◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Smalt på en test I dag og negativ så klart :P får prøve å holde meg til mandag nå da :)

Vedlegg

• 1439443066116.jpg
    1439443066116.jpg
    23,8 KB · Visninger: 84
Våknet opp og var utrolig "støl" i livmora og hele området egentlig. Kan ikke huske om det er normalt for meg i dpo-land eller ikke. Men er jo aaalt for tidlig å ta en test helt enda :)

Testet negativ i dag jeg også 7 dpo :oops:

Men måtte sjekke igjen nå. Ser ut som det er en veldig svak skyggestrek der, men det går ikke hele veien ned, har spart en test fra 5. Dpo også, og da var det ikke sn slik strek. Noensinne har opplevd dette :anyone

Last edited by a moderator:
9DPO tror jeg :) EL-streken var sterkere enn teststreken forrige mandag :) så da antar jeg eggløsningen var tirsdag....? I så fall er jeg 9DPO........ sist gang fikk jeg også strek veldig tidlig, mens andre i termingruppen fikk ikke fikk strek før de var godt over IKM, selv om vi hadde ca samme termin,.... så selv om noen av dere andre ikke får positiv test på 9DPO så betyr det ikke nødvendigvis at dere IKKE er gravid :D

9DPO tror jeg :) EL-streken var sterkere enn teststreken forrige mandag :) så da antar jeg eggløsningen var tirsdag....? I så fall er jeg 9DPO........ sist gang fikk jeg også strek veldig tidlig, mens andre i termingruppen fikk ikke fikk strek før de var godt over IKM, selv om vi hadde ca samme termin,.... så selv om noen av dere andre ikke får positiv test på 9DPO så betyr det ikke nødvendigvis at dere IKKE er gravid :D

Gleder meg til jeg er 9 dpo, jeg er 7 dpo og fikk en halv skyggestrek, så jeg må jo teste igjen i morgen for å finne ut om det kun var innbilning. Denne perioden er alt for spennende. Blir som regel mer lettet enn skuffet når mensen kommer, for da slipper jeg å lure lenger :oops:

9 dpo i dag. så og si ingen symptomer har vist seg enda. kun ømme pupper og det har jeg hatt i noen dager. og de har vokst seg ut av bh'en:/

Gratulerer! Noen produserer jo hcg fortere ;)
Sist SV.skap fikk jeg ikke pos. Før 13 DPO. Fikk egentlig 12 dpo mensen var så svak at det bare var jeg som så den hehe

Tok en ny el test idag, den var blendahvit! Så da stemmer det jeg tenkte at el har vært.. Så 1 eller 2 dpo på meg nå!

Nei da er det nok skjermen. Er ingenting å se i virkeligheten altså, så vet det ikke er noe der ;)

Noe litt annet. Skyggestrek som kommer etter fristen. Er det vanlig at den da blir sterkere å sterkere iløpet av de neste døgnene?
Om det er en spire skal det smått bli sterkere ja :) men det kommer jo helt ann på hcg stigningen også da :) er ikke alltid det stiger like fort og da kan det ta litt lenger tid :) er vel kanskje derfor det er anbefalt å teste med 48 timers mellomrom :D

Om det er en spire skal det smått bli sterkere ja :) men det kommer jo helt ann på hcg stigningen også da :) er ikke alltid det stiger like fort og da kan det ta litt lenger tid :) er vel kanskje derfor det er anbefalt å teste med 48 timers mellomrom :D
Hehe...mente samme strimmelen :p
Fikk skygge igår, så den såvidt. Så den litt bedre når den tørket, enda bedre igår kveld, og veldig godt idag tidlig? Fikk meg ikke til å kaste den for jeg ble nysgjerrig ;)

Back
Topp