◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Uff....hvor mange dpo er du?
Har du ikke mulighet til å få tak i test? Jeg tørr ikke drikke i dpo land egentlig men det er meg :) hadde det vært veldig tidlig hadde jeg kanskje tatt en lite glass om kvelden for å forhindre snakk men nå er jeg 8 dpo og hadde nok ikke gjort det
10 DPO. Mulig jeg kan få tak i en test senere i dag. Ellers så må jeg nok bare stå i mot drikkepresset. Det er ikke verdt det...
:-)

da ble el-testen min plutselig mye svakere, så lurer på om el har vært jeg altså.. kan stemme også med symptomer jeg har hatt.. så da tror jeg at jeg sier at jeg er i dpo land.. merker troen på at vi har klart det denne pp er ikke helt på plass...

Kjenner at jeg ikke har trua... Ikke vært noe hopping i høyet siste uka og el skal i følge syklusen ha vært på lørdag... Det er noe jeg tviler på da, tror el var uka før men får vente til uka før en prøver en test...

Har svært svak antydning til ømme brystvorter, men det er vel for lite til å være optimistisk over? Er 6 dpo..

Plutselig vurderer jeg test I morgen, men det er jo alt for tidlig. Er jo ikke mer en 8 dpo I dag

7a896cca307f4bf1198d5dbed6b09b6f

9 dpo og blenda :(

Tidlig enda selvsagt men....
Da var det nok bare skygge igår Hope90 ;)

Back
Topp