Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En stund siden jeg har lest her! Nå er du godt i gang i stimuleringen ser jeg! Så bra! Husker jeg og slet med hodepine under medisinene, det er noe herk!! Håper det legger snart. Lykke til på kontroll, det var imorgen?
Masse lykke til i dag!
Lykke til idag!
Lykke til!
Spent på oppdatering etter kontrollen
Lykke til!
Pust dypt.Takker [emoji173]️ Rakk fergen på sekundet, så det ble meg noe banning og steiking utover her gitt, i tillegg forvilla jeg meg fullstendig, så gikk opp 9 etasjer forgjeves, men nåå sitter jeg og lar pulsen roe seg litt og venter [emoji28]
Håper den økte dosen og helga setter sus i eggene.
Hvilket grunnlag mente han det på da? Du har jo møtt noen som har ment det er årsaken tidligere også. Ville ihvertfall bedt om journal og operasjonsbeskrivelse etc fra fødselen, men ellers må du vel kanskje ha signerte erklæringer fra disse legene som mener det er en sammenheng? Vet ikke, bare gjetter...
Absolutt lov å prøve seg!
Så kjedelig at det trengs mer stimulering. Håper alt er som det skal på mandag!
God helg!
Hvis det er pasientskadeerstatning du tenker på så er kravet at det skal ha vært svikt i behandlingen. Jeg kjenner meg litt igjen i dine tanker om at det er operasjon som kan ha "beseglet min skjebne" når det gjelder å ikke få det til selv. Men har tenkt for min del at de opererte for en grunn og det må jeg leve med. Jeg må også leve med å aldri få vite hvorfor ting gikk som de gikk og mest sannsynlig heller aldri få vite om den ene egglederen min virker eller ikke. Jeg skulle mene at de legene som sier dette til deg må begrunne hvorfor de sier det. Får du noen svar på hvorfor de sier det de gjør? For jeg er litt redd for at de egentlig ikke kan si noe mer men at de også desverre har rett. Om du skjønner hvor jeg vil hen ?Krysser alt jeg eier og har for det [emoji173]️
Nei han nevnte det bare, for han spurte litt om historien vår, siden gutten vår satt etter «bare» en runde pergo. Så sa han at «du har jo vært igjennom en operasjon som kan ha skadet noe». Må undersøke dette litt nærmere, men det blir nok bare ord mot ord [emoji29]
Hvis det er pasientskadeerstatning du tenker på så er kravet at det skal ha vært svikt i behandlingen. Jeg kjenner meg litt igjen i dine tanker om at det er operasjon som kan ha "beseglet min skjebne" når det gjelder å ikke få det til selv. Men har tenkt for min del at de opererte for en grunn og det må jeg leve med. Jeg må også leve med å aldri få vite hvorfor ting gikk som de gikk og mest sannsynlig heller aldri få vite om den ene egglederen min virker eller ikke. Jeg skulle mene at de legene som sier dette til deg må begrunne hvorfor de sier det. Får du noen svar på hvorfor de sier det de gjør? For jeg er litt redd for at de egentlig ikke kan si noe mer men at de også desverre har rett. Om du skjønner hvor jeg vil hen ?
Skjønner du er skuffa. Det var jeg også når folikklene ikke vokste hos meg. Forhåpentligvis gir større dose mer resultat å,kjipt når det står på