• Drømmen om lillebrøster •

KONTROLL NR 3
Kroppen min suger, vet ikke annet å si [emoji28] Det har skjedd litt, men fortsatt ikke nok siden fredag, så kroppen responderer visstnok dårlig.. Jeg har 3 folikler på ene siden og 4 på andre, noe som heller ikke er allverden, men som han sa så er kvaliteten viktigere enn kvantiteten. Den største foliklen er på rundt 16 mm, og de andre er fortsatt 13 og mindre, så fortsetter på 300IE og skal på ny kontroll mandag. Han kunne heller ikke si sikkert når det blir uttak, men det blir enten onsdag eller fredag neste uke, så da kan det like gjerne bli fredag for min del, da kræsjer det ikke med 17 mai..

Ellers sa han det kom til å bli en utfordring å få eggene ut, da eggstokkene mine ligger ganske så høyt oppe. Han sliter med å finne de på innvendig ul, og måtte til med utvendig idag for å se de skikkelig, så jeg gruer meg bittelitt for å si det sånn. Dumt av han å si det kommer til å bli ubehagelig [emoji23]
Det nærmer seg da! :)

Det er i det minste en god start nå! Håper det holder fremover nå!

Det er i det minste en god start nå! Håper det holder fremover nå!

Ja nå vet vi til en evt neste gang at jeg må rett på høy dose, så nå må bare eggene være av god kvalitet, selvom de er få [emoji4]

Så kjipt at det fremdeles ikke holdt og at kroppen responderer tregt. Håper på masse nedgang snart!

Prøv å ikke tenke så mye på at det kan bli ubehagelig :) Jeg fikk beskjed om at det ville bli vondere enn normalt å sette inn spiralen fordi jeg har bakovervendt livmor men jeg kjente ingenting.

Vi har iallefall uttak i sikte, så det hjelper på motivasjonen [emoji4]
Det blir nok vanskelig å unngå å tenke på siden han må presse på magen bare for å finne de på ul, så kan bare tenke meg hva de må gjøre for å fysisk flytte de lenger nedover så de får tak i de [emoji28]

Litt tanker en fredagskveld, igjen..
Hele venninnegjengen min (nesten hele iallefall) er på en fest hos ene venninna mi idag, og jeg vet det har vært mye spekulasjoner i hva det er som foregår hos oss for tiden, da jeg har vært sykt asosial og kommet med dårlige unnskyldninger nå i lengre tid. Jeg har ikke delt denne prosessen med alle, men sagt det til de nærmeste av de, og bedt de holde det for seg selv, men jeg VET at enkelte kommer til å forsnakke seg før eller senere, selvom jeg har bedt de ikke si det videre, og jeg kjenner allerede hvor skuffet jeg kommer til å bli.. Det er ikke det at det er så hemmelig, men vi er så sykt mange, og den ene sier det til den andre, og de sier det videre til kjærester og andre utenfra igjen, sånn er det alltid.. «Men ikke si det til noen da, det er egentlig hemmelig» er en typisk kommentar.. Jeg kommer iallefall til å si klart og tydelig ifra om jeg får høre det igjen av noen som ikke har hørt det fra meg, og jeg kommer rett og slett til å bli sykt såret, for det er en veldig privat sak, som ingen har noe med å gjøre, med mindre jeg involverer de i det!

Litt tanker en fredagskveld, igjen..
Hele venninnegjengen min (nesten hele iallefall) er på en fest hos ene venninna mi idag, og jeg vet det har vært mye spekulasjoner i hva det er som foregår hos oss for tiden, da jeg har vært sykt asosial og kommet med dårlige unnskyldninger nå i lengre tid. Jeg har ikke delt denne prosessen med alle, men sagt det til de nærmeste av de, og bedt de holde det for seg selv, men jeg VET at enkelte kommer til å forsnakke seg før eller senere, selvom jeg har bedt de ikke si det videre, og jeg kjenner allerede hvor skuffet jeg kommer til å bli.. Det er ikke det at det er så hemmelig, men vi er så sykt mange, og den ene sier det til den andre, og de sier det videre til kjærester og andre utenfra igjen, sånn er det alltid.. «Men ikke si det til noen da, det er egentlig hemmelig» er en typisk kommentar.. Jeg kommer iallefall til å si klart og tydelig ifra om jeg får høre det igjen av noen som ikke har hørt det fra meg, og jeg kommer rett og slett til å bli sykt såret, for det er en veldig privat sak, som ingen har noe med å gjøre, med mindre jeg involverer de i det!
Har opplevd dette, og fortalte det ikke til mange heller. Plutselig får jeg høre det fra flere på jobb. Ikke noe gøy..

Har opplevd dette, og fortalte det ikke til mange heller. Plutselig får jeg høre det fra flere på jobb. Ikke noe gøy..

Huff, nei det er ikke greit altså.. Dårlig gjort av andre å ta seg friheten til å fortelle andre noe så privat [emoji29]

Sender deg en god klem som trøst for håpløs kropp. Erre mulig liksom?? Heldigvis har vi eksempeler på babyer som ble til etter lang stimulering, så jeg krysser alt jeg har for at det blir tilfelle hos dere også [emoji173]️

Håper forresten disse vennene dine holder kjeft om hemmeligheten. Utrolig frekt om de sier det videre [emoji849]

Sender deg en god klem som trøst for håpløs kropp. Erre mulig liksom?? Heldigvis har vi eksempeler på babyer som ble til etter lang stimulering, så jeg krysser alt jeg har for at det blir tilfelle hos dere også [emoji173]️

Håper forresten disse vennene dine holder kjeft om hemmeligheten. Utrolig frekt om de sier det videre [emoji849]

Takk [emoji173]️ Ja det var da måte på hvor mye tull det skulle bli! Kjenner jeg er drittlei hele prosessen, så håper det blir med denne ene gangen altså!

Ja får jeg høre det igjen av andre blir jeg veldig skuffet, siden jeg faktisk har betrodd meg til de.. Var mye frem og tilbake om jeg i det hele tatt skulle si noe, men følte det var bedre å bare si det til de, da det hele tiden spekuleres i hva som foregår, og jeg orker ikke lenger spøke bort at vi ikke vil ha en til enda..

SPRØYTEDAG 17
Har ikke ord for for hvor godt det var å bli sykmeldt! Får ikke akkurat tid til avslapping når det er noe hele tiden, og kontroller snart annenhver dag, men tanken på å skulle jobbe oppi det hele gjør meg stressa!
Idag har vi vært i konfirmasjon, og i morgen er det ny kontroll, og da blir det forhåpentligvis planlagt uttak [emoji4]

Ellers blir det litt tid til litt strikking, og jeg er nå tom for prosjekter! Må bestille mer garn så jeg får bli ferdig med osloanorakken til mini, og noen småprosjekter til en fremtidig spire [emoji173]️

Har strikka denne til mini, og tenker å strikke en til i babystr. De er så fine [emoji4]
IMG_1237.JPG

Så søt lue!
Flink du er.
Godt du får tatt deg inn litt nå og får puste oppi alt.
utrolig kjipt og sårende med sånne venner altså, når du betror deg om noe som er så sårt og vondt...

lykke til på kontroll idag

Så søt lue!
Flink du er.
Godt du får tatt deg inn litt nå og får puste oppi alt.
utrolig kjipt og sårende med sånne venner altså, når du betror deg om noe som er så sårt og vondt...

lykke til på kontroll idag

Takk snille du [emoji173]️
Ja har vært sammen med noen av de enda, men regner med jeg får høre det så snart vi sees..

Back
Topp