• Drømmen om lillebrøster •

OPPDATERING FRA ST.OLAVS

Wohoo! Ringte på laben igjen idag, selvom jeg snakka med de på svareren i går, og det var visst 6 fine blastoer på frys og ikke 4! Det er jo helt supert! 6 blastoer av totalt 17 egg ut [emoji1]

Oii to til ja! Supert resultat:happy::Heartred

Så herlig! :D

Så fantastisk med 6 blastoer på frys!
Vet du om de er frosset alene eller to og to? Må da bli et søsken eller tre av dette vel? kos dere på ferie

Hurra for fantastiske nyheter! Selv om august er lenge nok til har du iallfall veldig gode grunner til å glede deg :)

Oii to til ja! Supert resultat:happy::Heartred

Så fantastisk!!!! [emoji173]️

Så fantastisk med 6 blastoer på frys!
Vet du om de er frosset alene eller to og to? Må da bli et søsken eller tre av dette vel? kos dere på ferie

Hurra for fantastiske nyheter! Selv om august er lenge nok til har du iallfall veldig gode grunner til å glede deg :)

Ja nå må det bli minst en baby ut av dette altså [emoji7] De er nok fryst alene da hun sa vi hadde muligheten til innsett 6 ganger [emoji4] Måtte august komme fort [emoji173]️

Åå det var gode nyheter!! Nå snur motgangen vet du, så nå blir det lykke og hell fremover satser vi på!! 2018 SKAL jo bli positivt for deg og!! Veldig glad for de gode resultatene dine..og toppers at det er så god kvalitet og:-) sier som noen andre har nevnt at nå er nok søskenflokken i boks (eller frys da:hilarious:)

Nå kan du senke skuldrene og NYTE sommeren!! :-)

Åå det var gode nyheter!! Nå snur motgangen vet du, så nå blir det lykke og hell fremover satser vi på!! 2018 SKAL jo bli positivt for deg og!! Veldig glad for de gode resultatene dine..og toppers at det er så god kvalitet og:-) sier som noen andre har nevnt at nå er nok søskenflokken i boks (eller frys da:hilarious:)

Nå kan du senke skuldrene og NYTE sommeren!! :-)

Ja endelig [emoji173]️ 2018 SKAL bli et bra år, basta! Gleder meg så til å få baby i magen igjen, kan nesten ikke huske hvordan det var! Hihi ja nå er hele sulamitten i fryseboksen, sa til sambo tidligere idag at nå blir vi 7barnsforeldre [emoji87]
Ja gleder meg til en hel sommer uten noe stress med prøving, testing og alt stress det medfører [emoji173]️

Hihi. 7Barnsforeldre ja...
De fleste gir seg en stund før det så vi får se da.
Nyt sommeren og lad opp til gravid høst og vinter!

Wow! Utrolig bra med så mange blastoer!! [emoji16][emoji7][emoji122] Fantastisk! God ferie og nyt sommeren frem til innsett [emoji173]️

Ja endelig [emoji173]️ 2018 SKAL bli et bra år, basta! Gleder meg så til å få baby i magen igjen, kan nesten ikke huske hvordan det var! Hihi ja nå er hele sulamitten i fryseboksen, sa til sambo tidligere idag at nå blir vi 7barnsforeldre [emoji87]
Ja gleder meg til en hel sommer uten noe stress med prøving, testing og alt stress det medfører [emoji173]️

Ja nå skal det ordne seg. Nå får du lade batteriene så godt du kan, så skal du se at ferien med avslapping og masse deilig sol, og hyggelige og positive opplevelser er med på å gjøre kroppen klar for gullegget :-)

Håper alt står bra til

Så kjekt å høre at dere har hele 6 blastoer på frys!!!! Håper sommeren går fort [emoji813]️

Hihi. 7Barnsforeldre ja...
De fleste gir seg en stund før det så vi får se da.
Nyt sommeren og lad opp til gravid høst og vinter!

Hehe ja grensa går ved 3 tenker jeg [emoji87] Men veldig fint å vite vi har så mange muligheter til å kunne få de to til vi vil ha [emoji173]️

Wow! Utrolig bra med så mange blastoer!! [emoji16][emoji7][emoji122] Fantastisk! God ferie og nyt sommeren frem til innsett [emoji173]️

Ikke sant! Superfornøyd med det [emoji1] Det skal jeg [emoji173]️[emoji173]️

Ja nå skal det ordne seg. Nå får du lade batteriene så godt du kan, så skal du se at ferien med avslapping og masse deilig sol, og hyggelige og positive opplevelser er med på å gjøre kroppen klar for gullegget :-)

Ja nå skal livet bare nytes frem til august [emoji173]️

CD 1 - PP 21
Lite akitivitet her om dagen da vi nyter late dager i Spania [emoji4] Har det helt topp her, bortsett fra en liten en som nekter å legge seg på kveldene og har blitt ekstremt mammadalt! Mamma og pappa skal iallefall ikke få noe tid for seg selv på kveldstid, iallefall ikke få ha sengen sin i fred [emoji28]

Ellers kom tanta med et brak i dagtidlig, så nå tenker jeg det blir insett i midten av august, om syklusen blir stabil nå. Får nok neste mens i slutten av juni/begynnelsen av juli og den etter der igjen i slutten av juli/begynnelsen av august tenker jeg [emoji4]

Tiden frem til innsett skal iallefall brukes på å kun slappe av, stresse ned, tenke på andre ting (endelig er det mulig), pleie seg selv og gå masse på fjellet! Gleder meg til en stressfri sommer [emoji173]️

Back
Topp