• Drømmen om lillebrøster •

PP 19 - 13 DPO
Driver å øver meg på appen, så finner ikke helt frem her [emoji28] Men 13 dpo altså, og null strek på testen. Tempen sank under coverline idag, så jeg håper og ber om at tanta kommer i morgen! Superspent på prosessen fremover nå altså [emoji4] Tenkte å hente medisinene i morgen, så er man så klar som det går an [emoji4]

Kjipt med blenda test i dag men så spennende det blir fremover! :)

Kjenner det faktisk ikke gjør så mye, da vi uansett ikke får det til på egenhånd. Nå skjer det endelig noe, og drømmen kan bli reell om bare noen uker :)

Ikke sant! Og med hjelp er jo sjansene deres ganske gode :) Spesielt når det mest sannsynlig er eggleder som er problemet.

Ja både egga mine og sædcellene til mannen er jo som de skal, så håper på full klaff på første forsøk! Veldig spent på hvor mange egg de får ut, og hvor mange som blir befruktet altså, så håper så inderlig de neste ukene går fort! Biiittelitt utålmodig [emoji28]

Masse masse lykke til med det som er i vente, følger spent med i kulissene[emoji5] Krysser fingre, tær og det som går, at det er deres tur nå[emoji16][emoji1319]

Kjedelig med blenda, men nå får du heldigvis snart hjelp!! Følger spent med videre og heier deg frem mot mål! Nå skal det være din tur!:)

Masse masse lykke til med det som er i vente, følger spent med i kulissene[emoji5] Krysser fingre, tær og det som går, at det er deres tur nå[emoji16][emoji1319]

Tusen hjertelig [emoji173]️ Nå har jo absolutt alle dratt fra meg her, så nå må jeg bare få komme etter!

Kjedelig med blenda, men nå får du heldigvis snart hjelp!! Følger spent med videre og heier deg frem mot mål! Nå skal det være din tur!:)

Ja endelig! Nå må det bare være min tur, for nå har jeg venta lenge nok synes jeg [emoji30]

Ja endelig! Nå må det bare være min tur, for nå har jeg venta lenge nok synes jeg [emoji30]
Det har du! Krysser fingrene for deg nå:-)

Fridag idag, og den o’store husvasken står for tur, kjenner jeg egentlig ikke orker det, men har jo snudd hele huset på hodet så er vel bare å fortsette [emoji12] Går på do 100 ganger i timen for å se om tanta har dukka opp, men har ikke sett snurten til henne enda.. Tempen steig også idag, så forstår fint lite [emoji848]

Håper på full klaff på første forsøk.
Med mindre det er en liten luring på gang nå selvfølgelig. Nyt fridag og følelsen av rent hus når du blir ferdig

Håper på full klaff på første forsøk.
Med mindre det er en liten luring på gang nå selvfølgelig. Nyt fridag og følelsen av rent hus når du blir ferdig

Ja vi får krysse fingrene for det [emoji173]️
Ja tenk hadde vi vært så heldige, men da burde testene blitt positive for flere dager siden, så håper bare tanta snart får rumpa i gir!

Hva skjer? 15 dpo og ingen tante å se.. Om hun ikke er kommet innen dagen er omme vet ikke jeg altså. Typisk at det blir krøll nå når det gjelder! Om jeg skal gå på medisiner i to uker, med uttak fredagen, har vi et problem, for vi skal i konfirmasjon søndagen.. Hvordan gripe an det? Og hadde det blitt uttak/innsett i uke 19 hadde det passa perfekt, for da har sambo uansett friuke, og slipper å ta seg fri, og jeg hadde sluppet unda noen fæle vakter på jobb [emoji28] Men nå blir det nok i starten av uke 20, siden alt bare er krøll.. Blæ

Får håpe det ikke blir krøll

Back
Topp