• Drømmen om lillebrøster •

Ja, hvor blir det av kveldsteste?
I natt må du sove og puste ordentlig og ikke drikke så mye..

Håper på gode nyheter fra deg snart

PP 16 - CD 25
11 dpo. Det ble kveldstest i går, men kom aldri så langt at den ble lagt ut. Ble ny test i dag også, og jeg er iallefall ikke gravid :( Såvidt noe svakt, men det burde vært mye sterkere idag om det hadde vært en spire. Supervonde pupper har jeg også :arghh: Nå er det bare å vente på tr, og på timen vi har på sykehuset den 6 februar. Håper jeg får krangla meg til laparoskopi der!

F79BF5BD-A3AD-4353-A532-387A5818FC83.jpeg

Tempen gikk bittelitt opp idag
90882181-3580-4C9A-8011-D5C5AD060AB0.jpeg

Synes jeg fremdeles ser dette noe.
Krysser fingerne og håper til siste slutt

Vet man ikke kan stole på disse så tidlig, men fargen kom med en gang.. Dårlig gjort om man skal drive å bli lurt sånn!

2E4A81DE-4335-4AAF-934F-A4B1DE51FB24.jpeg

Ser streken! Håper det er babystrek og ikke tullestrek <3

Ser streken! Håper det er babystrek og ikke tullestrek <3
Jeg synes faktisk disse er mer pålitelige enn Babyplan, de har jo ”noe” hver gang, og her er det tydelig strek. Håper! ❤️
Ja der er uten tvil tydelig strek, og ser den enda bedre nå som den har tørka litt, men tviler ganske sterkt på at jeg faktisk er gravid. 11 dpo og såpass svak test lover desverre ikke så bra :(

Siden det ikke gikk denne gangen heller, tenker jeg det kan være det samme.. Det blir bare større og større aldersforskjell, og jeg som ønsket meg to år i mellom.. Er så urettferdig når man ikke kan gjøre noe med det, og ikke får bestemme det selv :( Vil jo helst ha vår/sommerbarn med tanke på feks barnehagestart, permisjon osv.. Er så sykt urettferdig! Nå går vi inn i pp 17! Det skulle jo ta mye mindre tid enn med førstemann, og det drøya jo i 15 mnd. Nå er vi altså snart to mnd over det også..

Hva er det som har skjedd med kroppen min? Har jo regelmessige sykluser og el på dag 13-15 hver mnd, alle prøver er fine, mannens sæd er helt topp og alt skal jo være helt perfekt? Hvorfor? Får jeg ikke lap vet jeg ikke hva jeg gjør.. Huff, dagens utblåsning..

Skjønner godt du er frustrert.. kan ikke skjønne at du ikke skulle få lap..
Håper såklart det klaffer snart :Heartred

synd med tullestreker denne runden. :(

Skjønner godt du blir frustrert og lei. Urettferdig at det skal være så vanskelig.

stor klem

Åå så dumt at det ikke gikk veien denne gangen heller og at det bare var tullestreker du fikk. Det skulle ikke vært mulig! Nå er det ihvertfall ikke så lenge til timen på sykehuset og får håpe at du får overtalt dem til å få en lap. Jeg synes begrunnelsen om at det «ikke er vanlig» lenger er tynn...du må da få en bedre forklaring i så tilfelle! Nei nå står du fremst i køen altså.
Snart din tur!!!! Det skal det bare være. Klem

Skjønner godt du er frustrert.. kan ikke skjønne at du ikke skulle få lap..
Håper såklart det klaffer snart :Heartred

synd med tullestreker denne runden. :(
Skjønner godt du blir frustrert og lei. Urettferdig at det skal være så vanskelig.

stor klem
Åå så dumt at det ikke gikk veien denne gangen heller og at det bare var tullestreker du fikk. Det skulle ikke vært mulig! Nå er det ihvertfall ikke så lenge til timen på sykehuset og får håpe at du får overtalt dem til å få en lap. Jeg synes begrunnelsen om at det «ikke er vanlig» lenger er tynn...du må da få en bedre forklaring i så tilfelle! Nei nå står du fremst i køen altså.
Snart din tur!!!! Det skal det bare være. Klem
❤️❤️

Håper dagen idag kan bli en god dag

Håper dagen idag kan bli en god dag
Så lenge jeg ikke fokuserer på det går det greit. Er bare så matt av hele situasjonen. Vil bare vite hva det er som er galt! Tok jo en evighet sist, men da gikk jo det til slutt, nå er vi snart hele to pper over det igjen, med perfekte prøver, en syklus jeg nesten kan stille klokka etter, el hver mnd osv. Hva er det da som er galt? MÅ få lap, finner ikke roen uten å få svar selvom det blir ivf..

Back
Topp