• Drømmen om lillebrøster •

SPRØYTEDAG 4
Gårsdagens sprøyte kjente jeg absolutt ingenting av, så håper på samme utfall i dag :) I morgen er første dag med oralgutran, og den kjenner jeg jeg gruer meg til, siden den skal i låret!

Ellers har jeg fått snakka med sykehuset nå, og jeg skal til kontroll på fredag. Er så spent jeg tror jeg snart sprekker! Håper vi ikke må gå på sprøyter i det uendelige, slik vi får reist til Trondheim så snart som mulig :)

Jeg har alltid satt begge sprøyter i magen. Bare passet på at de er satt et stykke fra hverandre.

Har nå fått to barn så det funket bra for meg.

Der står helst i låret, men jeg velger å ta den også i magen, siden det skal være innafor :) Gjorde du det nå sist runde?

Jepp, det gjorde jeg![emoji7][emoji7]

Jepp, det gjorde jeg![emoji7][emoji7]

Bra [emoji1] Det ble i magen, men jeg traff et blodkar, så det ble en klump før jeg fikk massert det inn, og den svei mer enn menopur [emoji28]

Den må ikke settes i magen! I papirene står det vel at den kan settes i låret eller magen?? Svir myyye mer i låret!
Ikke settes i magen? Fikk beskjed av Hausken å sette den der og gjorde det på alle mine 3 forsøk - det gikk helt fint :)
Den svei da, men var visst helt normalt. Aldri prøvd i låret, men tror nok det er litt mer smertefullt.

Ikke settes i magen? Fikk beskjed av Hausken å sette den der og gjorde det på alle mine 3 forsøk - det gikk helt fint :)

Haha, mente må ikke settes i låret[emoji23][emoji23]

Haha, mente må ikke settes i låret[emoji23][emoji23]
Åja, haha. Men tror nok ikke det hadde gjort noen skade så lenge man setter det i fettet :)

Ja, au den orgalutranen er jo litt vond fra før av. I magen tror jeg det er mindre vondt enn i låret, men har jo ikke prøvd den i låret da :rolleyes::joyful:.

Hehe nei det blir å holde seg borte fra låret ja! I magen får man jo tak, men huden på låret er jo altfor stram til å klype i [emoji23]

Håper du får en flott dag. kjenner du noe mer murring nedi eggstokkene?

Håper du får en flott dag. kjenner du noe mer murring nedi eggstokkene?

Takk i like så [emoji173]️ Nei der har det vært stille i det siste faktisk, håper det ikke er et dårlig tegn! Dag 2 med oralgutran idag, så får håpe det får fart på sakene [emoji4]

Trenger ikke være noe dårlig tegn. Får se på UL på fredag da.

SPRØYTEDAG 6
Dagene flyr! Dag 2 med oralgutran idag, og traff heldigvis ikke noe blodkar, så det gikk mye bedre idag enn i går [emoji4] Superspent på kontrollen på fredag altså, håper vi får uttak/innsett allerede neste uke!

SPRØYTEDAG 6
Dagene flyr! Dag 2 med oralgutran idag, og traff heldigvis ikke noe blodkar, så det gikk mye bedre idag enn i går [emoji4] Superspent på kontrollen på fredag altså, håper vi får uttak/innsett allerede neste uke!
Så spennende! Det er vel gode sjanser for det neste uke når du er på dag 2 med Orgalutran nå :)

Så spennende! Det er vel gode sjanser for det neste uke når du er på dag 2 med Orgalutran nå :)

Veldig! Ja jeg håper virkelig det altså, så fredagen kan igrunnen ikke komme fort nok [emoji87] Dagens menopurdose gjorde veldig vondt da, traff nok rett på en nerve eller noe, så kjenner jeg ikke orker å holde på sånn så veldig mye lenger [emoji29]

Veldig! Ja jeg håper virkelig det altså, så fredagen kan igrunnen ikke komme fort nok [emoji87] Dagens menopurdose gjorde veldig vondt da, traff nok rett på en nerve eller noe, så kjenner jeg ikke orker å holde på sånn så veldig mye lenger [emoji29]
Skjønner det, ikke noe behagelig å drive å stikke på seg selv..:inpain:
Har du hatt forsøk tidligere forresten, eller er det første?

Dagens dose menopur var usedvanlig vond altså. Eller, stikket gjorde veldig vondt. Prøvde først en plass, men nålen gikk ikke gjennom huden en gang, så måtte prøve på nytt og presse den gjennom, og det svidde i lenge etterpå.. Det liker jeg ikke, så håper det var et engangstilfelle! Ellers kommer hodepinen snikende nå på kvelden, så mon tro om oralgutranen har skyld i det? Hadde det samme i går, og det var første dag med oralgutran.. Det liker jeg heller ikke, siden jeg har noen kveldsvakter fremover :(

Satser på det var et engangstilfelle.
Håper hodepinen blir bedre, vi skylder på medisinene

Skjønner det, ikke noe behagelig å drive å stikke på seg selv..:inpain:
Har du hatt forsøk tidligere forresten, eller er det første?

Nei det er ikke det altså, skulle ønske medisinene fantes i pilleform [emoji12]
Dette er første forsøk, så er ekstra spennende :) Hadde jo håpt å slippe siden jeg ble gravid etter «bare» en runde pergo sist gang, men den gang ei..

Back
Topp