• Drømmen om lillebrøster •

Ja denne reisen her ble mye mer humpete enn jeg hadde forestilt meg.. Skulle jo bli gravid rett etter fødsel og få to tette, for det gikk jo til slutt med førstemann, men den gang ei.. Men nå må hellet snart snu, og synes vi fortjener full klaff på første forsøk [emoji173]️
Takk for gode ord [emoji173]️ Var hos legen i dag og ble sykmeldt i 2 uker, så nå skal jeg bare bruke tiden på å være egoistisk og kun tenke på meg selv [emoji173]️

Lurt <3 las batteriene og tenk på deg selv! Krysser fingrene for deg, det er din tur nå:)

Lurt <3 las batteriene og tenk på deg selv! Krysser fingrene for deg, det er din tur nå:)

Det skal jeg [emoji173]️ Ja nå står vi fremst i køen altså! Håper på gode nyheter på fredag [emoji4]

SPRØYTEDAG 14
Tenk at vi skulle styre med disse sprøytene såpass lenge.. Hadde jo forventa uttak/innsett på denne tiden [emoji30]
Men iallefall, fikk plutselig følelsen av det rant av meg ut på ettermiddagen i går, og gikk på do, da hadde det komt sykt mye elslim! Og det har bare fortsatt, så det er vel et godt tegn? Det murrer også mye i eggstokkene og jeg er veldig øm, så nå håper jeg de har vokst mye og at dosen har fungert [emoji4]

Ellers har jeg drevet med litt selvdiagnostisering, og jeg lurer på om jeg kan ha lavt stoffskifte. Fikk det påvist for noen år tilbake da jeg slet med mye magetrøbbel, men etter nye blodprøver var det visst blitt normalt igjen. Men jeg har veldig mange av symptomene, og infertilitet er jo et av de. Jeg mistenker også at jeg produserer for lite østrogen da jeg blant annet har mista elslimet, som jeg alltid hadde før.. Dette må sjekkes ut!

SPRØYTEDAG 14
Tenk at vi skulle styre med disse sprøytene såpass lenge.. Hadde jo forventa uttak/innsett på denne tiden [emoji30]
Men iallefall, fikk plutselig følelsen av det rant av meg ut på ettermiddagen i går, og gikk på do, da hadde det komt sykt mye elslim! Og det har bare fortsatt, så det er vel et godt tegn? Det murrer også mye i eggstokkene og jeg er veldig øm, så nå håper jeg de har vokst mye og at dosen har fungert [emoji4]

Ellers har jeg drevet med litt selvdiagnostisering, og jeg lurer på om jeg kan ha lavt stoffskifte. Fikk det påvist for noen år tilbake da jeg slet med mye magetrøbbel, men etter nye blodprøver var det visst blitt normalt igjen. Men jeg har veldig mange av symptomene, og infertilitet er jo et av de. Jeg mistenker også at jeg produserer for lite østrogen da jeg blant annet har mista elslimet, som jeg alltid hadde før.. Dette må sjekkes ut!
Fikk også mye el-slim dagene før jeg var klar for uttak :)

Masse lykke til i morgen! :)

Lavt stoffskifte kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, ja. Jeg har mange i familien som sliter med det. Det ville jeg ha sjekket opp snarest.

Tusen takk [emoji8]
Ja må få komt meg til legen igjen snarest og få sjekka det opp [emoji4]

Lykke til på kontroll[emoji7]

Håper alt er fint i dag! :)

Spent på dagens kontroll.
Høres ut som greit å sjekke opp de tingene ja. Enten påvirker det eller så er det greit å vite at det ikke er noe å bekymre seg over

Lykke til på kontroll idag[emoji5]

Lykke til i dag[emoji16]

Lykke til på kontroll[emoji7]

Håper alt er fint i dag! :)

Venter spent! Når har du time?

Spent på dagens kontroll.
Høres ut som greit å sjekke opp de tingene ja. Enten påvirker det eller så er det greit å vite at det ikke er noe å bekymre seg over

Takk dere [emoji8] Skal skrive en liten oppdatering om noen få strakser!

KONTROLL NR 3
Kroppen min suger, vet ikke annet å si [emoji28] Det har skjedd litt, men fortsatt ikke nok siden fredag, så kroppen responderer visstnok dårlig.. Jeg har 3 folikler på ene siden og 4 på andre, noe som heller ikke er allverden, men som han sa så er kvaliteten viktigere enn kvantiteten. Den største foliklen er på rundt 16 mm, og de andre er fortsatt 13 og mindre, så fortsetter på 300IE og skal på ny kontroll mandag. Han kunne heller ikke si sikkert når det blir uttak, men det blir enten onsdag eller fredag neste uke, så da kan det like gjerne bli fredag for min del, da kræsjer det ikke med 17 mai..

Ellers sa han det kom til å bli en utfordring å få eggene ut, da eggstokkene mine ligger ganske så høyt oppe. Han sliter med å finne de på innvendig ul, og måtte til med utvendig idag for å se de skikkelig, så jeg gruer meg bittelitt for å si det sånn. Dumt av han å si det kommer til å bli ubehagelig [emoji23]

Back
Topp