◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

I dag er jeg 7 dpo.. ;-p å veeet det er galskap å teste allerede. Heheh.. meeen den jeg tok etter jobb syns jeg der er noe. Men ser det liksom ikke helt heller. Hahah... uff... fikk svak positiv 9 dpo sist. Satse på jeg får noe strek lørdag; -p men om jeg er preggers så kommer jeg til å være super nærvøs. Har jo mistet 2 ganger før i år. Så blir vanskelig å slå seg til ro før man er kommet litt utti.

Kniper å trykker på puppa flere ganger om dagen for å kjenne om dem er ømme... å nå er dem det... eeh, men det er noke pga trykkinga;-p

I dag er jeg 7 dpo.. ;-p å veeet det er galskap å teste allerede. Heheh.. meeen den jeg tok etter jobb syns jeg der er noe. Men ser det liksom ikke helt heller. Hahah... uff... fikk svak positiv 9 dpo sist. Satse på jeg får noe strek lørdag; -p men om jeg er preggers så kommer jeg til å være super nærvøs. Har jo mistet 2 ganger før i år. Så blir vanskelig å slå seg til ro før man er kommet litt utti.
Spennende! Hold oss oppdatert!

Ser ut sommer spørsmålstegn jeg nå. Har ikke sett mer spotting siden tolv igår....Men så har jeg ikke stått ordentlig opp heller. River skikkelig der nede, sånn strekk følelse man kan få hvis man hoster eller nyser litt kraftig? Og mye aktivitet, både luft og rumling og stikking og murring....
Og så gjorde tempen min enda ett hopp opp idag!

Jeg vil også teste... Men det er for tidlig for meg enda!! :( hvor lenge venter dere før dere tester?

Nå har jeg testa dpo 7, 9 og 11. Helt unødvendig selvsagt. Prøver egentlig å vente til etter 10 dpo. Har lutealfase på 17-19 dager, så syntes det er så lenge å vente :-P

Sjønner att dere ikke ser noe... for der er ikke skikkelig strek på en måte. Men der er "noe" som skjer nedi sprekka der tror jeg;-p. 8Dpo
dcce5d88e24d7e268a30599955f4c350

lurer på om jeg må ryke på en test om 2 dager jeg.da er jeg 12 dpo. kjenner jeg begynner å bli utålmodig.
gått så fint helt til jeg tittet innom bv igjen i går :P

Nå som testen er tørket er jeg heelt sikker på att der er strek

Negativ i dag også! Hvis den enda er negativ i morgen så kommer tr ganske så strax. Hadde tidlig el. Søndag er det to uker siden positiv test. Men tviler på at det har klaffet denne gangen også. Alt inni meg sier at tr kommer :(

Back
Topp