Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Har du fått snakket med St Olavs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra da! Krysser fingrene for at den sitter hele veien for dere neste gang Skal dere i gang igjen snart eller?Vi klarte det på første IVF forsøk, så det er jo en lettelse også, å vite at man faktisk kan bli gravid igjen. Selv om det er forferdelig vondt.. Ja ikke sant!
Hmmm, er de sånn altså Litt vesentlig å snakke med dem, siden det betyr forsøk eller ikke forsøk om noen få strakser! Får ringe i morgenJeg ville ringt dem på nytt! Har opplevd det at hvis man ikke svarer når de ringer, så ringer de ikke flere ganger[emoji849][emoji849][emoji849]
Nei har ikke hatt sjans idag, men skal få ringt i morgen så håpehåperhåper jeg på å få begynne!Har du fått snakket med St Olavs?
Tusen hjertelig Stemmer det ja! Hihi Huff, tenk at tiden går så fort! Men stor stas med den første bursdagen daGratulerer så mye med 2-åringen!! [emoji7] Termindatoen min, det [emoji16] Og om to dager har vi 1-åring. Aprilbabyene [emoji173]️
Leser stadig her, men har ikke så mye tid til å legge igjen kommentarer. Men jeg tenker masse på deg og krysser alt jeg har for at det veldig snart går for dere nå. Jeg kan virkelig forstå at det er frustrerende når det tar lenger tid med andremann enn med førstemann Jeg har litt for lett å tenke at det sikkert går kjapt å få andremann fordi "alle" sier at det sikkert går enklere når man allerede har fått det til én gang, men man har neimen ingen garanti. Hold ut, det vil være verdt det til slutt [emoji173]️
Håper det!Nei har ikke hatt sjans idag, men skal få ringt i morgen så håpehåperhåper jeg på å få begynne!
Så bra da! Krysser fingrene for at den sitter hele veien for dere neste gang Skal dere i gang igjen snart eller?
Det er det gitt, spesielt når man ikke aner når og egentlig om det kommer til å skje, men det må jo bare det? Må det ikke?Håper det!
det er tøft å vente og prøve sånn, men som du sier - til slutt kommer man i mål og da gjør det ikke så mye for det er akkurat det barnet man har ventet på
Må jo tro det for ellers går man helt i grøfta.Det er det gitt, spesielt når man ikke aner når og egentlig om det kommer til å skje, men det må jo bare det? Må det ikke?
Det høres ut som en plan Plutselig havner vi der samtidig Vi begynner nå neste syklus, hvis jeg slipper å ta rubellavaksine på nyttTusen takk litt usikker enda, men har snakket med St Olavs og jeg kan starte rett på igjen når tr kommer, så ble enige om at jeg skulle ringe når den kom, om vi var klar for å starte på nytt forsøk da
Det høres ut som en plan Plutselig havner vi der samtidig Vi begynner nå neste syklus, hvis jeg slipper å ta rubellavaksine på nytt
Ikke sant! Visse ting her i livet skulle vært enklere altså..Må jo tro det for ellers går man helt i grøfta.
Hadde gjort så stor forskjell å vite OM man lykkes en gang...
Nei jeg hadde visst litt lave verdier, men håper jeg slipper, for ser overalt at man må vente i 3(!!!!) mnd etter den er tatt før man kan ha oppstartJa det kan godt hende det blir spennende! Vært i utlandet så du må ta den eller?
Nei jeg hadde visst litt lave verdier, men håper jeg slipper, for ser overalt at man må vente i 3(!!!!) mnd etter den er tatt før man kan ha oppstart
Har ikke tatt den siden vi tok den i barnevaksinajonsprogrammet (slik som ca alle andre), så det begynner å bli ganske mange år siden gittOida det var lenge! Lenge siden du har tatt den da?
Har ikke tatt den siden vi tok den i barnevaksinajonsprogrammet (slik som ca alle andre), så det begynner å bli ganske mange år siden gitt
Tusen hjertelig [emoji173]️[emoji173]️ Stemmer det ja! Hihi Huff, tenk at tiden går så fort! Men stor stas med den første bursdagen da [emoji173]️
Takk for det [emoji173]️ Ja det er helt vanvittig at det skulle bli sånn.. Var jo irriterende sikker på at det kom til å gå fort, for som du sier, det er jo det de sier.. Tenk at jeg var redd for at de skulle bli for tette liksom.. Ja til slutt er det verdt det, for det er jo akkurat han eller henne vi venter på [emoji173]️
Ja nå får det holde med alle hindringene på veien altså, men det er så typisk min flaks om jeg må ta den! Får vente spent på tlf fra de i morgenÅja sånn ja.. Får håpe du slipper å ta den igjen da, er nok av venting fra før aved dette her
Får virkelig håpe du er på den heldige skalaen av statistikken, for dette unner jeg ingenVi tenker jo litt på samme måte nå.. At vi ikke vil begynne å prøve enda for at de ikke skal bli for tette evt. Men vi kommer sikkert til å bruke år og dag igjen, vi òg [emoji849] Det er neimen ikke enkelt å planlegge med disse vanskelige kroppene våre [emoji58]
Forresten, jeg måtte vente én syklus da jeg måtte ha påfyll av rubellavaksinen, men det har kanskje endret seg siden 2016 [emoji848]