Det skjønner jeg.
Er liksom de få gangene hvor det er greit...
Ja har alltid sett på det som en skikkelig NEI-ting, men i mange av tilfellene skulle jeg faktisk ønske vi hadde en! Han vet å sette en støkk i foreldrene sine iallefall [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg.
Er liksom de få gangene hvor det er greit...
Ja det er jo helt vilt! Kun 3 som ikke ble befrukta av såpass mange! Forhåpentligvis blir to av de våre neste barn [emoji173]️
Torrevieja, svigers har hus der, så det er veldig greit å ha muligheten til å reise dit når vi vi [emoji1]
Gratulerer!
Jeg har ikke lest hele dagboken din (enda), meeen, tenkte jeg skulle spørre om noen reisetips. Vi skal nemlig til morfars leilighet i Torrevieja om to uker, og vet ikke helt hva man kan finne på der. Morfar har tipset om steder med god kinamat og billig øl, men siden jeg er gravid er ikke sistenevnte tips så veldig nyttig [emoji85]
Skummelt altså!Ja har alltid sett på det som en skikkelig NEI-ting, men i mange av tilfellene skulle jeg faktisk ønske vi hadde en! Han vet å sette en støkk i foreldrene sine iallefall [emoji28]
Skummelt altså!
Kjenner noen som lette etter en 3-åring en halvtime på en spansk øy. Fy søren så forferdelig de hadde det før ungen ble funnet!
Skummelt altså!
Kjenner noen som lette etter en 3-åring en halvtime på en spansk øy. Fy søren så forferdelig de hadde det før ungen ble funnet!
Ja, fikk absolutt inntryk av at det opplevdes sånn jaDet høres ut som et skikkelig mareritt [emoji33][emoji33][emoji33]
Ja, og de hadde omtrent bare blunka, fulgte jo med hele tiden. Så bare viser hvor ekstremt lite som skal til. Den lettelsen når det gikk bra....Ææ, hadde vært meg hadde jeg vært fullstendig nervevrak resten av livet og klistra barnet til meg!! Bare den angsten man kjenner når de forsvinner et lite øyeblikk er helt grusom! Spesielt når man er langt borte hjemmefra og ikke aner hvor han har blitt av.. Skal så lite til når de ikke forstår konsekvenser!
Får ikke opp noePP 21 - CD 15
Måtte inn på FF for å se hvor jeg er i syklusen (ja, tenk det da dere, har virkelig null kontroll og det er superdeilig), og jeg har visst kommet til dag 15. I følge FF skulle el vært i går, men har ikke hatt et eneste tegn til det, så det er heller tvilsomt.
Sengevalsen har det også vært veldig dårlig med, da mannen jobber sent denne uka og mini har slutta helt å sove, og skal bare ligge i senga sammen med oss [emoji28]
Vi får iallefall bare se hva som skjer denne syklusen, så tenker jeg å kjøre på med kjærringråd neste syklus bare for å ha gjort det [emoji87]
Se på denne da, har ikke registrert annet en mensen og den ene runden i høyet [emoji23]
Vis vedlegget 262673
Som jeg lengter etter å bli gravid igjen! Og ikke minst babytiden.. Se utviklingen dag for dag og bare være overvelmet av kjærlighet og lykke [emoji173]️ Og ikke minst få se mini som storebror! Han er jo så glad i babyer.. Nei huff, måtte tiden gå fort, for dette limbolandgreiene er ikke noe for meg..
Forstår deg så godt! [emoji173]️
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️Som jeg lengter etter å bli gravid igjen! Og ikke minst babytiden.. Se utviklingen dag for dag og bare være overvelmet av kjærlighet og lykke [emoji173]️ Og ikke minst få se mini som storebror! Han er jo så glad i babyer.. Nei huff, måtte tiden gå fort, for dette limbolandgreiene er ikke noe for meg..
Som jeg lengter etter å bli gravid igjen! Og ikke minst babytiden.. Se utviklingen dag for dag og bare være overvelmet av kjærlighet og lykke [emoji173]️ Og ikke minst få se mini som storebror! Han er jo så glad i babyer.. Nei huff, måtte tiden gå fort, for dette limbolandgreiene er ikke noe for meg..
Enig!!!Skjønner frustrasjonen, limboland er ikke kult! Nå har du ventet nok, men nå er du snart i mål fordi august skal være din lykkemåned.
Håper på en bedre dag idag og en flott sommer som toppes med terminspire i august
Snart er det din tur [emoji173]️