• Drømmen om lillebrøster •

Lykke til! :)

Spent på oppdatering etter kontrollen

En stund siden jeg har lest her! Nå er du godt i gang i stimuleringen ser jeg! Så bra! Husker jeg og slet med hodepine under medisinene, det er noe herk!! Håper det legger snart. Lykke til på kontroll, det var imorgen? :)

Masse lykke til i dag! :-)

Lykke til idag!

Spent på oppdatering etter kontrollen

Tusen takk alle [emoji173]️ Time kl 1330, så sitter på pinebenken i noen timer til [emoji87]

Lykke til!

Takker [emoji173]️ Rakk fergen på sekundet, så det ble meg noe banning og steiking utover her gitt, i tillegg forvilla jeg meg fullstendig, så gikk opp 9 etasjer forgjeves, men nåå sitter jeg og lar pulsen roe seg litt og venter [emoji28]

Takker [emoji173]️ Rakk fergen på sekundet, så det ble meg noe banning og steiking utover her gitt, i tillegg forvilla jeg meg fullstendig, så gikk opp 9 etasjer forgjeves, men nåå sitter jeg og lar pulsen roe seg litt og venter [emoji28]
Pust dypt.
Håper det har gått bra. Bra du rakk det

KONTROLL
Da er kontrollen undagjort, og jeg må si jeg er litt skuffa. Foliklende burde ligge på rundt 10-12 mm sa han, mens de største hos meg bare var på 8 mm. Så nå øker vi dosen fra 150IE til 225IE, og skal på ny kontroll mandag. Håper med hele meg at de har vokst til da! Han sa det tidligst kan bli uttak sent neste uke, så jeg ber til høyere makter! Nå er vi også oppe i litt over 8000 i medisiner, og jeg kjenner jeg spyr, for det blir noen kroner til innen man er ferdig..

Han mente også at keisersnittet kan være grunnen til at vi ikke får det til, så det skulle jeg gjerne hatt dokumentert så jeg kunne sendt saken til pasientskadeerstatning! Noen som vet noe om dette?

Håper den økte dosen og helga setter sus i eggene.

Hvilket grunnlag mente han det på da? Du har jo møtt noen som har ment det er årsaken tidligere også. Ville ihvertfall bedt om journal og operasjonsbeskrivelse etc fra fødselen, men ellers må du vel kanskje ha signerte erklæringer fra disse legene som mener det er en sammenheng? Vet ikke, bare gjetter...

Håper den økte dosen og helga setter sus i eggene.

Hvilket grunnlag mente han det på da? Du har jo møtt noen som har ment det er årsaken tidligere også. Ville ihvertfall bedt om journal og operasjonsbeskrivelse etc fra fødselen, men ellers må du vel kanskje ha signerte erklæringer fra disse legene som mener det er en sammenheng? Vet ikke, bare gjetter...

Krysser alt jeg eier og har for det [emoji173]️
Nei han nevnte det bare, for han spurte litt om historien vår, siden gutten vår satt etter «bare» en runde pergo. Så sa han at «du har jo vært igjennom en operasjon som kan ha skadet noe». Må undersøke dette litt nærmere, men det blir nok bare ord mot ord [emoji29]

Absolutt lov å prøve seg!

Absolutt lov å prøve seg!

Ja lufta det litt med min mor, og det er visst bare å sende inn saken, så er det opp til de å innhente informasjon og ta en vurdering, så i verste fall får man jo bare avslag, så må prøve på dette tenker jeg [emoji4]

Krysser alt jeg eier og har for det [emoji173]️
Nei han nevnte det bare, for han spurte litt om historien vår, siden gutten vår satt etter «bare» en runde pergo. Så sa han at «du har jo vært igjennom en operasjon som kan ha skadet noe». Må undersøke dette litt nærmere, men det blir nok bare ord mot ord [emoji29]
Hvis det er pasientskadeerstatning du tenker på så er kravet at det skal ha vært svikt i behandlingen. Jeg kjenner meg litt igjen i dine tanker om at det er operasjon som kan ha "beseglet min skjebne" når det gjelder å ikke få det til selv. Men har tenkt for min del at de opererte for en grunn og det må jeg leve med. Jeg må også leve med å aldri få vite hvorfor ting gikk som de gikk og mest sannsynlig heller aldri få vite om den ene egglederen min virker eller ikke. Jeg skulle mene at de legene som sier dette til deg må begrunne hvorfor de sier det. Får du noen svar på hvorfor de sier det de gjør? For jeg er litt redd for at de egentlig ikke kan si noe mer men at de også desverre har rett. Om du skjønner hvor jeg vil hen ?

Skjønner du er skuffa. Det var jeg også når folikklene ikke vokste hos meg. Forhåpentligvis gir større dose mer resultat å,kjipt når det står på

Hvis det er pasientskadeerstatning du tenker på så er kravet at det skal ha vært svikt i behandlingen. Jeg kjenner meg litt igjen i dine tanker om at det er operasjon som kan ha "beseglet min skjebne" når det gjelder å ikke få det til selv. Men har tenkt for min del at de opererte for en grunn og det må jeg leve med. Jeg må også leve med å aldri få vite hvorfor ting gikk som de gikk og mest sannsynlig heller aldri få vite om den ene egglederen min virker eller ikke. Jeg skulle mene at de legene som sier dette til deg må begrunne hvorfor de sier det. Får du noen svar på hvorfor de sier det de gjør? For jeg er litt redd for at de egentlig ikke kan si noe mer men at de også desverre har rett. Om du skjønner hvor jeg vil hen ?

Tenker pasientskadeerstatnig ja, og i min situasjon ble det katastrofesnitt og mini var ute under 15 minutt etter de slo alarm, så ting gikk ganske heftig for seg med full narkose osv, så hvem vet hva som har skjedd inni der? De fleste som har nevnt det har bare «slengt det ut i luften», uten noen begrunnelse, men de kan jo ikke vite.. Vi sleit jo med første også, og det kan være helt tilfeldig at jeg ble gravid etter en runde pergo, og kanskje var egglederen tett da også? Det er jo desverre umulig å vite.. Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med saken [emoji848]

Skjønner du er skuffa. Det var jeg også når folikklene ikke vokste hos meg. Forhåpentligvis gir større dose mer resultat å,kjipt når det står på

Ja jeg får bare velge å være positiv, for før eller senere må det jo skje, for det var jo ikke sånn at de ikke hadde utviklet seg, men bare utviklet seg litt for sakte, så økt dose må vel hjelpe på det [emoji4] Blir iallefall spennende å se på mandag!

Litt tankespinn en fredagskveld..
Jeg føler meg så sykt sliten av hele denne prosessen her.. Selve stikkingen osv går over all forventning, og jeg er veldig glad for at noe endelig skjer, men jeg er så sykt sliten psykisk! Jobben tærer på for tiden da det er mye unødvendig dritt for tiden, og jeg tenker på denne prosessen her absolutt hele tiden.. Hodepine har blitt et faktum, og idagtidlig var jeg sykt kvalm. Kan det være medisinene tro?
Jeg er rett og slett litt rådvill.. Jeg føler jeg ikke klarer å være noen god mor for gutten vår, og lunta mi er altfor kort. Føler meg fæl når jeg tenker at jeg gleder meg til det er leggetid så jeg får litt tid for meg selv, men med en gang har er i seng så savner jeg han. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men hjernen går på høygir hele døgnet, og jeg er bare sliten.. Veldig sliten..

Back
Topp