Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Sommerstengt er stressende altså, ekstra utsettelser trenger man virkelig ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den sommerstengt er utrolig kjedelig! Det går utover så ekstremt mange. Vi kunne vært i gang nå på mensen som kommer om tre uker vi hadde det ikke vært for den sommerstengt. Samme gjelder vel dere.
Men venter du mensen etter 20. juli? Kunne du ikke begynt med Progynova da? Skal ikke første kontroll være sånn CD9-CD12? De åpner jo 30. juli?
Sommerstengt er stressende altså, ekstra utsettelser trenger man virkelig ikke
Hørte at dette med sommerstengt er størst utfordring i Norge...Som om man ikke venter nok fra før liksom.. Håper de revurderer dette opplegget en gang i fremtiden, for det er jo egentlig helt på tryne!
Godt at syklusen er som den skal, men tenk vi er allerede godt i gang med 1 juli. Med andre ord måneden blir å ras avgårde og vips sitter du med positiv test eller med syklusen som skal gjøre deg gravid
Hørte at dette med sommerstengt er størst utfordring i Norge...
Gjetter de har kommet frem til dette er mest effektivt og totalt sett gir bedre kapasitet.Ja det er jo det, skjønner ikke hvorfor de ikke kan dele opp ferien sånn som ca alt annet gjør..
Gjetter de har kommet frem til dette er mest effektivt og totalt sett gir bedre kapasitet.
Tenker ift ressursene de har og hvor mange som til enhver tid i tidsplanen deres må være på jobb for at de skal få det til.Helt sikkert, men det er jo bare tull! Tenk så mye frustrasjon og venting alle vi som det faktisk går ut over hadde spart oss..
Tenker ift ressursene de har og hvor mange som til enhver tid i tidsplanen deres må være på jobb for at de skal få det til.
Hadde det vært utifra behov og alle som trenger tilbudet burde det vært utvidet permanent...
Plutselig (håper vi!) Så blir det en ventespire...PP 22 - CD 5
Tanta har begynte å pakke sammen, og andre dose letrozol er tatt. Fant en pakke jeg hadde liggende som går ut i august, så tenkte jeg like gjerne kunne bruke den siden dette blir siste ordinære pp før innsett [emoji4]
Ellers koser jeg og mini oss på miniferie på hytta, sammen med min mor og søster. Nydelig vær og fine dager [emoji4] Mannen har ferie fra og med mandag, så da får vi gruble litt på hva vi skal finnepå [emoji4]
Skal iallefall snart finne frem termometeret, og handle inn grapefruktjuice og concieve plus, da har vi liksom gjort det vi kan denne runden [emoji4]
Plutselig (håper vi!) Så blir det en ventespire...
Bonus med en rest av Letrozol da
Kos dere på ferie