Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know!! Er supertungvindt- og utrolig dumt at de ikke prøver å ringe på nytt om man ikke svarer! Mange ganger jeg har gått med mobilen i hånda en hel dag[emoji849][emoji849]
Så utrolig spennende!! Håper det blir full klaff allerede denne runden [emoji173]️[emoji173]️
Hurra for sprøytestart! Masse lykke til [emoji7]
Lykke til! Håper du får et flott resultat mtp antall egg og kvalitet på dem.
Spennende med sprøytestart. Masse lykke til!! [emoji173]
Spennende altså!
Venter og venter og venter på svar. Ventet først 1 måned uten å høre noe - ringte inn og da hadde de glemt av å scanne inn henvisningen og legge den til vurdering, men skulle få fortgang i det. Etter noen uker fikk vi brev om at de ville ha flere blodprøver + journal fra Hausken. Fikset det asap. Gikk over 1 mnd igjen uten å høre noe så ringte på mandag - da hadde de fått alle svar men legen hadde ikke sett på det enda. Hadde håpt å få starte denne syklusen, men tr kom i ettermiddag og ikke hørt fra dem så det blir ikke. Får håpe på neste syklus ❤Ja endelig skjer det noe [emoji173]️ Hvordan går det med dere?
Venter og venter og venter på svar. Ventet først 1 måned uten å høre noe - ringte inn og da hadde de glemt av å scanne inn henvisningen og legge den til vurdering, men skulle få fortgang i det. Etter noen uker fikk vi brev om at de ville ha flere blodprøver + journal fra Hausken. Fikset det asap. Gikk over 1 mnd igjen uten å høre noe så ringte på mandag - da hadde de fått alle svar men legen hadde ikke sett på det enda. Hadde håpt å få starte denne syklusen, men tr kom i ettermiddag og ikke hørt fra dem så det blir ikke. Får håpe på neste syklus [emoji173]
Hvordan går det?
Takk som spør [emoji173]️ Arbeidshelg endelig overstått, så ser frem til fridag i morgen Sprøytedag 3 idag, og det går faktisk veldig bra hittil. Det svei litt i går, men idag kjente jeg ingenting, så håper det fortsetter sånn! Skal iallefall ringe sykehuset i morgen og ordne time til ul nå kommende torsdag. Spent på det kjenner jeg!
Blir spennende å se på kontroll altså. Godt det går greit ¨å stikke.
Skjønner det skal bli godt med fridag etter arbeidshelg. Nyt!