Lykke til på kontroll[emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på kontroll i dag, håper på supergode nyheter[emoji16]
Lykke til på kontroll![emoji7]
Lykke til på kontroll[emoji5]
Lykke til på kontroll i dag!
Lykke til med kontroll idag!!
Det er jeg enig i altså.Ja lufta det litt med min mor, og det er visst bare å sende inn saken, så er det opp til de å innhente informasjon og ta en vurdering, så i verste fall får man jo bare avslag, så må prøve på dette tenker jeg [emoji4]
Men samtidig så skal han vel ha hatt forrige utløsning 2-3 dager før uttak tror jeg. Var ubeskyttet som ble sagt over her forresten...Søren altså, da får man bare leve i sølibat en stund til [emoji23] Men takk for info [emoji5]
Men samtidig så skal han vel ha hatt forrige utløsning 2-3 dager før uttak tror jeg. Var ubeskyttet som ble sagt over her forresten...
Lykke til på kontroll idag!
Æsj så kjedelig! Håper det skjer masse til fredag og at du får uttak snarest etter det!KONTROLL
Da var kontroll nr 2 overstått, og nok en gang er jeg superskuffa over kroppen min.. Fint lite hadde skjedd i løpet av helgen, og den største folikkelen var på usle 9,7 mm.. Nå ble dosen økt til 300IE, og jeg ser ikke for meg at dette noen gang skal gå.. Ny kontroll fredag, så får vi se.. Hater denne møkkakroppen [emoji17]
Æsj, så kjipt! Klem [emoji173]️
Så kjedelig! Håper på bedre hell neste kontroll!
Så kjedelig
Æsj så kjedelig! Håper det skjer masse til fredag og at du får uttak snarest etter det!
Skjønner at du blir skuffet, men prøv å tenke på at det første forsøket må man prøve seg litt frem på fordi man ikke vet hvordan kroppen din responderer.
Det er flere som har blitt gravide her inne tross lang stimulering med dårlig respons, så det kan gå bare bra likevel også. Håper du får gode nyheter på fredag!
Skjønner du blir skuffa, kjedelig når man må stimulere lenger[emoji173]️ håper kontroll til fredag ser bra ut og at uttak blir uken etter[emoji1374]