• Drømmen om lillebrøster •

Oppdatering
Må bare få rabla det ned for min egen del..
Nå gikk det altså ikke første syklusen etter lap (samme syklusen som lap faktisk), men da var også el fra høyre eggstokk, og der er egglederen tett, så det er jo ikke så rart. Nå blir el fra riktig side, så da får vi bare krysse fingrene for et mirakel :)

Men, skulle det ikke gå nå heller, så har jeg vært i kontakt med st.olavs igjen, og jeg skal få starte første forsøk allerede kommende syklus. Alle resepter og all info er fått, så det er egentlig bare å kjøre på. Men, det o’store menet, hun jeg snakka med nevnte at jeg har litt lave verdier for antistoffer (?) for rubella, så det kan være at jeg må ta den vaksinen på nytt, og dermed blir forsøket utsatt.

Hun skulle diskutere med legen om verdiene var innafor, og om jeg ikke hørte noe mer fra de skulle alt være greit. Hvis ikke skulle de gi beskjed. De hadde ringt oppigjen bare noen timer etter jeg snakka med de, men da hadde jeg såklart ikke telefonen i nærheten. Trodde de kom til å ringe oppigjen idag, men det gjorde de altså ikke, så nå har jeg ringt på vakttlf og håper fe ringer meg allerede i morgen.

Med min flaks blir det ny vaksine, og da kræsjer plutselig alt. I slutten av mai reiser vi til syden og blir borte i to uker, og i juli har de stengt, så da blir første mulighet igjen i august. En hel evighet til.. Krysser alt jeg eier og har for at jeg slipper altså!

Ja nå får det holde med alle hindringene på veien altså, men det er så typisk min flaks om jeg må ta den! Får vente spent på tlf fra de i morgen :nailbiting:

Får håpe flaksen snur og håpe på det beste! Krysser fingrene for at alt skal gå bra for deg nå:happy:

Lykke til! Håper du slipper vente i månedsvis til nå

Telefon fra St.Olavs
Da har jeg fått snakka med de, og sånn egentlig har jeg for lave verdier, men om jeg har tatt begge dosene med vaksinen, både som baby og i barneskolealder, skal det gå bra. Men mangler jeg en dose må jeg ta ny med ventetid på 1 mnd. Forstå det den som kan :p Så idag skal jeg lete etter vaksinasjonskortet mitt fra jeg var lita, og ringe helsestasjonen og høre med de om jeg har den :) Kan ikke forstå annet enn at jeg har tatt den, så mest trolig blir det oppstart :D

Telefon fra St.Olavs
Da har jeg fått snakka med de, og sånn egentlig har jeg for lave verdier, men om jeg har tatt begge dosene med vaksinen, både som baby og i barneskolealder, skal det gå bra. Men mangler jeg en dose må jeg ta ny med ventetid på 1 mnd. Forstå det den som kan :p Så idag skal jeg lete etter vaksinasjonskortet mitt fra jeg var lita, og ringe helsestasjonen og høre med de om jeg har den :) Kan ikke forstå annet enn at jeg har tatt den, så mest trolig blir det oppstart :D
Du kan logge inn på SYSVAK og se der. Alle vaksiner skal registreres der

JEG HAR TATT DEN :D 20 august 2003, så da må det vel gå! Fikk beskjed om å ringe de opp igjen så snart jeg visste noe, så nå er det bare å vente på at de skal ringe ;)

Edit; de ringte meg jaggu oppigjen med en gang, så da er absolutt alt i skjønneste orden så nå kan tanta bare komme :D Endelig en liten opptur!

Last edited:
Så bra! Da er det bare å vente på oppstart da. Skal vi satse på en Avocado?

Ja nå blir det :D Nå er ikke jeg helt oppdatert, så fortell fortell! Høres positivt ut så tar gjerne en Avocado ;)
Hehe, Avocado ble gravid på nesesprayen til forsøk såvidt jeg husker

Sjekka jeg og! Har tatt den i 1990 og 2001 så da er det ikke krise liksom?[emoji1303]

Så bra[emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Sjekka jeg og! Har tatt den i 1990 og 2001 så da er det ikke krise liksom?[emoji1303]
Da er du nok innafor tenker jeg! Forsto det sånn at så lenge man har begge dosene er det greit ;)

Jaaa!! Endelig litt hell! Var helt bombesikker på at jeg måtte ta den på nytt, så er ganske letta nå :oops:

Det skjønner jeg godt!! Alle små positive ting er utrolig viktig i det gamet her, hjelper til med å holde motivasjonen oppe[emoji173]️

Det skjønner jeg godt!! Alle små positive ting er utrolig viktig i det gamet her, hjelper til med å holde motivasjonen oppe[emoji173]️
Helt sant! Så nå blir det baby i 2019 ❤️

JEG HAR TATT DEN :D 20 august 2003, så da må det vel gå! Fikk beskjed om å ringe de opp igjen så snart jeg visste noe, så nå er det bare å vente på at de skal ringe ;)

Edit; de ringte meg jaggu oppigjen med en gang, så da er absolutt alt i skjønneste orden så nå kan tanta bare komme :D Endelig en liten opptur!

Godt å høre at det ordnet seg for deg! :Heartred

Ååå så bra at det ordnet seg! Virkelig på tide med litt flaks altså. NÅ skal det bare gå oppover fra nå:-)

Back
Topp