◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Da er vår uke omme og slik ser det ut med de som "mangler"

♢Passert IKM
fra 3 til 4 <3, pp1 etter ma
Lenateacup, pp2
Xtina87, pp2

♧Ikke oppdatert
Sinita79, pp 22
BiensBlomst
EndeligPrøver
SmåBarnsMamma❤
Frk79, pp8 etter SA
Catty21, pp?

Gratulerer til alle de som har blitt gravide ♡ Måtte dere alle få noen fantastiske 9 mnd :D

Til oss som må prøve igjen så ønsker jeg os alle masse lykke til :D det blir vår tur en dag også ♡

Til dere som har passert så håper jeg dere får et sikkert svar på hva som skjer ganske snart :) Lykke til

Og dere som har ikke har oppdatert så er det kjempe koselig å høre fra dere selv om vår uke er omme :) har jeg ikke fått med meg oppdateringen deres så beklager jeg så mye :)

IkM Uke 38 er oppe og går så det er bare å hive seg på :D

Da er vår uke omme og slik ser det ut med de som "mangler"

♢Passert IKM
fra 3 til 4 <3, pp1 etter ma
Lenateacup, pp2
Xtina87, pp2

♧Ikke oppdatert
Sinita79, pp 22
BiensBlomst
EndeligPrøver
SmåBarnsMamma❤
Frk79, pp8 etter SA
Catty21, pp?

Gratulerer til alle de som har blitt gravide ♡ Måtte dere alle få noen fantastiske 9 mnd :D

Til oss som må prøve igjen så ønsker jeg os alle masse lykke til :D det blir vår tur en dag også ♡

Til dere som har passert så håper jeg dere får et sikkert svar på hva som skjer ganske snart :) Lykke til

Og dere som har ikke har oppdatert så er det kjempe koselig å høre fra dere selv om vår uke er omme :) har jeg ikke fått med meg oppdateringen deres så beklager jeg så mye :)

IkM Uke 38 er oppe og går så det er bare å hive seg på :D

Jeg endret min ikm til uke 35 :-)

Da kom tr her, å jeg må vente til ikm uke 43 da mannen er bortreist på jobb denne pp :( :( masse lykke til alle som får prøve denne pp! Å ett stort gratulerer til alle gravide <3

Er på en måte fortsatt i denne gruppa, selv om alle andre har funnet veien videre :p Ingen TR, ingen positive tester. 8 dager siden IKM Pleier aldri ha så lange sykluser. Da jeg gikk gravid med lillemor fikk jeg ikke positiv test før 11 dager over IKM. Derav fortsatt et ørlite håp :p lei av ventingen!

Er på en måte fortsatt i denne gruppa, selv om alle andre har funnet veien videre :p Ingen TR, ingen positive tester. 8 dager siden IKM Pleier aldri ha så lange sykluser. Da jeg gikk gravid med lillemor fikk jeg ikke positiv test før 11 dager over IKM. Derav fortsatt et ørlite håp :p lei av ventingen!
Lykke til :)

Jeg har prøvd å glemme denne prøvegreia litt, men tr kom nok denne måneden også! Kanskje neste måned? :)

Back
Topp