Den gikk ned til vanlig nivå idag, så da må jeg nok ha hatt feber natt til i går uten å vite det Håper bare de neste dagene går fort så man få et skikkelig resultat på testene! Vil så gjerne følge etterHvordan var tempen idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den gikk ned til vanlig nivå idag, så da må jeg nok ha hatt feber natt til i går uten å vite det Håper bare de neste dagene går fort så man få et skikkelig resultat på testene! Vil så gjerne følge etterHvordan var tempen idag da?
Det vil jeg og at du skal!Den gikk ned til vanlig nivå idag, så da må jeg nok ha hatt feber natt til i går uten å vite det Håper bare de neste dagene går fort så man få et skikkelig resultat på testene! Vil så gjerne følge etter
Det vil jeg og at du skal!
Tusen hjerteligGod bedring
Det hadde vært helt fantastisk! Kan jo ikke være noe dårligere enn dere andre som har blitt gravide nå Ja nå var det på tide, gikk bare å hangla på jobb i går. Heldigvis har jeg fri i morgen, så da får jeg noen dager å hente meg inn igjen på Jeg og! Håper det blir strek!Jeg ser noe svakt ja, håper det er en begynnende babystrek!!! Godt du tar deg en hjemmedag, høres ut som at kroppen trenger det! Gleder meg til ny test
PP 16 - CD 23
9 dpo gitt! Idag ble det hjemmedag da jeg nesten ikke har stemme og hoster til jeg brekker meg. Er så lei av å være syk hele tiden.. Mini er iallefall levert i barnehagen og jeg skal tilbringe dagen på sofaen. Gleder meg til mannen kommer hjem [emoji173]️
Idag sov jeg over alarmen for temping igjen, så tempen er tatt nesten to timer for sent. Kjempekjedelig, men sånn ble det. Den er uansett høy, og ikke vært såpass høy før. Denne ppens første test måtte derfor ryke idag Ser definitivt noe, men tør ikke verker tro eller håpe, da jeg har blitt lurt såpass mange ganger før. Det blir i hvertfall uten tvil ny test i kveld
Veldig svakt, men noe er der..
Vis vedlegget 241628
Kurven
Vis vedlegget 241629
Liiivredd for å få noen forhåpninger, men det hadde vært helt fantastisk altså!Ser noe svakt der[emoji7][emoji7] håper den blir sterkere[emoji173]️[emoji173]️
Ja der er noe, men har jo fått dette «noe» altfor mange ganger før Får bare krysse fingrene for at det blir noe mer denne gangenSer noe veldig svakt ja.
Blir spennende med videre testing
Ja selvom den er svak er den ganske tydelig, så kjempekjipt om det bare er tull!Ser noe svakt jeg også, jeg som nesten aldri ser det - men vet jo hvor lunefull de testene kan være.
Sender i alle fall masse babystøv, og ønsker deg god bedring. Er også skikkelig forkjøla, og hatt antydning til bihulebetennelse i tillegg. Heldigvis på vei tilbake her nå, har tatt det med ro i flere dager nå og kjeder ræva av meg.
Jeg og!!!!God bedring
Jeg er spent på neste test!
Tusen takkGod bedring
Jeg er spent på neste test!