• Drømmen om lillebrøster •

Spennende med sprøyteoppstart altså! Lykke til :-)

Masse lykke til med oppstart[emoji5]

Lykke til med oppstart idag!

Når i dag setter du sprøyter? :Heartbigred blir spennende dette her!

Såå spennende[emoji16] Gleder meg til å følge med videre[emoji1319]

Det er det[emoji173]️

Ringt inn mens til St.Olavs?[emoji5]

Ja, eller ringte på svareren i går, så hadde de ringt meg tidligere idag når jeg var hos tannlegen, så ringte jeg de oppigjen nå ista, såå nå venter jeg på tlf igjen [emoji28] Tungvindt [emoji87]

Når i dag setter du sprøyter? :Heartbigred blir spennende dette her!

Fant ut at rundt 17 passer best i forhold til hvordan jeg jobber fremover, så første sprøyte blir satt på jobb ikveld, håper det går greit [emoji51] Ja det kribler i hele kroppen [emoji87]

Fant ut at rundt 17 passer best i forhold til hvordan jeg jobber fremover, så første sprøyte blir satt på jobb ikveld, håper det går greit [emoji51] Ja det kribler i hele kroppen [emoji87]
Kjenner følelsen! Det blir utrolig spennende tider fremover!

Ja, eller ringte på svareren i går, så hadde de ringt meg tidligere idag når jeg var hos tannlegen, så ringte jeg de oppigjen nå ista, såå nå venter jeg på tlf igjen [emoji28] Tungvindt [emoji87]

I know!! Er supertungvindt- og utrolig dumt at de ikke prøver å ringe på nytt om man ikke svarer! Mange ganger jeg har gått med mobilen i hånda en hel dag[emoji849][emoji849]

SPRØYTESTART
Da var dagen kommet! Menopur og orgalutran er henta, og ferdig blanda. Det kom noen små dråper ut igjen når jeg blanda det, men håper ikke det er krise?

Første sprøyte blir iallefall tatt i ettermiddag, og på sprøytedag 5 blir det orgalutran i tillegg. Håper det går greit å måtte stikke seg selv altså, men heldigvis har jeg nesten ikke følelse i huden under navlen pga keisersnitt sist, så håper det hjelper på [emoji12]

Venter på tlf fra St.Olavs nå, og skal på kontroll om en ukes tid. Håper vi kan ha litt hell med oss nå [emoji173]️

Back
Topp