• Drømmen om lillebrøster •

Hvordan var tempen idag da?
Den gikk ned til vanlig nivå idag, så da må jeg nok ha hatt feber natt til i går uten å vite det :p Håper bare de neste dagene går fort så man få et skikkelig resultat på testene! Vil så gjerne følge etter ❤️

Den gikk ned til vanlig nivå idag, så da må jeg nok ha hatt feber natt til i går uten å vite det :p Håper bare de neste dagene går fort så man få et skikkelig resultat på testene! Vil så gjerne følge etter ❤️
Det vil jeg og at du skal!

PP 16 - CD 23
9 dpo gitt! Idag ble det hjemmedag da jeg nesten ikke har stemme og hoster til jeg brekker meg. Er så lei av å være syk hele tiden.. Mini er iallefall levert i barnehagen og jeg skal tilbringe dagen på sofaen. Gleder meg til mannen kommer hjem ❤️

Idag sov jeg over alarmen for temping igjen, så tempen er tatt nesten to timer for sent. Kjempekjedelig, men sånn ble det. Den er uansett høy, og ikke vært såpass høy før. Denne ppens første test måtte derfor ryke idag :p Ser definitivt noe, men tør ikke verker tro eller håpe, da jeg har blitt lurt såpass mange ganger før. Det blir i hvertfall uten tvil ny test i kveld :)

Veldig svakt, men noe er der..
0815501C-0A94-41EE-A599-0B98E3119F3D.jpeg

Kurven
4D99A278-0190-4A99-9AC8-AAB87A376A7D.jpeg

Jeg ser noe svakt ja, håper det er en begynnende babystrek!!! Godt du tar deg en hjemmedag, høres ut som at kroppen trenger det! Gleder meg til ny test :-)

Jeg ser noe svakt ja, håper det er en begynnende babystrek!!! Godt du tar deg en hjemmedag, høres ut som at kroppen trenger det! Gleder meg til ny test :)
Det hadde vært helt fantastisk! Kan jo ikke være noe dårligere enn dere andre som har blitt gravide nå ❤️ Ja nå var det på tide, gikk bare å hangla på jobb i går. Heldigvis har jeg fri i morgen, så da får jeg noen dager å hente meg inn igjen på :) Jeg og! Håper det blir strek!

PP 16 - CD 23
9 dpo gitt! Idag ble det hjemmedag da jeg nesten ikke har stemme og hoster til jeg brekker meg. Er så lei av å være syk hele tiden.. Mini er iallefall levert i barnehagen og jeg skal tilbringe dagen på sofaen. Gleder meg til mannen kommer hjem [emoji173]️

Idag sov jeg over alarmen for temping igjen, så tempen er tatt nesten to timer for sent. Kjempekjedelig, men sånn ble det. Den er uansett høy, og ikke vært såpass høy før. Denne ppens første test måtte derfor ryke idag :p Ser definitivt noe, men tør ikke verker tro eller håpe, da jeg har blitt lurt såpass mange ganger før. Det blir i hvertfall uten tvil ny test i kveld :)

Veldig svakt, men noe er der..
Vis vedlegget 241628

Kurven
Vis vedlegget 241629

Ser noe svakt der[emoji7][emoji7] håper den blir sterkere[emoji173]️[emoji173]️

Ser noe veldig svakt ja.
Blir spennende med videre testing

Ser noe svakt jeg også, jeg som nesten aldri ser det - men vet jo hvor lunefull de testene kan være. :shifty:

Sender i alle fall masse babystøv, og ønsker deg god bedring. Er også skikkelig forkjøla, og hatt antydning til bihulebetennelse i tillegg. Heldigvis på vei tilbake her nå, har tatt det med ro i flere dager nå og kjeder ræva av meg. :hilarious:

Ser noe svakt jeg også, jeg som nesten aldri ser det - men vet jo hvor lunefull de testene kan være. :shifty:

Sender i alle fall masse babystøv, og ønsker deg god bedring. Er også skikkelig forkjøla, og hatt antydning til bihulebetennelse i tillegg. Heldigvis på vei tilbake her nå, har tatt det med ro i flere dager nå og kjeder ræva av meg. :hilarious:
Ja selvom den er svak er den ganske tydelig, så kjempekjipt om det bare er tull!

Tusen takk ❤️ Huff, ja det er noe dritt dette forkjølelsesstyret! Hehe, jamen det høres bra ut ;) Jeg har ikke tid til å kjede meg nå som jeg er alene med mini, så det skal bli magisk å få mannen hjem så jeg kan ligge på sofaen med god samtvittiget ;)

Kveldens test har fortsatt dette «noe». Kanskje også en smule sterkere? Livredd for å få håpet opp! Og blir passelig sur om det bare er skygge! Bare 9 dpo, så fortsatt veldig tidlig :)

Samme test, bare i forskjellig lys
3F10474D-6F67-4CFF-A749-EE772A58FD40.jpeg

C23F928F-B9F0-43AD-8EF8-003790127FDA.jpeg

Min umiddelbare tanke er at det er klart sterkere. Krysser fingrene og håper!

Back
Topp