• Drømmen om lillebrøster •

Veldig :) Det blir jo fort noen dager fravær når vi skal til Trondheim, og tydeligvis må jeg ta ulønna permisjon, så vurderer sterkt å få meg en sykmelding de dagene, da slipper jeg å tape penger oppi det hele..
Det hadde jeg tatt.. Det koster nok alt det andre vi må gjennom!

Nå er du endelig snart igang. Stakkars lommeboka men heldigen livmora :hilarious:
Ja vet du, det er en lettelse å endelig få sirkuset igang! Nå må det bare bli full klaff på første forsøk, for det har jeg bestemt ;) Lommeboka får seg en trøkk ja, men hva gjør man ikke for å få drømmen oppfylt ;)

Ja vet du, det er en lettelse å endelig få sirkuset igang! Nå må det bare bli full klaff på første forsøk, for det har jeg bestemt ;) Lommeboka får seg en trøkk ja, men hva gjør man ikke for å få drømmen oppfylt ;)
Nei, hva gjør man ikke :hungover:

Full rulle på sirkuset. Jeg har kjøpt billetter til heiagjengen, nemlig :hilarious:

Veldig :) Det blir jo fort noen dager fravær når vi skal til Trondheim, og tydeligvis må jeg ta ulønna permisjon, så vurderer sterkt å få meg en sykmelding de dagene, da slipper jeg å tape penger oppi det hele..
Bare si ifra til dem på forhånd så tror jeg ikke det er noe problem å få sykemelding. Det er vanlig at de spør om det ifbm uttak. Jeg trengte ikke, men tok ut egenmelding helgen etter da jeg fortsatt ikke var helt i form.
Mannen forventet de at brukte egenmelding.

Bare si ifra til dem på forhånd så tror jeg ikke det er noe problem å få sykemelding. Det er vanlig at de spør om det ifbm uttak. Jeg trengte ikke, men tok ut egenmelding helgen etter da jeg fortsatt ikke var helt i form.
Mannen forventet de at brukte egenmelding.
Ja tenker å ta en tlf til legen nå over helgen for å spør :) Vi blir nok i Trondheim fra uttak til innsett uansett, da det blir for langt og unødvendig å reise hjem i mellomtiden, så da hadde det vært fint med en sykmelding tenker jeg :) Vet jo ikke hvor mange dager det går før evt innsett da, men det får vi bare se på. Mannen må vel bruke egenmelding ja.

Ja det må de bare gjøre, for nå som Mon også er gravid er jeg den eneste av oss «gode gamle» iallefall som jeg har fulgt, som er igjen! Det er bittelitt urettferdig, så nåå må det bli for oss også ❤️
Du og Minime må komme etter nå ja og Mon sin spire må holde hele veien

PP 19 - 10 DPO
Tempen gikk litt ned fra gårsdagens, men den er som sagt ikke riktig da den ble tatt to timer for sent, og jeg var veldig varm når jeg våkna, så dagens var høyere enn alle andre dager denne ppen, så håper den holder seg sånn :) Kunne faktisk skimte noe ultrasvakt på kveldens test, men tør ikke å håpe på noe, selvom jeg virkelig skulle ønske det kunne bli vår tur nå. Blir iallefall spennende å se morgendagens temp og test :)

Puppene har blitt ømme, det murrer i livmora, jeg har mye utflod og tappen er tett lukket og hard, noe den ikke har vært så langt uti dpoland alle andre pper, men vi får bare se :)

Dagens temp
CFFD85B3-8EAB-4FA5-99C7-4A71749911E3.jpeg

Og kveldens test (ser ikke noe på bildet da men)
C662BAC0-DFCF-43D2-9366-6920BC604F42.jpeg

Håper på stigning på testen i morgen:Heartred

er det ikke antydning til noe på den testen da?
Krysser fingrene for dere!

er det ikke antydning til noe på den testen da?
Krysser fingrene for dere!
Antydning jo, men like svakt idag, og disse er sensitive helt ned til 10, så spire er det nok desverre ikke.. Men om en måneds tid skal jeg ha positiv test, basta ❤️

Antydning jo, men like svakt idag, og disse er sensitive helt ned til 10, så spire er det nok desverre ikke.. Men om en måneds tid skal jeg ha positiv test, basta ❤️
Blæh!
Da satser vi på full klaff på første forsøk da!

Absolutt

Back
Topp