• Drømmen om lillebrøster •

Ja skreiv et innlegg på st.olavs tråden, så det ordner seg nok dette også, er bare jeg som er ute i siste liten som vanlig :p

Takk ❤️❤️
Haha, synes ikke du er ute i siste liten jeg da...

FY for noen elsmerter nå i kveld da.. Ingen tvil om at det er noe på gang altså! Synd mannen sendte melding nå nettopp om at han kommer hjem fra jobb fordi han har blitt syk :arghh:

FY for noen elsmerter nå i kveld da.. Ingen tvil om at det er noe på gang altså! Synd mannen sendte melding nå nettopp om at han kommer hjem fra jobb fordi han har blitt syk :arghh:
Typisk da!

PP 19 - CD 14
I følge tempen og elsmertene jeg hadde i går er jeg mest sannsynig 1 dpo idag. Fikk lokka med mannen i dagtidlig, men stakkaren er ikke i form, så det ble uten resultat. Heldigvis er han bedre nå, så får satse på vi får til en runde i kveld, så må vi bare krysse fingrene for at det ikke er forsent!

Jeg fortalte det også til sjefen idag, og det var godt å få det ut av systemet altså! Endelig slipper jeg å komme med unnskyldninger og gå rundt grøten når det gjelder dette, så det er veldig fint :)

D3D67D67-5EE9-4CE8-8AAD-50C0B916941C.jpeg

JEG HAR TATT DEN :D 20 august 2003, så da må det vel gå! Fikk beskjed om å ringe de opp igjen så snart jeg visste noe, så nå er det bare å vente på at de skal ringe ;)

Edit; de ringte meg jaggu oppigjen med en gang, så da er absolutt alt i skjønneste orden så nå kan tanta bare komme :D Endelig en liten opptur!

Ah, heldig du! Det utsatte jo innsendingen av søknaden min fra februar til mai da jeg måtte ta vaksinen + få svar på den 3 mnd senere igjen.. Husker jeg var helt fra meg :P

Så godt å få sagt ifra og være åpen. Godt med litt støtte når man skulle trenge det!

Krysser fingrene for ventespire!

Så godt å kunne ha en åpen dialog med sjefen og ikke måtte finne på unnskyldninger når/hvis du må være borte fra jobb eller skjule det hvis du er i dårlig form/humør :)

PP 19 - 2 DPO
Fantastisk å være 2 dpo på cd 15 altså, problemet er bare at vi ikke fikk til aksjer rundt el, to dager før og to dager etter. Typisk at mannen skal bli syk akkurat når det gjelder, så har det klaffa nå er det ingenting annet enn et mirakel!

Får ikke til å laste opp bilde, men krysset kommer nok i morgen, så er mer spennende å se på grafen da ;)

Lov å håpe på en ventespire mot alle odds og, men hvis ikke så er dere jo straks igang med forsøk og det er spennende!

Så godt å få sagt ifra og være åpen. Godt med litt støtte når man skulle trenge det!

Krysser fingrene for ventespire!
Så godt å kunne ha en åpen dialog med sjefen og ikke måtte finne på unnskyldninger når/hvis du må være borte fra jobb eller skjule det hvis du er i dårlig form/humør :)
Ja det er veldig fint å slippe den bekymringen, for det blir jo plutselig noen dager borte her og der, og det er jo en påkjenning både fysisk og psykisk, så da er det godt å vite at hun vet grunnen :)

Ah, heldig du! Det utsatte jo innsendingen av søknaden min fra februar til mai da jeg måtte ta vaksinen + få svar på den 3 mnd senere igjen.. Husker jeg var helt fra meg :p
Æsj, så kjipt da! Hadde du ikke tatt den? Trodde det var standard i barnevaksinasjonsprogrammet :eek:

Lov å håpe på en ventespire mot alle odds og, men hvis ikke så er dere jo straks igang med forsøk og det er spennende!
Ja håpet er der nok uansett, men har igrunnen belaga meg på ivf nå, så spennenden blir det fremover uansett :)

Æsj, så kjipt da! Hadde du ikke tatt den? Trodde det var standard i barnevaksinasjonsprogrammet :eek:

Jojo, flere ganger (husker jo veldig godt siste gangen da jeg hylgrein og måtte hentes hjem etterpå), men kroppen min er ikke normal :P Har antistoffer nå da..

Jojo, flere ganger (husker jo veldig godt siste gangen da jeg hylgrein og måtte hentes hjem etterpå), men kroppen min er ikke normal :p Har antistoffer nå da..
Så merkelig altså! Ante jo ikke at dette var en greie en gang jeg, så det er igrunn et under at jeg slapp å ta den :p

Jojo, flere ganger (husker jo veldig godt siste gangen da jeg hylgrein og måtte hentes hjem etterpå), men kroppen min er ikke normal [emoji14] Har antistoffer nå da..
Jeg måtte også ta vaksina på nytt til tross for at jeg har tatt den flere ganger da jeg var barn. Det er rett og slett bare noen som ikke har nok antistoffer så mange år etterpå, helt normalt :) Enda godt du slapp å vente lenger i alle fall, Alvea [emoji16][emoji173]️

Jeg måtte også ta vaksina på nytt til tross for at jeg har tatt den flere ganger da jeg var barn. Det er rett og slett bare noen som ikke har nok antistoffer så mange år etterpå, helt normalt :) Enda godt du slapp å vente lenger i alle fall, Alvea [emoji16][emoji173]️
Forstår ikke helt dette jeg, jeg hadde jo egentlig for lave verdier, men siden jeg hadde tatt den gikk det greit. Det gir jo ca null mening i mitt hode iallefall, spesielt når andre måtte ta den på nytt pga nettopp det :p

Forstår ikke helt dette jeg, jeg hadde jo egentlig for lave verdier, men siden jeg hadde tatt den gikk det greit. Det gir jo ca null mening i mitt hode iallefall, spesielt når andre måtte ta den på nytt pga nettopp det :p
Veldig merkelig! Kanskje de har endret retningslinjene? [emoji848]

Back
Topp