Mangomamma
Flørter med forumet
10 dpo og testedag her, blendahvitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye og god tur til gravid forumet![]()
skjønner ikke at d e mulig, men... 9DPO og positiv digital test!
Er bare enten 10 dpo eller 8 dpo i dag, og den testen ble tatt på tiss nr to i dag.. Altså ikke morgen urin.. lov å håpeser strek!!!!
Jeg er i pp2Vil dere at jeg skal føre opp pp?![]()
Jeg har så vondt i magen idag! Sånn litt føles som jeg har magesår hehe.
9 dpo sist graviditet satt sambo og jeg på ekebergrestauranten og feiret årsdagen vår da jeg fikk så sterke luft/magesmerter at vi måtte dra hjem!
Kanskje det er symptomet mitt
Satser på ekstreme luftsmerter ikveld da!![]()
Spotting på papiret for to timer sidenSååå spennende å følge med her altså! ! :-D Jeg er 7 dpo idag. Har så innmari lyst til å teste men har kun en digital test liggende, så det er jo ingen vits..
Jeg hadde også veldig vondt i magen mandag og tirsdag, luft og litt forstoppet. Igår hadde jeg ganske løs mage, men mye smerter i magen alle dagene. Hadde mye slikt første svangerskapet også. Så håper på det samme som deg! <3 <3
Spotting på papiret for to timer siden
Er jo bare 9 dpo
Ja Er jo lov....hadde ikke det sist men sikkert forskjellig.Kan det ikke være festeblødning? Det kan jo komme helt til ca 10 dpo? Lov å håpe hvertfall
Hehe kaster ikke testene selv før jeg er godt igang med trHehe...mente samme strimmelen
Fikk skygge igår, så den såvidt. Så den litt bedre når den tørket, enda bedre igår kveld, og veldig godt idag tidlig? Fikk meg ikke til å kaste den for jeg ble nysgjerrig![]()
Kan være en festeblødning hvis det gir segNei nå ble jeg lei meg! Begynte å spotte nå
Er bare 9 dpo så da er det jo rekordtidlig med spotting. Spotter som regel maks en dag så da kommer vel tante imorgenog da har jeg bare 9 dagers lutealfase??! Hadde jo 11 sist
![]()
Gratulerer så mye![]()
skjønner ikke at d e mulig, men... 9DPO og positiv digital test!