Så hyggelig! Tusen takk for detNå har jeg lest imellom dagboken din, og ønsker deg masse lykke til fremover [emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig! Tusen takk for detNå har jeg lest imellom dagboken din, og ønsker deg masse lykke til fremover [emoji173]
Godt det kan være den veien og noen gangerJa virkelig! Hadde forventa iallefall noen måneder frem i tid! Ringte på legesenteret som mente det skulle gå bra å ta de der, hvis ikke må vi bort på sykehuset
Ja ikke sant! For en gangs skyld har vi også litt hell! Håper bare det fortsetter sånnGodt det kan være den veien og noen ganger
Det må vi jo krysse fingrene for at det gjør! Når skal dere ta prøvene ?Ja ikke sant! For en gangs skyld har vi også litt hell! Håper bare det fortsetter sånn
Mannen har ikke hatt sjans før, så det blir på mandagDet må vi jo krysse fingrene for at det gjør! Når skal dere ta prøvene ?
Jeg og! Det må jo bare bli baby nå, må det ikke?Venter i spenning på veien deres videre
Det må det bare ja!Jeg og! Det må jo bare bli baby nå, må det ikke?
Det er jo ikke lenge til!Mannen har ikke hatt sjans før, så det blir på mandag
Nei så da har vi gjort alt vi skal, så da er det bare å vente på oppstartDet er jo ikke lenge til!
Ja jeg er helt overveldet altså! Tenk at det skulle gå så fort Skulle ønske man kunne velge å sette inn to egg da, kunne fått tvillinger og vært ferdig med det heleÅhh, ikke lenge igjen nå! så fantastisk at dere får starte så fort nå blir det baby baby baby [emoji173]️
Ja jeg er helt overveldet altså! Tenk at det skulle gå så fort Skulle ønske man kunne velge å sette inn to egg da, kunne fått tvillinger og vært ferdig med det hele
Mhm! Hihi, det drømte jeg faktisk ppen før jeg ble gravid med mini Hadde vært kjempekoselig med to da! Og litt (ganske) traveltHehe ja det hadde virkelig vært noe hadde faktisk en drøm om at jeg ble gravid med tvillinger [emoji23][emoji23]
Mhm! Hihi, det drømte jeg faktisk ppen før jeg ble gravid med mini Hadde vært kjempekoselig med to da! Og litt (ganske) travelt
Jeg er litt i ammetåken, når blir oppstart etter prøvene er tatt ?Nei så da har vi gjort alt vi skal, så da er det bare å vente på oppstart
Oppstart blir neste syklus, så i slutten av februar/begynnelsen av marsJeg er litt i ammetåken, når blir oppstart etter prøvene er tatt ?
Ikke lenge til nei!Oppstart blir neste syklus, så i slutten av februar/begynnelsen av mars
Nei det gikk plutselig fort i svingene detteIkke lenge til nei!
Digg følelse!Nei det gikk plutselig fort i svingene dette