• Drømmen om lillebrøster •

Kjempebra resultat!!! Er hele 14 frosset ned liksom? [emoji33] GRATULERER!!!

Det er jo helt vilt bra befruktning!!! Overlevde alle til blasto og ble fryst?[emoji7][emoji7]

Wow for et resultat! Grattis! Hvordan har dere hatt det på ferie?:-)

For et resultat av befruktningen! :) Da skal du se den sitter nå som dere får litt hjelp med resten :)

Fantastisk befruktningsresultat!! [emoji1376][emoji1376][emoji1376][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Super resultat. Gratulerer! :happy:

Supert resultat!!

Ja det er jo helt vanvittig! Men «bare» 6 av de overlevde til blasto, men det er jo et helt supert resultat det også [emoji1]

Nå er vi hjemme fra en superfin to ukers spaniaferie, og skal heldigvis bare jobbe i 3 uker før det er ferie igjen i 3 nye uker [emoji87] Vips er det august og innsett [emoji7]

Så utrolig bra befruktningsrate!
Ikke dårlig med 6 blastoer på frys altså. Dette MÅ det bli barn av altså.

Hvor i Spania har dere vært da?

Så utrolig bra befruktningsrate!
Ikke dårlig med 6 blastoer på frys altså. Dette MÅ det bli barn av altså.

Hvor i Spania har dere vært da?

Ja det er jo helt vilt! Kun 3 som ikke ble befrukta av såpass mange! Forhåpentligvis blir to av de våre neste barn [emoji173]️

Torrevieja, svigers har hus der, så det er veldig greit å ha muligheten til å reise dit når vi vi [emoji1]

Ja det er jo helt vanvittig! Men «bare» 6 av de overlevde til blasto, men det er jo et helt supert resultat det også [emoji1]

Nå er vi hjemme fra en superfin to ukers spaniaferie, og skal heldigvis bare jobbe i 3 uker før det er ferie igjen i 3 nye uker [emoji87] Vips er det august og innsett [emoji7]
Steinbra resultat det da!:cool:
Plutselig er det august eller så er du gravid på gamlemåten :angelic:

Steinbra resultat det da!:cool:
Plutselig er det august eller så er du gravid på gamlemåten :angelic:

Ja er superfornøyd med det altså! Endelig noe som går vår vei etter alle humper i veien! Hihi, ja gravid skal jeg iallefall bli, på ene eller andre måten [emoji87]

SEKS blastoer er helt vilt bra!! Gratulerer. Det blir nok både baby og lillebrøster(e) av dette tipper jeg [emoji3]

Fantastisk[emoji173]️ må være deilig å gå sommeren i møte med fryseren full av småsøsken[emoji5]

Gleder meg til du er i gang! :D

Ja det blir superspennende! Har en god følelse, da jeg er helt overbevist om at problemet er at sædcellene ikke møter egget! Og nå er jo det allerede i boks, så da må egget jo bare grave seg godt ned når det blir satt inn [emoji173]️

Ja det er jo helt vilt! Kun 3 som ikke ble befrukta av såpass mange! Forhåpentligvis blir to av de våre neste barn [emoji173]️

Torrevieja, svigers har hus der, så det er veldig greit å ha muligheten til å reise dit når vi vi [emoji1]
Veldig bra resultat ja!

Deilig med en sånn mulighet.

Veldig bra resultat ja!

Deilig med en sånn mulighet.

Ja det er helt supert! Eget basseng ved huset og massevis av aktiviteter og ting å finnepå i nærheten der, så gleder meg til mange flere turer dit i fremtiden [emoji4] Første gang med barn denne gangen da, så litt mer «styrete» enn når vi har reist alene, men vi har kosa oss masse [emoji173]️

Ja det er helt supert! Eget basseng ved huset og massevis av aktiviteter og ting å finnepå i nærheten der, så gleder meg til mange flere turer dit i fremtiden [emoji4] Første gang med barn denne gangen da, så litt mer «styrete» enn når vi har reist alene, men vi har kosa oss masse [emoji173]️
Bra da!
men ja, absolutt mer styr med barn og utstyr og pass etc.

Bra da!
men ja, absolutt mer styr med barn og utstyr og pass etc.

Uten tvil [emoji28] En liten en som har det hysterisk morsomt med å stikke av på flyplassen med 100 kofferter og det som hører med [emoji87]

Uten tvil [emoji28] En liten en som har det hysterisk morsomt med å stikke av på flyplassen med 100 kofferter og det som hører med [emoji87]
Hjelp!
Noen ganger det er innafor med noe som holder dem fast til en altså, er jo krise om de forsvinner på sånne steder

Ja det var faktisk opptil flere ganger vi vurderte å skaffe bånd til han [emoji23]
Det skjønner jeg.
Er liksom de få gangene hvor det er greit...

Back
Topp