Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
følger med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
følger med
Du er god Takker! Får håpe det fungerer denne gangen, eller i «verste fall» varer til neste syklusSender over babystøv
Tusen takk Har hatt den liggende i snart 6 mnd, men først idag fikk den seg knapperSå søt den er! og så flink du er!!!!
Koselig å ha laget noe sånn til denne etterlengtede da.
Sender over babystøv og håper den snart kan komme i bruk
Tusen takk Fint med sånne småprosjekterSåå fin den var! Du er flink
Iallefall når du er så flink! Jeg kan kun strikke sånn veldig basic klær eller tepper.Tusen takk Fint med sånne småprosjekter
Som jeg gleder meg til en liten skatt kan bruke dette [emoji173]️ Mangler bare sokker nå, og bli ferdig med mor signe teppet i samme farge. Fint å ha noe sånt å henge fingrene i mens man venter
Vis vedlegget 249705
Ja må det ikke vel? Tusen takkNydelig[emoji7]
Nå må det bare komme en liten en som passer i det snart[emoji173]️ Sender over babystøv herfra også!
Nei den kan godt holde seg der altså, kan gjerne stige enda litt til også Det er helt santDu har rett i det. Ikke galt om tempen holder seg da, men godt dagene går fort. En dag nærmere målet!
Absolutt. Vi får bare krysse fingreneNei den kan godt holde seg der altså, kan gjerne stige enda litt til også Det er helt sant
Er ikke annet å gjøre gitt! Mirakler skjer jo, så er vel lov å håpeAbsolutt. Vi får bare krysse fingrene
Det er helt sant! Ingen ta fra meg håpetBukett ble jo gravid etter lap etter mange måneders prøving så det er absolutt håp for deg også!