 37 uansett. Bare flyttet til søndag. Men jeg satser på pos test senest onsdag [emoji85]
 
e1241c95beb58b4098377ab1233a7859.jpg


Nå ler jeg og griner om hverandre her, si meg at dette er babystrek![emoji7][emoji24][emoji1405][emoji177] Den er rooooooosa[emoji175] 10 dpo på 3 timers urin nå på kvelden, innen tidsfrist! Tenker å ta digital i morgen, satser på at den slår ut[emoji847]

Svarte deg på testedate, men hurra igjen!! Så gode nyheter fortjener mye feiring!!
 
Back
Topp