• Drømmen om lillebrøster •

Ja, det er typisk at hun drøyer når man går og venter. Håper hun kommer i løpet av dagen, altså, så det ikke blir bare tull.

Er du sikker på EL, da? Ta en ny test? :D

Stresser sikkert litt for mye med det, så da kommet hun nok ikke før om mange dager [emoji28] Ganske sikker på el ja, har jo tempa, men blir en test i ettermiddag om hun ikke har dukka opp, selvom den var blenda i går [emoji87]

Får da virkelig håp hun dukker opp så dere får startet opp :)

PP 19 - 15 DPO
Forsatt ingen tante å se, tappen er høyt oppe og det murrer. Puppene er ømme og jeg skjønner ingenting.. Ny test nå nettopp, helt blenda, så hvor blir du av møkkakjærring? [emoji30] Selvfølgelig skal det bli krøll nå..

Skulle jo tro tanta kom med denne tempen!
IMG_1148.jpg

PP 19 - 15 DPO
Forsatt ingen tante å se, tappen er høyt oppe og det murrer. Puppene er ømme og jeg skjønner ingenting.. Ny test nå nettopp, helt blenda, så hvor blir du av møkkakjærring? [emoji30] Selvfølgelig skal det bli krøll nå..

Skulle jo tro tanta kom med denne tempen!
Vis vedlegget 255225
Ha en god runde med sex og litt soving, kanskje det hjelper for å få igang noe?
Typisk at det skal bli krøll når man minst håper på det. Kjenner meg veldig igjen, og det er så utrolig frustrerende!!

Ha en god runde med sex og litt soving, kanskje det hjelper for å få igang noe?
Typisk at det skal bli krøll når man minst håper på det. Kjenner meg veldig igjen, og det er så utrolig frustrerende!!

Hun kom heldigvis nå i kveld med et brak, så da er vi i rute [emoji1]

TANTA HAR KOMMET!!! HURRA! Men selvom det er ganske sent teller dette som CD1 sant? I og med at jeg skal starte opp med medisiner på CD2..
Ja. Jeg spurte om det sist. Hadde ikke noe å si når på døgnet det var.

TANTA HAR KOMMET!!! HURRA! Men selvom det er ganske sent teller dette som CD1 sant? I og med at jeg skal starte opp med medisiner på CD2..

Ville nok satt CD 1 i morgen, men så bra den endelig kom!!!

Fikk aldri info om dette, var bare dagt på dag 2 av mensen. Så jeg gikk ut ifra datoen uansett på døgnet det kom.

Back
Topp