• Drømmen om lillebrøster •

PP 19 - 5 DPO
Dagene går litt for fort, og jeg klarer ikke henge med i syklusen lenger, så er godt jeg har diverse apper som holder styr på det for meg :p Er litt likegyldig til hele denne ppen siden vi skal starte opp med ivf nå om bare noen uker. Superspent! Må få ringt apoteket senest onsdag og få de til å bestille inn medisinene om de ikke har de inne.

Ellers er det påtide å gå igjennom all infoen igjen, da det plutselig snart skjer! Alt ble jo lagt litt på is da det ble lap istedetfor ivf sist, så nå trenger jeg en liten oppfriskning :) Vi vurderer også å ta det hele som en liten ferie, og kjøre opp istedet for å ta fly. Da kan vi lure oss til en runde på ikea og litt sånn om formen tillater det :)

Ingen symptomer har dukka opp, og tempen er som den pleier, så har ikke troen på noe klaff denne runden. Spesielt ikke siden det kun ble aksjer to dager før og to dager etter el..
8E35251D-A627-4229-83C4-4BA92899BF99.jpeg

Kjekt med apper og alt som kan hjelpe å huske. Skjønner du trenger oppfriskning og at denne pp'en blåser litt bort.
Tenker på deg

Kjekt med apper og alt som kan hjelpe å huske. Skjønner du trenger oppfriskning og at denne pp'en blåser litt bort.
Tenker på deg
Ja det er fint det finnes sånne hjelpemidler for sånne som meg :p Takk for det ❤️ Spennende tider i vente!

Ja det er fint det finnes sånne hjelpemidler for sånne som meg :p Takk for det ❤️ Spennende tider i vente!
Greit å ha steder å registrere fortløpende, hva skulle man gjort uten?

Hvordan så dagens temp ut? :-)

PP 19 - 7 DPO
Da har jeg tatt meg en god innføring i alt av papirer igjen, så nå må jeg ringe apoteket i morgen å bestille menopur og orgalutran :) Blir spennende å få vite litt mer så snart tanta kommer, når det blir kontroll osv, så håper den neste uka går fort :) Bortkasta pp egentlig.. Gruer meg til å måtte stikke meg selv da! «Heldigvis» har jeg omtrent ikke følelse i huden under navlen pga keisersnittet, så får håpe det hjelper på :)

Tempen er stigende, men regner med den faller snart, og det er igrunnen helt greit, for nå er jeg ganske så mentalt klar for ivf :)
1B6F0466-9B04-4D15-9DDA-D01370A87CE5.jpeg

PP 19 - 8 DPO
Idag har jeg ringt apoteket for å få de til å bestille inn medisinene mine, men de hadde visst ikke fått noen eresept, så da ble det en tlf til St.Olavs igjen som innså at den ikke hadde blitt sendt. Så NÅ er alt i orden, nå må jeg bare ringe apoteket igjen i morgen før kl 1, så kommer medisinen i neste uke :) Håper de neste dagene går superfort så vi får begynt!

Ellers har jeg fortsatt null symptomer, tempen sank bittelitt og tanta kommer nok når hun skal. Svidde av en test for å se hvordan de er (nytt merke), og den var som forventet helt blenda, men blir nok en ny i morgentidlig :)

Ellers har jeg langhelg helt frem til mandag kl 1445, så det er nokså fantastisk :D

Så deilig med langhelg og å få kontroll på ting til forsøket.

PP 19 - 9 DPO
Våkna to timer etter vanlig tempetid idag, og var veldig varm, så tempen steig til vers! Vet den ikke er reell, men lar den stå for å se hvordan den er i morgen :) Negativ test idagtidlig, så noen spire er det garantert ikke..

Har ringt apoteket også nå, så nå bestiller de menopur og orgalutran i første omgang, så får vi se hva mer man trenger :) Har fått en lang lang liste med medisiner, så stakkars lommebok :p

8E190B0A-9F4D-4EF7-A3C0-EE2B2DCF6784.jpeg

Ja, koster de medisinene, men vi krysser fingrene for at de gir småsøsken!

Spennende tider! Lykke til med oppstart! Jeg skal også ha menopur denne gangen.

Ja, koster de medisinene, men vi krysser fingrene for at de gir småsøsken!
Ja det må de bare gjøre, for nå som Mon også er gravid er jeg den eneste av oss «gode gamle» iallefall som jeg har fulgt, som er igjen! Det er bittelitt urettferdig, så nåå må det bli for oss også ❤️

Så godt å kunne ha en åpen dialog med sjefen og ikke måtte finne på unnskyldninger når/hvis du må være borte fra jobb eller skjule det hvis du er i dårlig form/humør :)
Helt enig. Det må være en lettelse.

Helt enig. Det må være en lettelse.
Veldig :) Det blir jo fort noen dager fravær når vi skal til Trondheim, og tydeligvis må jeg ta ulønna permisjon, så vurderer sterkt å få meg en sykmelding de dagene, da slipper jeg å tape penger oppi det hele..

Nå er du endelig snart igang. Stakkars lommeboka men heldigen livmora :hilarious:

Back
Topp