• Drømmen om lillebrøster •

Huff den hodepinen er ikke god! Håper du tar feil. Jeg ville ha en ul for å sjekke at alt forsatt er bra med gjennomstrømning i navlestrengen og at morkaka og slikt ser bra ut. Bare veldig nervøs for tiden så da ville jeg ha en til. Den jeg skal ha 4 uker før termin er vekstkontroll.
Ja, ikke lett å vite hva man skal gjøre, når alt blir feil uansett:wtf:
Ååh skjønner! Tar du privat nå da eller? Ja den nervøsiteten.. Jeg trodde det skulle gi slipp, men den er fortsatt meget tilstede! Slitsomt :( Ikke sant! Heldigvis nærmer vi oss målstreken med stormskritt! Sykt at vi snart har baby igjen :o

Liker ikke at du går med sterk hodepine som varer og truende svangerskapsforgiftning. Da føles det lenge til din neste kontroll. Ta kontakt med lege dersom du får andre tegn

Ilddråper for synet eller veldig ødemer er det jeg kommer på i farta, også det med vinst rundt mellomgulvet.

Ååh skjønner! Tar du privat nå da eller? Ja den nervøsiteten.. Jeg trodde det skulle gi slipp, men den er fortsatt meget tilstede! Slitsomt :( Ikke sant! Heldigvis nærmer vi oss målstreken med stormskritt! Sykt at vi snart har baby igjen :eek:

Neida jordmor henviste meg og fikk time på sykehuset neste mandag:) veldig slitsomt, så godt å ha noen som forstår og som vil gjøre meg trygg:Heartred
Ja, heldigvis! Er fortsatt helt uvirkelig altså:Heartblue

Passer du på å drikke nok (vann)?

Jeg merker det veldig lett ift hodepinen.
Krysser fingrene for at det ikke er starten på svangerskapsforgiftning enda

Liker ikke at du går med sterk hodepine som varer og truende svangerskapsforgiftning. Da føles det lenge til din neste kontroll. Ta kontakt med lege dersom du får andre tegn

Ilddråper for synet eller veldig ødemer er det jeg kommer på i farta, også det med vinst rundt mellomgulvet.
Nei jeg liker det ikke jeg heller! Og vet ikke om det bare er psykisk, men føler det har blitt verre nå som jeg vet trykket er forhøyet. Fikk streng beskjed om å ta kontakt om jeg fikk sterk hodepine og hevelser før neste kontroll, men har jo ikke hatt tid til det da helgens program har vært stappa med babyshower og dåp idag, der jeg i tillegg skal være fadder, så har jo ikke hatt tid til å prioritere meg selv :arghh: Får se an formen i morgen og evt ringe da :nailbiting:

Neida jordmor henviste meg og fikk time på sykehuset neste mandag:) veldig slitsomt, så godt å ha noen som forstår og som vil gjøre meg trygg:Heartred
Ja, heldigvis! Er fortsatt helt uvirkelig altså:Heartblue
Så bra! Alt føles litt tryggere når man blir tatt vare på av helsevesenet (for en gangs skyld) ❤️ Ja det er det! Tror ikke det går opp for meg før han ligger i armene :rolleyes:

Passer du på å drikke nok (vann)?

Jeg merker det veldig lett ift hodepinen.
Krysser fingrene for at det ikke er starten på svangerskapsforgiftning enda
Ja jeg drikker som aldri før! Våkner til og med hver natt helt uttørstet, så drikker nok flere liter for dag, noe som er helt ulikt meg da jeg vanligvis er elendig på å drikke :rolleyes: Det håper virkelig ikke jeg heller! Orker ikke prematur fødsel og det hele pga det :arghh:

Så ekkelt med disse bekymringene for svangerskapsforgiftning allerede nå :( Håper virkelig det ikke blir noe faretruende altså ❤️

Så ekkelt med disse bekymringene for svangerskapsforgiftning allerede nå :( Håper virkelig det ikke blir noe faretruende altså ❤️
Ja det et jo ikke sånn det skal ende dette svangerskapet også :arghh: Krysser virkelig fingrene for det ❤️

Hvordan føler du deg nå da? Sånne dager er drepen for en form som ikke er topp i utgangspunktet for meg ihvertfall

Ja det et jo ikke sånn det skal ende dette svangerskapet også :arghh: Krysser virkelig fingrene for det ❤️
Håper for deg at det ikke gjør det, men ha lav terskel for å kontakte lege!

Hvordan føler du deg nå da? Sånne dager er drepen for en form som ikke er topp i utgangspunktet for meg ihvertfall
Det har igrunnen gått ganske greit. Mye sliten og lite energi, men ikke så mye hodepine. Hevelsene derimot har virkelig kicka inn :arghh:

Håper for deg at det ikke gjør det, men ha lav terskel for å kontakte lege!
Ja jeg kjenner nå at det veldig greit å ha en legetime i morgen! Ber til høyere makter om lavere eller iallefall ikke høyere blodtrykk!

29 + 3
Hodepinen kommer og går, og jeg liker det ikke.. Heldigvis skal jeg på ny kontroll i morgen, men jeg kjenner jeg er nervøs! Hevelsene er også meget tilstede nå, og jeg kan ikke sitte med beina ned i et varmt rom, da svulmer alt opp :arghh:

Livredd det skal ende i svangerskapsforgiftning, og er nesten sikker på det er dit det bærer med disse symptomene..

Ellers har jeg fått et sykt vondt/ømt/sviende punkt på magen som plager meg veldig for tiden! Kjenner det ikke når jeg ikke er i bevegelse, men så fort jeg gjør den minste ting blir det sykt ømt! Skjønner ikke hva dette kommer av, og hadde det ikke med storebror, så ja, forstår som sagt ikke hva det er.. Hadde håpt resten av svangerskapet skulle gå knirkefritt nå, men den gang ei gitt.. Lei av plager :arghh:

Så leit at du har så mange plager:(

Lykke til på kontroll ;)

Håper trykket viser seg å være fint! Vil de ev. sette deg på blodtrykksmedisin om det fortsetter å stige?

Syns vi skal ha problemfrie svangerskap jeg!!

Håper trykket viser seg å være fint! Vil de ev. sette deg på blodtrykksmedisin om det fortsetter å stige?

Syns vi skal ha problemfrie svangerskap jeg!!
Det håper jeg også altså! Jeg aner ikke, så veldig spennende å se hvordan veien blir videre etter timen i morgen :nailbiting:

Jeg kunne ikke vært mer enig! Som om det ikke har vært nok liksom.. :arghh:

Jeg er velsog glad du skal på kontroll i dag!

Jeg er velsog glad du skal på kontroll i dag!
Samme her! Mer spent enn jeg trodde! Våkna med hodepine idag og tenker det kan være greit å høre hva dette vonde punktet i magen er. Kjenner det ikke når jeg sitter/ligger i ro, men med en gang jeg beveger meg kjennes det ut som noe har revnet :nailbiting:

Back
Topp