• Drømmen om lillebrøster •

Ååå så bra at det ordnet seg! Virkelig på tide med litt flaks altså. NÅ skal det bare gå oppover fra nå:)
Ja nå har det vært nok nedturer siste tiden, så nå må det bare bli baby ❤️

Nå blir det [emoji173]️ Hvordan går det med dere? [emoji173]️[emoji173]️

Det går veldig fint [emoji5] Koser oss med lillebror, som vokser alt for fort [emoji849] En mnd allerede [emoji33][emoji7]

Veldig greit dere kan starte snart nå.
Nesesprayen er ikke noe å hige etter sånn sett, men ventespire kan vi jo håpe på

Veldig greit dere kan starte snart nå.
Nesesprayen er ikke noe å hige etter sånn sett, men ventespire kan vi jo håpe på
Nei det er greit å slippe den altså :) Vi får bare krysse fingrene for et mirakel, sjansene er jo større denne mnd enn forrige da el blir fra den åpne siden :)

Nei det er greit å slippe den altså :) Vi får bare krysse fingrene for et mirakel, sjansene er jo større denne mnd enn forrige da el blir fra den åpne siden :)
Ikke sant. Bedre mulighet allerede

Åh, så deilig at dere slipper mer venting! [emoji16]

PP 19 - CD 13
Måtte bla meg bakover i dagboka for å finne ut hvilken pp vi har kommet til. Mista tellinga gitt :arghh: Men er vel på tide med et lite livstegn herifra :)

Nå blir det altså oppstart med IVF så snart tanta kommer, så da må medisiner bestilles en gang ut i neste uke og mensen ringes inn så snart den kommer. Superspent på hvordan dette blir altså! Burde vel egentlig planlegge litt med tanke på at vi faktisk må reise et lite stykke, og vi aner jo ikke hvor lenge vi blir. Vet ikke hvordan vi skal gjøre det med å bestille fly og hotell jeg altså. Vet ikke hvem jeg skal spør heller :arghh: Får bare begynne å tenke litt tror jeg!

Ellers er el rett rundt hjørnet. Det har murra ganske mye på venstre side idag, så får satse på at egget slipper en gang mellom nå og i morgen :) Typisk at jeg og mannen jobber om hverandre, så tror jeg får vekke han før jeg drar i morgentidlig :)

Tigerbaby holdt jo på med pasientreiser og hotell og sånn så kan høre med henne hvordan det fungerte for dem ihvertfall.

Spennende å følge dere altså. Krysser fingrene for søskenspire snart

Tigerbaby holdt jo på med pasientreiser og hotell og sånn så kan høre med henne hvordan det fungerte for dem ihvertfall.

Spennende å følge dere altså. Krysser fingrene for søskenspire snart
Ja skreiv et innlegg på st.olavs tråden, så det ordner seg nok dette også, er bare jeg som er ute i siste liten som vanlig :p

Takk ❤️❤️

Back
Topp