• Drømmen om lillebrøster •

Skjønner du mener det, men selv er jeg absolutt ikke klar for august enda

Hihi nei det blir spennende tider fremover altså! Jeg tar over stafettpinnen etter deg [emoji8]
Det kan du gjerne!
Sender over til deg og flere

PP 21 - CD 27
Jeg aner ikke hvordan jeg ligger an i syklusen denne runden, og måtte til og med inn på FF for å sjekke hvilken dag jeg var på, men det som er litt rart er at jeg enda ikke har fått ømme pupper denne ruden. Trodde jeg hadde eggløsning for litt under to uker siden, basert på smerter, men det er ikke sikkert..

I såfall, jeg må jo få mensen innen fredag hvis jeg skal få ringt inn denne runden, de stenger jo i juli, så da aner jeg ikke hvordan det blir hvis jeg må gå på medisiner osv.. Får jeg mensen ut i juli en gang må vi jo vente en hel syklus til om jeg feks må starte på medisiner tidlig, for da kommer neste mens i begynnelsen av august [emoji24][emoji24] Forbaska sommerstengt!!!

PP 21 - CD 27
Jeg aner ikke hvordan jeg ligger an i syklusen denne runden, og måtte til og med inn på FF for å sjekke hvilken dag jeg var på, men det som er litt rart er at jeg ikke har fått ømme pupper. Trodde jeg hadde eggløsning for litt under to uker siden, basert på smerter, men det er ikke sikkert.. I såfall, jeg må jo få mensen innen fredag hvis jeg skal kunne ringe inn denne runden, de stenger jo i juli, så da aner jeg ikke hvordan det blir hvis jeg må gå på medisiner osv.. Får jeg mensen ut i juli må vi jo vente en hel syklus til om jeg feks må starte på medisiner tidlig, for da kommer neste mens i begynnelsen av august [emoji24][emoji24] Forbaska sommerstengt!!!

Kan du ikke avtale med dem før de stenger? Jeg fikk beskjed om at jeg skal avtale med dem før de stenger selv om jeg eventuelt ikke har fått mensen før de stenger. :)

Kan du ikke avtale med dem før de stenger? Jeg fikk beskjed om at jeg skal avtale med dem før de stenger selv om jeg eventuelt ikke har fått mensen før de stenger. :)

Ja lurer på om jeg skal ringe de i morgen siden alt er så uvisst.. Orker ikke vente mer en jeg absolutt må [emoji28]

Jeg tror kanskje telefonen er åpen lenger enn selve klinikken, altså også hele neste uke? For du er på St.Olavs, ikke sant? Mener den skulle være stengt bare to uker og åpner hvertfall en uke før. Krysser uansett fingrene for at tanta innfinner seg som planlagt denne uka!

Jeg tror kanskje telefonen er åpen lenger enn selve klinikken, altså også hele neste uke? For du er på St.Olavs, ikke sant? Mener den skulle være stengt bare to uker og åpner hvertfall en uke før. Krysser uansett fingrene for at tanta innfinner seg som planlagt denne uka!

Ja jeg så noen skreiv det inne på St.Olavs tråden, så får håpe det stemmer [emoji4] Typisk at det skal bli tull med alt nå liksom.. Takk for det [emoji173]️

Ville ringt og hørt/lagd avtale

TELEFON FRA ST.OLAVS
Da har jeg akkurat lagt på, og må skrive det ned mens det fortsatt er friskt i minnet. Jeg skal ha mensen nå i disse tider (ber på mine knær om at den snart kommer), og det blir visst innsett i naturlig syklus, og det skremmer livskiten av meg! Det blir ul rundt syklusdag 9 ved neste mens, altså i juli/august, og deretter innsett. Og blir det el på helg blir det avbrutt.. Håper og ber på mine knær om at det går veien denne gangen! Dette ble sykt rotete, men heldigvis får jeg brev i posten med mer info, for kjenner jeg ble superstressa av dette [emoji28] Men om alt går etter planen, blir det innsett rundt midten av august!

Hurra for forsøk i august. :D

Hurra[emoji5][emoji5]

Men har du ikke blastoer på frys?? Når jeg hadde innsett i naturlig syklus med blasto der så kunne jeg ikke få positiv EL-test på mandag og tirsdag, for da falt innsett på helg og de har stengt! Man setter jo ikke inn på EL[emoji5]

Hurra[emoji5][emoji5]

Men har du ikke blastoer på frys?? Når jeg hadde innsett i naturlig syklus med blasto der så kunne jeg ikke få positiv EL-test på mandag og tirsdag, for da falt innsett på helg og de har stengt! Man setter jo ikke inn på EL[emoji5]

Hmmm, det sa de ingenting om! Blir det da innsett 5 dpo? Jeg kan altfor lite om dette kjenner jeg.. Håper alt står forklart ned i minste detalj på brevet jeg får [emoji28]

Back
Topp