◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Jeg har så vondt i magen idag! Sånn litt føles som jeg har magesår hehe.

9 dpo sist graviditet satt sambo og jeg på ekebergrestauranten og feiret årsdagen vår da jeg fikk så sterke luft/magesmerter at vi måtte dra hjem!
Kanskje det er symptomet mitt ;)
Satser på ekstreme luftsmerter ikveld da!:p

Nei nå ble jeg lei meg! Begynte å spotte nå :(

Er bare 9 dpo så da er det jo rekordtidlig med spotting. Spotter som regel maks en dag så da kommer vel tante imorgen :( og da har jeg bare 9 dagers lutealfase??! Hadde jo 11 sist :(

2ngttsy.jpg

skjønner ikke at d e mulig, men... 9DPO og positiv digital test!

ikm 19.august pp2

Jeg har så vondt i magen idag! Sånn litt føles som jeg har magesår hehe.

9 dpo sist graviditet satt sambo og jeg på ekebergrestauranten og feiret årsdagen vår da jeg fikk så sterke luft/magesmerter at vi måtte dra hjem!
Kanskje det er symptomet mitt ;)
Satser på ekstreme luftsmerter ikveld da!:p

Sååå spennende å følge med her altså! ! :-D Jeg er 7 dpo idag. Har så innmari lyst til å teste men har kun en digital test liggende, så det er jo ingen vits..
Jeg hadde også veldig vondt i magen mandag og tirsdag, luft og litt forstoppet. Igår hadde jeg ganske løs mage, men mye smerter i magen alle dagene. Hadde mye slikt første svangerskapet også. Så håper på det samme som deg! <3 <3

Sååå spennende å følge med her altså! ! :-D Jeg er 7 dpo idag. Har så innmari lyst til å teste men har kun en digital test liggende, så det er jo ingen vits..
Jeg hadde også veldig vondt i magen mandag og tirsdag, luft og litt forstoppet. Igår hadde jeg ganske løs mage, men mye smerter i magen alle dagene. Hadde mye slikt første svangerskapet også. Så håper på det samme som deg! <3 <3
Spotting på papiret for to timer siden :(

Er jo bare 9 dpo

En uke til testing!! Da er jeg 11/12 dpo. Litt usikker på om el var lørdag eller søndag.
Hamstret tester i Tyskland, så håper de duger ;)

kjenner en murring nederst i magen.. spennende.. har ikke vært gravid før, så vet ikke hva det kan være! men fortsatt tidlig enda da

Hehe...mente samme strimmelen :p
Fikk skygge igår, så den såvidt. Så den litt bedre når den tørket, enda bedre igår kveld, og veldig godt idag tidlig? Fikk meg ikke til å kaste den for jeg ble nysgjerrig ;)
Hehe kaster ikke testene selv før jeg er godt igang med tr :P

Nei nå ble jeg lei meg! Begynte å spotte nå :(

Er bare 9 dpo så da er det jo rekordtidlig med spotting. Spotter som regel maks en dag så da kommer vel tante imorgen :( og da har jeg bare 9 dagers lutealfase??! Hadde jo 11 sist :(
Kan være en festeblødning hvis det gir seg :)

Back
Topp