Skjønner frustrasjonen, limboland er ikke kult! Nå har du ventet nok, men nå er du snart i mål fordi august skal være din lykkemåned.
Håper virkelig det [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner frustrasjonen, limboland er ikke kult! Nå har du ventet nok, men nå er du snart i mål fordi august skal være din lykkemåned.
Skjønner du mener det, men selv er jeg absolutt ikke klar for august enda
Det kan du gjerne!Hihi nei det blir spennende tider fremover altså! Jeg tar over stafettpinnen etter deg [emoji8]
Det kan du gjerne!
Sender over til deg og flere
PP 21 - CD 27
Jeg aner ikke hvordan jeg ligger an i syklusen denne runden, og måtte til og med inn på FF for å sjekke hvilken dag jeg var på, men det som er litt rart er at jeg ikke har fått ømme pupper. Trodde jeg hadde eggløsning for litt under to uker siden, basert på smerter, men det er ikke sikkert.. I såfall, jeg må jo få mensen innen fredag hvis jeg skal kunne ringe inn denne runden, de stenger jo i juli, så da aner jeg ikke hvordan det blir hvis jeg må gå på medisiner osv.. Får jeg mensen ut i juli må vi jo vente en hel syklus til om jeg feks må starte på medisiner tidlig, for da kommer neste mens i begynnelsen av august [emoji24][emoji24] Forbaska sommerstengt!!!
Kan du ikke avtale med dem før de stenger? Jeg fikk beskjed om at jeg skal avtale med dem før de stenger selv om jeg eventuelt ikke har fått mensen før de stenger.
Jeg tror kanskje telefonen er åpen lenger enn selve klinikken, altså også hele neste uke? For du er på St.Olavs, ikke sant? Mener den skulle være stengt bare to uker og åpner hvertfall en uke før. Krysser uansett fingrene for at tanta innfinner seg som planlagt denne uka!
Ville ringt og hørt/lagd avtale
Har du fått sjekket ?
Håper de ringer idag da.Har glemt helt av det, men skal ringe de på svareren i kveld tenker jeg, så ringer de forhåpentligvis opp igjen i morgen [emoji4]
Glemte såklart av det igår, men fikk ringt i dag, og i følge svareren ringer de oppigjen innen kl 1430, så da får jeg snakka med de idag [emoji4]Håper de ringer idag da.
Hurra for forsøk i august.
Hurra[emoji5][emoji5]
Men har du ikke blastoer på frys?? Når jeg hadde innsett i naturlig syklus med blasto der så kunne jeg ikke få positiv EL-test på mandag og tirsdag, for da falt innsett på helg og de har stengt! Man setter jo ikke inn på EL[emoji5]