Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14.40 så er en god stund tilNår har du time?
Hurra du skulle vel hit?14.40 så er en god stund til
I tillegg til evig lang ventetid på timen, hver eneste gang Neei jeg skal på kontroll på legesenteret nå, og bor på en liten plass på sunnmøre, så alt skjer nok på lokalsykehuset, med mindre det blir prematur fødsel, da må jeg til ÅlesundHurra du skulle vel hit?
Nei det er dritt med timer så sent på dag! Huff jeg ogDet var ikke tidlig nei. Spent på den oppdateringen.
Åja.. Jeg blir så forvirret over hvor folk er og borI tillegg til evig lang ventetid på timen, hver eneste gang Neei jeg skal på kontroll på legesenteret nå, og bor på en liten plass på sunnmøre, så alt skjer nok på lokalsykehuset, med mindre det blir prematur fødsel, da må jeg til Ålesund
Ja det er umulig å følge medÅja.. Jeg blir så forvirret over hvor folk er og bor
Det håper jeg ogsåHåper du får gode nyheter på kontroll!
Krysser det jeg har for det altsåHåper det går bra på kontrollen og at hodepinen er uavhengig av ødemene og svangerskapsforgiftning
Tusen takk Jeg har ikke det nei, men kanskje ikke så dumt å ha, jeg er jo av typen som også automatisk får høyere blodtrykk når det skal måles hos lege osvLykke til på kontroll i dag håper på gode nyheter for deg! Du har ikke en blodtrykksmåler hjemme da? Så du kan følge med litt selv fremover det har jeg og det er kjekt å ha
Tusen takk Jeg har ikke det nei, men kanskje ikke så dumt å ha, jeg er jo av typen som også automatisk får høyere blodtrykk når det skal måles hos lege osv
Det er det Huff, føler med deg! Jeg blir så utmattet av å være i sånn halvdårlig form hver eneste dag.. Ønsker meg overskudd og energiJa ikke sant uansett godt å kunne følge med litt hjemme om man blir urolig hodepine her også i dag.
Det er det Huff, føler med deg! Jeg blir så utmattet av å være i sånn halvdårlig form hver eneste dag.. Ønsker meg overskudd og energi
Det er nok bare å ta det med ro som hjelper, og det er jeg ganske dårlig påDet skjønner jeg håper det er noe som kan gjøre at det blir bedre
Skal oppdatere nå, fortsatt ingen krise, men heller ingen bedringKrysser alt for en positiv oppdatering. Men tiden går og jeg blir bekymret