• Drømmen om lillebrøster •

Satser på det var et engangstilfelle.
Håper hodepinen blir bedre, vi skylder på medisinene

Ja jeg har bestemt det altså, for sånt tull orker jeg ikke [emoji12]
Ja det må jo være det, akkurat samme hodepine som i går kveld, så håper det ikke vedvarer!

SPRØYTEDAG 7
Dagens dose oralgutran gikk heldigvis helt fint! Var ganske så nervøs siden gårsdagens menopur gjorde veldig vondt. Får håpe på at menopuren også går fint senere idag [emoji4]
Ellers murrer det i eggstokkene idag, så håper det betyr mange gode egg ;)

Liker ikke utviklingen til denne hodepinen altså.. Dundrende hodepine allerede [emoji30]

Kjedelig med hodepine.
Funker det med paracet?

Å så kjedelig med hodepine:-/ håper det snart gir seg! Superspennende med kontroll i morgen da!!håper du får uttak/innsett til uka!:-)

Kjedelig med hodepine.
Funker det med paracet?

Har ikke kommet så langt og fått prøvd, men den har heldigvis gitt seg litt utover dagen. Dårlig luft der jeg var på jobb idag, så det har nok litt med saken å gjøre [emoji30] Håper bare det ikke vedvarer, for fungerer dårlig på jobb med dette [emoji29]

Å så kjedelig med hodepine:-/ håper det snart gir seg! Superspennende med kontroll i morgen da!!håper du får uttak/innsett til uka!:-)

Ja veldig, men det er nok pga medisinene [emoji30] Ja jeg krysser alt jeg har! Mannen har fri også hele uka så det kunne egentlig ikke passet bedre [emoji5]

Her er det spennende inne!!! [emoji16]

Masse lykke til på kontroll imorra[emoji7][emoji7]

Lykke til på kontroll imorgen!

En stund siden jeg har lest her! Nå er du godt i gang i stimuleringen ser jeg! Så bra! Husker jeg og slet med hodepine under medisinene, det er noe herk!! Håper det legger snart. Lykke til på kontroll, det var imorgen? :)

Masse lykke til i dag! :-)

Back
Topp