• Drømmen om lillebrøster •

26 + 1
100 dager igjen til termin dere, 100 dager! Hvor i all verden blir tiden av? :eek: Jeg har innsett nå at det er på tide å begynne å tenke på både det ene og det andre, og har som sagt fått rabla ned en liste over gjøremål og ting vi har/ikke har. Jeg har fått kjøpt litt småting, ferdigstilt noen strikk og begynt på et nytt, og i tillegg har jeg fått sikra meg bag til babyjoggeren da jeg har en venninne som skal selge sin når de er ferdige å bruke den :)

Ellers er lillebror aktiv og slår hjul inni der til tider, og magen har plutselig blitt stor! Hærlig med gravidmage ❤️

Sånn utenom alt som har med graviditet å gjøre begynner det endelig å skje litt i livet vårt. Neste uke skal vi i møte i banken for å høre om lånemuligheter, og mest trolig blir det å bygge enebolig! Jeg får stjerner i øynene bare av tanken :D Det er så superspennende at jeg har drømt meg langt ut på viddene allerede. Vi bor nå i tomannsbolig med 3 soverom og ikke en eneste bod, så det blir trangt om plassen etterhvert som lillebror kommer, og vi (spesielt jeg) er bare så innmari klar for å ta neste steg! Nå har vi bodd her i 6 år, og jeg kjenner tiden er mer enn moden nå til å gå videre i livet og endelig kunne slutte dette evige jaget etter noe mer! Har jo allerede sett ut drømmetomten, men tror den er solgt, så blir spennende uker nå fremover til vi finner ut veien videre :D Wish us luck :cool:
 
Spennende!
Lykke til i banken
 
Du, fy flate som tiden fyker! Sykt å tenke på. Følte ikke du har vært gravid så lenge! Gøy å begynne å gjøre plass til ting da :happy::happy:

Lykke til med møtet, å bygge selv er så deilig :happy:
 
Gratulerer så mye med 26 uker og bare 100 dager til termin!! Så herlig at det nærmer seg endelig
og du kan begynne planlegging og innkjøp :Heartred
Husbygging hørtes jo suuuperspennende ut, skjønner godt at du drømmer deg bort! Blir spennende å høre hva dere planlegger etterhvert. Masse lykke til med møte i banken!
 
Du, fy flate som tiden fyker! Sykt å tenke på. Følte ikke du har vært gravid så lenge! Gøy å begynne å gjøre plass til ting da :happy::happy:

Lykke til med møtet, å bygge selv er så deilig :happy:
Ja det er helt vanvittig! Og med tanke på årstiden vi er på vei inn i og med jul og det hele kommer tiden til å rase fra meg :eek: Tusen takk! Ja jeg håper virkelig planene går i boks :D
 
Gratulerer så mye med 26 uker og bare 100 dager til termin!! Så herlig at det nærmer seg endelig
og du kan begynne planlegging og innkjøp :Heartred
Husbygging hørtes jo suuuperspennende ut, skjønner godt at du drømmer deg bort! Blir spennende å høre hva dere planlegger etterhvert. Masse lykke til med møte i banken!
Tusen takk ❤️ Ja det er helt absurd! Snart kommer det en baby liksom, såå etterlengtet, men er vi klare liksom? :hilarious::rolleyes: Ja det blir superspennende! Gleder meg til livet :D❤️
 
Ja det er helt vanvittig! Og med tanke på årstiden vi er på vei inn i og med jul og det hele kommer tiden til å rase fra meg :eek: Tusen takk! Ja jeg håper virkelig planene går i boks :D
Ja, tiden mot jul vil nok fly avsted!:angelic: når får dere vite om dere kan begynne å se dere om?
 
Ja, tiden mot jul vil nok fly avsted!:angelic: når får dere vite om dere kan begynne å se dere om?
Skal i møte i banken på torsdag, så første bud er å få en oversikt over hvor mye vi kan få i lån, og rastløs som jeg er sendte jeg mail til han som har med tomtene å gjøre i kommunen allerede i går :hilarious: Han har såklart ikke svart da, men det blir veldig spennende å se om det kan bli der vi vil bygge, eller om vi må vente til de begynner på enda et nytt felt en eller anne gang :nailbiting:
 
Krysser fingrene
 
Gratulerer med å ha passert 26 uker, og lykke til med husbygging etterhvert. Så spennende det blir :D ❤️
 
Gratulerer med å ha passert 26 uker, og lykke til med husbygging etterhvert. Så spennende det blir :D ❤️
Tusen takk :D Ja det blir superspennende! Det er nok noen år frem i tid enda, men veldig gøy å kunne begynne planleggingen :D Gruer meg til familielivet mens det står på da, men det blir nok veldig verdt det til slutt ❤️
 
Enn det, bare tosifret igjen til termin din! :D
 
Skal i møte i banken på torsdag, så første bud er å få en oversikt over hvor mye vi kan få i lån, og rastløs som jeg er sendte jeg mail til han som har med tomtene å gjøre i kommunen allerede i går :hilarious: Han har såklart ikke svart da, men det blir veldig spennende å se om det kan bli der vi vil bygge, eller om vi må vente til de begynner på enda et nytt felt en eller anne gang :nailbiting:
Haha, så morsomt. Det hadde vært sånn jeg kunne funnet på å gjort!
 
Lykke til i banken imorgen!
 
Back
Topp