28 + 5
Svangerskapskontroll unnagjort, og det ble så som så. Formen er ganske grei, sett bort fra at jeg er mye trøtt og bekkenet skranter mer og mer.
Blotrykket mitt var for høyt, og hun målte det hele 3 ganger for å være sikker, og i følge vekten der nede har jeg gått opp 14 (!!) kg. Den viser 2 kg mer enn vekten hjemme, så jeg vet ikke hvilken jeg skal stole på.
Det var heldigvis ikke protein i urinen og hb var fin, men søren altså. I tillegg til disse hevelsene jeg får mer og mer er jeg sikker på dette ender i svangerskapsforgiftning igjen. Jeg ligger også lenger over kurven enn jeg er komfortabel med, så kjenner dette ikke var noe særlig gøy!
Jeg tok jo en del prøver sist, som jeg fikk svar på nå, og lillebror i magen har tydeligvis arva min blodtype, så han er også rhesus negativ, da slipper jeg iallefall den sprøyta
Ellers skal jeg få ordna meg slik jeg får tatt influensavaksine, så skal jeg på ny kontroll av blodtrykk osv neste uke. Håper på bedre resultater da, for jeg er rimelig sikker på at dette blir en desembergutt