• Drømmen om lillebrøster •

TELEFON FRA ST.OLAVS
Da har jeg akkurat lagt på, og må skrive det ned mens det fortsatt er friskt i minnet. Jeg skal ha mensen nå i disse tider (ber på mine knær om at den snart kommer), og det blir visst innsett i naturlig syklus, og det skremmer livskiten av meg! Det blir ul rundt syklusdag 9 ved neste mens, altså i juli/august, og deretter innsett. Og blir det el på helg blir det avbrutt.. Håper og ber på mine knær om at det går veien denne gangen! Dette ble sykt rotete, men heldigvis får jeg brev i posten med mer info, for kjenner jeg ble superstressa av dette [emoji28] Men om alt går etter planen, blir det innsett rundt midten av august!
Så gøy! Da er det ikke lenge til! Heier på tanta kommer snart!

Hmmm, det sa de ingenting om! Blir det da innsett 5 dpo? Jeg kan altfor lite om dette kjenner jeg.. Håper alt står forklart ned i minste detalj på brevet jeg får [emoji28]
Jeg er ganske sikker på at det stemmer, ja. At de setter inn på 5 dpo :)

Godt med en plan! Krysser fingrene for at tanta snart kommer og at ting går etter planen sånn at det ikke blir avbrutt!

Tenker at du kanskje har litt mer slingringsmonn med en blasto og naturlig syklus enn en to-dagers...
Krysser fingrene for vellykket august-forsøk

Hmmm, det sa de ingenting om! Blir det da innsett 5 dpo? Jeg kan altfor lite om dette kjenner jeg.. Håper alt står forklart ned i minste detalj på brevet jeg får [emoji28]

Setter vel inn 5 dpo ja! Jeg hadde positiv EL-test søndag, og innsett fredag! Tror det står i brevet ja![emoji5]

Tenker at du kanskje har litt mer slingringsmonn med en blasto og naturlig syklus enn en to-dagers...
Krysser fingrene for vellykket august-forsøk

Ja det kan hende, nå får vi bare håpe alt klaffer [emoji173]️

Hater at jeg ikke aner hvor jeg er i syklusen.. Null ømme pupper, så frykter el ikke har vært, og det klusser til sånn ca alt.. Blæ

Kjedelig med sånne dager
Satser på at kroppen oppfører seg og at det blir en god sommer

Kjedelig med sånne dager
Satser på at kroppen oppfører seg og at det blir en god sommer

Ja det har den bare med altså! Har jo vært så stabil nå i evigheter, med bare 2-3 dagers slingringsmonn, så det er jo typisk at det skal bli tull nå.. Håper bare tanta kommer med et brak snarest!

Ja det har den bare med altså! Har jo vært så stabil nå i evigheter, med bare 2-3 dagers slingringsmonn, så det er jo typisk at det skal bli tull nå.. Håper bare tanta kommer med et brak snarest!
Typisk det, men tror ikke det er helt uvanlig ift å vente på forsøk og være stressa på datoer etc.

Det skal ordne seg!

Typisk det, men tror ikke det er helt uvanlig ift å vente på forsøk og være stressa på datoer etc.

Det skal ordne seg!

Nei ikke sant, og i tillegg tror jeg forsøket også kan ha klussa til litt.. Vi får håpe det [emoji173]️

PP 21 - CD 31
Ingen tante å se, heller ikke ømme pupper, så jeg aner ikke hva som skjer eller hvordan jeg ligger an i syklusen.. Har tatt litt tester, men alle har vært blenda eller bare hatt skygge, men svei av en ista som jeg ikke rakk å se noe på siden vi plutselig fikk besøk. Kika på den nå, og den hadde en ganske synlig skygge, men den så så rar ut, og jeg vet jo at jeg ikke er gravid, men likevel.. Man øyner plutselig et lite håp [emoji31]

IMG_1518.JPG

PP 22 - CD 2
Tanta kom i går kveld, heldigvis! Så da er syklusen fortsatt stabil [emoji4] Bare så sykt kjipt med sommerstengt, har ikke ord! Nå må vi vente en hel syklus til, og det suger.. Skal iallefall gjøre alt vi kan, og teste alle kjærringråd, siden dette er aller siste naturlige sjanse, og går ikke det, så må det vel bare gå neste mnd! Orker ikke noe tull med at det kræsjer med helg osv..

Tenker iallefall å tempe, så jeg vet når jeg får tanta, samt drikke grapefruktjuice, ta hostesaft, kjøpe concieve plus og ta babyklister etter el, da må det vel bli bra [emoji6]

Den sommerstengt er utrolig kjedelig! Det går utover så ekstremt mange. Vi kunne vært i gang nå på mensen som kommer om tre uker vi hadde det ikke vært for den sommerstengt. Samme gjelder vel dere.

Den sommerstengt er utrolig kjedelig! Det går utover så ekstremt mange. Vi kunne vært i gang nå på mensen som kommer om tre uker vi hadde det ikke vært for den sommerstengt. Samme gjelder vel dere.

Men venter du mensen etter 20. juli? Kunne du ikke begynt med Progynova da? Skal ikke første kontroll være sånn CD9-CD12? De åpner jo 30. juli? :confused:

Men venter du mensen etter 20. juli? Kunne du ikke begynt med Progynova da? Skal ikke første kontroll være sånn CD9-CD12? De åpner jo 30. juli? :confused:
Tror det kan være fordi listene er fulle etter sommeren... Jeg satte jo av plassen ekstremt tidlig :hilarious:

Back
Topp