Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er litt mer spennende blitt I dag med symptomer på bekkenløsning og masse murringerSpennende da![]()
Hvorfor er det aldri meg som får positiv test og kan legge ut bilde av denSukk!! Men gla på de som får det sine vegne.
Ja det er litt mer spennende blitt I dag med symptomer på bekkenløsning og masse murringer![]()
Et år og litt til. Har to barn fra før så vet jeg kan få barn. Han har ikke barn. Men det skjer vel om det er ment at vi skal få barnDet blir nok din tur snart ogsåhvor lenge har dere prøvd?
Uff jeg skjønner at du vil det skal bli deres tur nå! Gikk det lett med de andre? De sier at alt kan være annerledes med ny mann, prøving, svangerskap, symptomer, alt....Et år og litt til. Har to barn fra før så vet jeg kan få barn. Han har ikke barn. Men det skjer vel om det er ment at vi skal få barn![]()
Spennende! Hold oss oppdatert!I dag er jeg 7 dpo.. ;-p å veeet det er galskap å teste allerede. Heheh.. meeen den jeg tok etter jobb syns jeg der er noe. Men ser det liksom ikke helt heller. Hahah... uff... fikk svak positiv 9 dpo sist. Satse på jeg får noe strek lørdag; -p men om jeg er preggers så kommer jeg til å være super nærvøs. Har jo mistet 2 ganger før i år. Så blir vanskelig å slå seg til ro før man er kommet litt utti.
Å så gøy! Skal du teste??Ja det er litt mer spennende blitt I dag med symptomer på bekkenløsning og masse murringer![]()
Jeg vil også teste... Men det er for tidlig for meg enda!!hvor lenge venter dere før dere tester?
Gikk vel ganske lett ja. Men nå lar det virkelig vente på seg.Uff jeg skjønner at du vil det skal bli deres tur nå! Gikk det lett med de andre? De sier at alt kan være annerledes med ny mann, prøving, svangerskap, symptomer, alt....