Får håpe det ikke blir krøll
Fortsatt ingen tante å se, og det er veeldigveldig merkelig [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det ikke blir krøll
Ja, det er typisk at hun drøyer når man går og venter. Håper hun kommer i løpet av dagen, altså, så det ikke blir bare tull.
Er du sikker på EL, da? Ta en ny test?
Får da virkelig håp hun dukker opp så dere får startet opp
Ha en god runde med sex og litt soving, kanskje det hjelper for å få igang noe?PP 19 - 15 DPO
Forsatt ingen tante å se, tappen er høyt oppe og det murrer. Puppene er ømme og jeg skjønner ingenting.. Ny test nå nettopp, helt blenda, så hvor blir du av møkkakjærring? [emoji30] Selvfølgelig skal det bli krøll nå..
Skulle jo tro tanta kom med denne tempen!
Vis vedlegget 255225
Ha en god runde med sex og litt soving, kanskje det hjelper for å få igang noe?
Typisk at det skal bli krøll når man minst håper på det. Kjenner meg veldig igjen, og det er så utrolig frustrerende!!
Ja. Jeg spurte om det sist. Hadde ikke noe å si når på døgnet det var.TANTA HAR KOMMET!!! HURRA! Men selvom det er ganske sent teller dette som CD1 sant? I og med at jeg skal starte opp med medisiner på CD2..
TANTA HAR KOMMET!!! HURRA! Men selvom det er ganske sent teller dette som CD1 sant? I og med at jeg skal starte opp med medisiner på CD2..
Det var bra!Hun kom heldigvis nå i kveld med et brak, så da er vi i rute [emoji1]
Ja. Jeg spurte om det sist. Hadde ikke noe å si når på døgnet det var.
Så bra! Da blir det sprøytestart i morgen, skrekkblanda fryd [emoji28]
Ville nok satt CD 1 i morgen, men så bra den endelig kom!!!
Det var bra!
Ja! Lykke til videre Blie spennende å følge degJa nå må bare resten også gå vår vei [emoji1]
Nå følte jeg meg sykt kul altså "nå hører jeg på tiger" takkJa egentlig, men velger å høre på Tiger [emoji87] Men dette blir spennende ja! Kribler i magen!
Fikk aldri info om dette, var bare dagt på dag 2 av mensen. Så jeg gikk ut ifra datoen uansett på døgnet det kom.TANTA HAR KOMMET!!! HURRA! Men selvom det er ganske sent teller dette som CD1 sant? I og med at jeg skal starte opp med medisiner på CD2..
Ja! Lykke til videre Blie spennende å følge deg
Fikk aldri info om dette, var bare dagt på dag 2 av mensen. Så jeg gikk ut ifra datoen uansett på døgnet det kom.