• Drømmen om lillebrøster •

Ja ikke sant! Hadde jeg visst det hadde jeg jo gjort alt jeg kunne for å komme meg raskest mulig hjem, og evt tatt med kjølebag [emoji31]

Jaa, så får håpe alt har gått greit til tross for litt kjepper i hjulpet nå på tampen [emoji28] Tusen hjertelig [emoji173]️ Takk for tipset! Skulle gjort det, men vi er på plass på hotellet og har ikke tatt med noen [emoji29]

Dette bare skal gå bra tross skjær i sjøen nå på slutten. Lykke til i dag! :Heartred

Masse lykke til med uttak[emoji173]️[emoji173]️

Masse lykke til idag!

Lykke til i dag!:Heartred

Lykke til med uttak! Måtte det bli flere gullegg!

Masse lykke til ❤️

Lykke til med uttak[emoji5][emoji5]

Lykke til! :-)

UTTAK
Endelig var dagen kommet, og begge to trøtte så trøtte og slitne som aldri før, faktisk helt gusomt! Men kom oss på sykehuset og mannen fikk gjort sitt i mens jeg ble losjert inn og klar for uttaket. Jeg er sykt positivt overraska over hvor greit det gikk! Såklart litt ubehagelig, men langt fra så vondt som jeg hadde sett for meg, og det er jo helt supert [emoji4]

Men til den kjipe delen, de fikk ut hele 17 egg, så her endte det i totalfrys.. Ganske skuffet over det, men hva kan man gjøre? Og såklart har de sommerstengt nå i juli, så vi må vente helt til august [emoji17] Typisk min flaks!

Så kjedelig med totalfrys, men det er ikke SÅ lenge til august altså, så jeg krysser fingrene for at gullegget gjør seg klart i varmeskapet nå. :Heartred

Så kjipt med totalfrys, men så supert med masse egg da! Men må de være fryst så lenge at de ikke kan sette inn i juni?[emoji848]
Men blir å gå fort til august, nå reiser dere bort også er sommeren virkelig her og da skjer det mye [emoji173]️

Back
Topp