• Drømmen om lillebrøster •

WOW!!! Det var KJAPT!! [emoji33][emoji122][emoji16] Så utrolig gøy! Nå blir det andre boller, nå skal det bli baby! [emoji16][emoji16]

Ååå, så bra! [emoji1376][emoji16][emoji16] Veldig glad på dine vegne [emoji173]️ Nå blir det baby [emoji5]

Ja, ble henvist i august, forsamtale i NOV og egentlig uttak/innsett mars. Det er som regel mye venting, litt mindre ved st Olavs virker det som men tror du har hatt skikkelig flaks nå og det skal fortsette sånn! 2018 ER jo året ditt og<3 så da blir det desemberbaby da;)
Oj, ja da må jeg virkelig ha hatt flaks altså! Overrasket selv over hvor kjapt det gikk, hadde jo forventa forsamtale for så noen mnd venting, men det slipper vi altså ❤️ 2018 er året ja! Får håpe på en liten førjulsgave ❤️

Wæææ[emoji16] Så fantastiske nyheter!!! Gleder meg masse til å følge dere videre på veien[emoji5][emoji177]
Så fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ det går fort til oppstart nå!! Herlig at dere får starte rett på[emoji5][emoji5]
Woho så fantastisk! [emoji173]️ nå blir det baby på deg igjen!!
WOW!!! Det var KJAPT!! [emoji33][emoji122][emoji16] Så utrolig gøy! Nå blir det andre boller, nå skal det bli baby! [emoji16][emoji16]
Ååå, så bra! [emoji1376][emoji16][emoji16] Veldig glad på dine vegne [emoji173]️ Nå blir det baby [emoji5]
Ja dette gikk jo mye kjappere enn jeg hadde trodd! Regna jo med vi skulle på forsamtale først, og mange mnd venting etter det, men det skal vi visst ikke, så da kjører vi rett på, og det er jo helt fantastisk :D Håper på full klaff på første forsøk og mange på frys ❤️

Ja dette gikk jo mye kjappere enn jeg hadde trodd! Regna jo med vi skulle på forsamtale først, og mange mnd venting etter det, men det skal vi visst ikke, så da kjører vi rett på, og det er jo helt fantastisk :D Håper på full klaff på første forsøk og mange på frys [emoji173]️

På St.Olavs kommer man som regel raskt i gang når man først har kommet seg inn! Er det samme mellom forsøk- men håper jo det holder med et for deg[emoji5][emoji7]

På St.Olavs kommer man som regel raskt i gang når man først har kommet seg inn! Er det samme mellom forsøk- men håper jo det holder med et for deg[emoji5][emoji7]
Ja jeg er virkelig imponert over hvor raskt det skulle gå altså :p Ting går jo aldri min vei, men kanskje det faktisk gjør det nå for en gangs skyld? Hihi ja får håpe det, men hvis ikke går nok det også bra ❤️

Ja jeg er virkelig imponert over hvor raskt det skulle gå altså :p Ting går jo aldri min vei, men kanskje det faktisk gjør det nå for en gangs skyld? Hihi ja får håpe det, men hvis ikke går nok det også bra [emoji173]️

2018 blir ditt år[emoji7][emoji7]

Ja! Måtte det gå superfort til forsamtale og oppstart :D Var bare noen rutineprøver, hiv og hepatitt osv, så må få tatt de snarest :)
Har du sjekket hvor lang ventetid det er ? :happy:
Åja, godt det ikke er noe man må vente kjempe lenge på svaret på da :happy:

Oppstartsplan
Wohoooo og lykke på jord! :D:D Tlf fra stolavs nå nettopp, og jeg må bare skrive det ned mens det er friskt i minnet!
Vi slapp forsamtale og det blir oppstart allerede neste syklus, med kort protokoll og uttak/innsett i uke 11! Det er jo kjempesnart :D Er så glad jeg nesten letter her jeg sitter, og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt på jobb :p Nåå folkens, nå blir det baby ❤️❤️❤️
Det gikk jo superfart :O Så herlig!!! Gratulerer :D Nå blir det bebis ja <3
Sjekker postkassa her daglig og superspent på når vi får høre noe her :)

Det gikk jo superfart :O Så herlig!!! Gratulerer :D Nå blir det bebis ja <3
Sjekker postkassa her daglig og superspent på når vi får høre noe her :)
Jaa! Mye raskere enn forventa! Nåå blir det ❤️ Krysser fingrene for at det går like fort for dere også :D

Omg så fantastisk!!! Hurra :happy: hvilken protokoll? Og hvilke medisiner?
Ikke sant :D Kort protokoll heldigvis :) Aner ikke hva de heter, men hun snakka om to typer sprøyter. Skulle sende medisinlister og resepter så snart de får svar på blodprøvene, så må bare få tatt de fort som fy ;)

Ikke sant :D Kort protokoll heldigvis :) Aner ikke hva de heter, men hun snakka om to typer sprøyter. Skulle sende medisinlister og resepter så snart de får svar på blodprøvene, så må bare få tatt de fort som fy ;)
Helt topp alså! Dere er heldige! Hvor tar dere blodprøvene da ?

Oppstartsplan
Wohoooo og lykke på jord! :D:D Tlf fra stolavs nå nettopp, og jeg må bare skrive det ned mens det er friskt i minnet!
Vi slapp forsamtale og det blir oppstart allerede neste syklus, med kort protokoll og uttak/innsett i uke 11! Det er jo kjempesnart :D Er så glad jeg nesten letter her jeg sitter, og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt på jobb :p Nåå folkens, nå blir det baby ❤️❤️❤️

Så fantastiske nyheter! Nå ble jeg glad! :)

Helt topp alså! Dere er heldige! Hvor tar dere blodprøvene da ?
Ja virkelig! Hadde forventa iallefall noen måneder frem i tid! Ringte på legesenteret som mente det skulle gå bra å ta de der, hvis ikke må vi bort på sykehuset :)

Back
Topp