Ååå så godt å komme innom her og lese dette da!! Nå blir det baby altså!!! Kanke skjønne noe annet
Ja nåå må det bare bli! Er ikke akutelt at alt dette skal være forgjeves [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så godt å komme innom her og lese dette da!! Nå blir det baby altså!!! Kanke skjønne noe annet
For en god nyhet!! Nå skal det bli terminspire her!
Ååå ❤ Jeg så ikke deg Bare å komme å slå av en prat om du er innomDet skal det [emoji173]️ Så du var på jobb i går, gikk sikkert forbi 3 ganger, men du var opptatt hver gang [emoji87]
Ååå [emoji173] Jeg så ikke deg Bare å komme å slå av en prat om du er innom
Nyt medisinfri dag imorgen og lykke til med uttak på fredag!
Herlig innstilling!! Nå SKAL det gåHar bestemt meg for å bli gravid nå, så skal jo ut på tidlig ul, så da skal jeg gi en lyd [emoji8]
Herlig innstilling!! Nå SKAL det gå
Det skal gå nå altså! Kos dere imorgen og masse lykke til med uttak
Herreguuud så frustrert jeg blir av meg selv [emoji24][emoji24] Ovitrellen skulle settes 2130 i kveld, og oppi alt stress med 17 mai forbredelsene klarte jeg å GLEMME (!!!!!) den.. Tok den rundt 2245, og får jo ikke kontakta de heller siden det er 17 mai i morgen og uttak kl 0830 på fredag.. Sykt oppgitt over meg selv! Den ENE sprøyta som er den viktigste av alle klarer jeg å fucke til, mens alt annet har gått som smurt [emoji24][emoji24]
Edit; ENDA mer krise!!! Fikk null niks og nada beskjed fra verken apoteket eller legen som viste hvordan den skulle brukes om at den skulle oppbevares i kjøleskapet, så det har jeg ikke gjort [emoji24][emoji24][emoji24] Da er den vel egentlig ødelagt, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre da jeg ikke får tak i noen akkurat nå..... Nå er det vel innafor å si FML!!
Jeg tror det går fint. Det er andre her inne som har oppbevart den i romtemp, og så har det likevel gått bra. Jeg også har alltid fått beskjed om at den må i kjøleskapet innen 1 time etter kjøp, så det er dårlig at de ikke sa ifra til deg. Jeg krysser fingrene for at alt likevel går bra!
Ja jeg håper virkelig det altså! Får jo ikke tak i St.Olavs heller siden de ikke åpner før 0830 i morgen, og det er da vi har time [emoji28] Men har bare gått ut i fra at det må gå greit, er jo ingenting jeg kan gjøre fra eller til nå uansett [emoji87] Veldig dårlig at de ikke ga beskjed! Men kommer meg ikke hjem fra sykehusapoteket på 1 time uansett, så vet ikke hvordan jeg skulle gjort det.. Tusen takk! Det gjør jeg og [emoji173]️
Pust. Mener ha hørt at det går greit, og uansett skal den jo til romtemperatur før du setter den
Lykke til imorgen
Apoteket kan gi meg kjøleutstyr til lang biltur, eventuelt kan man ha med kjølebag selv. Men det forutsetter jo SELVSAGT at noen gir deg beskjed!
Jeg har troen på at dette går bra. Du har jo også stoppet med alle de andre medisinene dine, så kroppen skal jo av seg selv også begynne å ønske å slippe alle de modne eggene nå. Jeg heier masse på deg i morgen, lykke til!
Om du har en billig graviditetstest liggende kan du jo ta en nå for å se om du får Ovitrelle-positiv?