• Drømmen om lillebrøster •

Spennende[emoji7][emoji7]

Utrolig spennende. Flott temp og ser noe på testen ja. Venter utålmodig på dagens test. Krysser fingrene og sender babystøv

Har du testet i dag?:-)

PP 18 - CD 29
Som det svake mennesket jeg er har jeg nå brukt opp alle 4 testene jeg hadde :p Ingenting å se på dagens, så er ikke gravid denne gangen heller, så da får vi bare håpe det blir en gang i løpet av 2019.. Det blir 3 år mellom, og det var ikke etter planen i det hele tatt. Er så drittlei denne kroppen, så så snart påska er over ringer jeg st.olavs :)

Tempen var også helt rar idag. Tempa til vanlig tid, og da var den kjempelav, så sovna jeg igjen og tok ny temp ca en times tid etterpå, da lå den der den har vært disse dagene, så jeg vet ikke hva som blir reelt gitt, får bare se hvordan morgendagens blir..

Kritthvit desverre
0BFD0BBA-92BB-4161-BE77-E945ED500C9A.jpeg

Første tempen
E90E309B-6403-45AB-ACF6-80532D1E69AE.jpeg

Og andre
A9E24EEA-A126-4E24-8F4A-5777F0828DEA.jpeg

Så lei så lei at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg lenger.. Det florerer annonseringer, og mange av de som fikk sin første rundt samme tid som oss har allerede fått/får snart sin andre. Det er bare så vanvittig urettferdig når det er så ønsket! Har jo ikke gått på prevensjon på 4 år for pokker. Syklusen er stabil som bare det, jeg har el hver bidige mnd, alt er fint hos mannen osv.. Greit nok, vi har vel rundt 50% sjanse siden den ene egglederen er tett, men da burde det vel ha skjedd til nå, vi har jo tross alt prøvd i snart 20 mnd (!!!!!).. Hvorfor skal det være himla vanskelig???? Jeg virkelig hater dette gamet her.. 15 mnd på første, og det føltes som en evighet, nå er vi snart 4 mnd over det igjen, og det hadde jeg aldri trodd! Blæ.. Dagens utblåsning :banghead::arghh::bored::mad:

Stor klem.
Forstår frustrasjonen. Håper det snart er deres tur. Var jo så lovende for et par dager siden!

Stor klem.
Forstår frustrasjonen. Håper det snart er deres tur. Var jo så lovende for et par dager siden!
Jaa, men det er det vel hver mnd.. Det håpet man får, før det blir brutt ned igjen.. Nå har jeg ikke testa noe mer da, men er helt sikker på at tanta kommer, så får heller håpe på bedre lykke neste runde når el er fra rett side :)

Jaa, men det er det vel hver mnd.. Det håpet man får, før det blir brutt ned igjen.. Nå har jeg ikke testa noe mer da, men er helt sikker på at tanta kommer, så får heller håpe på bedre lykke neste runde når el er fra rett side :)
Det håpet kan man liksom ikke komme unna tror jeg. Er vel det som gjør at man kommer gjennom skuffelse etter skuffelse kanskje?

Jeg forstår følelsen, du har all grunn til å være både lei og lei deg. Andres annonseringer gjør innmari vondt, det blir en påminner på hva man gjerne skulle hatt selv. Jeg krysser fingrene for at dere lykkes i neste pp, nå er det deres tur.

stor klem til deg idag

Å nei. Har ikke ord, Alvea. Vet det er tøft.
Stor klem

God klem <3

Klem[emoji173]️

Back
Topp