Nei, ikke greit. Da håper jeg at de ringer deg tidlig i morgen.
Ja vet du, sykt irriterende når jeg har gått å venta i hele dag!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke greit. Da håper jeg at de ringer deg tidlig i morgen.
Veldig rart at de ikke har ringt! Når de ringer om embryo som er fryst så er det ikke sykepleierne fra det vanlige nummeret som ringer! De ringer fra lab’en! Trodde jeg hadde lagra det, men hadde vist ikke gjort det! Hvis ikke skulle du fått det[emoji20]
Og jeg som er så spent!
Så bra at noen egg utviklet seg videre! I hvert fall én av disse, og helst to, må jo være gullegget
Ja det er litt sprøtt å tenke på at i fryseren på St.Olavs ligger det 4 potensielle babyer der alt allerede er bestemt, kjønn, hårfarge, øyefarge og en personlighet [emoji173]️
Så bra du endelig fikk beskjed! Håper det er fire gullegg som ligger der[emoji173]️ tenker akkurat det samme, spesielt hver gang jeg kjører forbi St.Olavs! Der har vi kanskje lillesøster eller lillebror liggende på vente liksom[emoji23] og morsomste er om vi lykkes med søskenforsøk med et av de egga.. for de kunne jo vært tvilling med lillegutt som ligger i magen nå om vi hadde satt inn to[emoji23][emoji23]
Ja endelig! Så de hadde ringt fra laben(?) senere på dagen idag, men da hadde jeg ikke telefonen på meg, hadde jo vært artig å vite hvor mange som ble befruktet og når de falt fra, så får håpe de ringer igjen i morgen [emoji4] Ja ikke sant! Det er superrart! Sykt at det egentlig går an [emoji87]
Hvis det er et Trondheimsnummer så er det helt sikkert laben ja! Du kan jo prøve å ringe opp imorra og spørre om det du lurer på[emoji5][emoji5]
OPPDATERING FRA ST.OLAVS
Wohoo! Ringte på laben igjen idag, selvom jeg snakka med de på svareren i går, og det var visst 6 fine blastoer på frys og ikke 4! Det er jo helt supert! 6 blastoer av totalt 17 egg ut [emoji1]
Såå fantastisk!!! Herlighet, må jo blir baby(er) av dem[emoji173]️[emoji173]️
Oi, så bra! Også alle blastoer, da!
Fy søren, så fantastiske nyheter[emoji173]️ her er resten av søskenflokken[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️