Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt med totalfrys. Håper du får nyte sommeren og har flere i frysen til alle barna dere ønsker dere
Å herremiiiin! Nå var det lenge siden jeg hadde vært innom her, også ser jeg at det har vært DEN Berg-og-dalbanen...
SYKT imponert over 17 ut - BRA JOBBA! Kjipt å måtte vente til august, men heldigvis er det sommer og ikke midt på svarteste vinteren.
Heier videre! [emoji813]️ blir spennende å høre på tirsdag/onsdag om hvordan det gikk.
Håper dere har en bra helg.
Sender deg en god klem [emoji173]️
Lykke til! Håper det ikke drøyer før dere får vite hvordan det ligger an med eggene
Surt at det akkurat ikke går, kanskje håpe på litt krøll ifm flyturen sånn at det kan gå likevel?
Synes jeg hører at de fleste må ha den blødningen fra inneværende forsøk og en til før det kan bli oppstart..Ja det hadde vært fint! Men forstår ikke helt hvorfor kommende mens ikke skal telle da, hun nevnte bare at pga medisinene jeg har gått på, teller ikke blødnigen jeg får nå [emoji30]
Synes jeg hører at de fleste må ha den blødningen fra inneværende forsøk og en til før det kan bli oppstart..
Sommerstengtspøkelset henger over flere av oss nå. Blir det det baby i magen før eller sommeren? Svarene kommer på løpende bånd..
Ikke hørt noe om utvikling av eggene i dag?
Så mye på så kort tid.
Lykke til med skumletelefonen idag!
Krysser fingrene for fin telefon!
Men du må jo nesten ringe dem om de ikke ringer snart? Sa de ikke noe om når de skulle ringe?
Da får du ringe. Husker ikke hvilken klinikk det var, men var ihvertfall noen som bare fikk et brev i posten og ingen telefon. Sånn kan vi ikke ha det
Ja gjorde det nå.. Kjempeirriterende at de ikke har et direktenr.. «Vi ringer deg neste hverdag mellom kl 0830 og 1430», så da ringer de ikke idag iallefall.. De sa jo tirsdag eller onsdag så [emoji29][emoji29] Nei sånn kan det ikke være!