• Drømmen om lillebrøster •

Krysser fingerne for at du kan få være med på denne positive bølgen som er er akkurat nå
 
Hurra for dpo, hadde vært artig med en liten «overraskelse» denne pp[emoji6]
 
Krysser fingerne for at du kan få være med på denne positive bølgen som er er akkurat nå
Det hadde vært fint, men desverre nokså urealstisk.. Spesielt siden mannen reiste, men det ser ut som vi traff ganske bra likevel :) Får bare håpe på et mirakel :)
 
Krysser fingerne. Lov å håpe!
 
Hurra for dpo, hadde vært artig med en liten «overraskelse» denne pp[emoji6]
Ja fint med el såpass tidlig hver pp, syklusen er så stabil som aldri før, merkelig nok :p Ja det hadde gjort seg det altså ❤️
 
Hurra for dpo!!

Ser du skriver at syklusen er stabil som aldri før! Så braaa:) har du sluttet på letrozol du og eller? Var nemlig da jeg sluttet med hormoner at kroppen begynte å funke!! Så kan jo hende det samme skjer for deg.

For å svare på en post ang laparoskopi lenger oppe i dagboka: her henviste gyn meg til både lap og ivf samtidig. Fikk tidspunkt for forsamtalen lenge før jeg fikk tidspunkt for laparoskopien, og som du vet ble jo lap utsatt og. Endte opp med å ha lap 1 mnd før forsamtalen. Så var absolutt ikke sånn at lap måtte utføres FØR jeg fikk tidspunkt for forsamtale. Litt kronglete skrevet men.
 
Hurra for dpo!!

Ser du skriver at syklusen er stabil som aldri før! Så braaa:) har du sluttet på letrozol du og eller? Var nemlig da jeg sluttet med hormoner at kroppen begynte å funke!! Så kan jo hende det samme skjer for deg.

For å svare på en post ang laparoskopi lenger oppe i dagboka: her henviste gyn meg til både lap og ivf samtidig. Fikk tidspunkt for forsamtalen lenge før jeg fikk tidspunkt for laparoskopien, og som du vet ble jo lap utsatt og. Endte opp med å ha lap 1 mnd før forsamtalen. Så var absolutt ikke sånn at lap måtte utføres FØR jeg fikk tidspunkt for forsamtale. Litt kronglete skrevet men.
Ja det kjempebra, så derfor er det ekstra rart det ikke klaffer! Alt er jo tilsynelatende perfekt hos både mannen og meg, så det er rimelig frustrerende :arghh:

Hmm, jeg fikk bare beskjed om at det ikke er så vanlig lenger, og om egglederne er tette eller skadet blir det ivf uansett, så sa er lap unødvendig.. Er ikke enig i det altså, men tenker å ta det opp med gyn nå som vi har time på sykehuset i februar, får håpe vi kommer gjennom der :) Er overbevist om at de kunne funnet grunnen om de sjekka!
 
Dagene flyr altså! 6 dpo allerede :D Nå ble tempen tatt nesten to timer senere enn vanlig i går, men den var rimelig høy i dag også, faktisk aldri vært så høy før, og den har alltid droppa 6 dpo, så lurer på hva som skjer denne runden?

E07469B4-C8DD-4412-9F85-FE67661363A6.jpeg
 
Håper på en ventespire jeg!!
 
Babystøv:binkybaby:love7:Heartbigred
 
Hvordan ser dagens temp ut?
 
Jeg har blitt syk for ente gang, og er så drittlei at jeg snart spyr! Hodet dundrer, nesa renner og halsen er piggtråd.. Får aldri tid til å komme meg oppå igjen før jeg blir syk igjen.. Sykt sliten, og at mannen har vært borte snart en uke hjelper ikke akkurat på altså. Gleder meg til han kommer hjem kjenner jeg! Ære være alenemødre, det sier jeg bare! Tempen føyk til vers i dag, faktisk aldri hatt så høy temp før, skulle tro jeg hadde feber, men jeg har jo ikke det? Kanskje jeg hadde det i natt eller i dagtidlig uten å vite det? Hvem vet :p

Litt av en graf :eek:
05826387-367A-4799-9D0F-F1482D432BCA.jpeg
 
Oppdaterte akkurat! Kroppen min er rar :p

Ååå. Så utrolig kjedelig. Syns det er så mange syke om dagen. Enten er det influensa eller så er det omgangssyken :/ det var litt av en temp ja...kan jo håpe at det er spire-temp... men er vel også stor sjans for at det er pga at du er syk. Har du noen symptomer på at det kan ha klaffet?

masse god bedring til deg! <3
 
Litt av en temp ja. Lov å håpe det ikke bare er pga sykdom.
 
Ååå. Så utrolig kjedelig. Syns det er så mange syke om dagen. Enten er det influensa eller så er det omgangssyken :/ det var litt av en temp ja...kan jo håpe at det er spire-temp... men er vel også stor sjans for at det er pga at du er syk. Har du noen symptomer på at det kan ha klaffet?

masse god bedring til deg! <3
Ja det florerer sykdom overalt for tiden, og jeg drar virkelig på meg alt som måtte finnes! Bare noen nevner forkjølelse så får jeg det :p Sjansene er nok små for at det er spiretemp da den var såpass høy, men samtidig er det rart da jeg ikke har merka noe til noe feber.. Ellers ingen symptomer. Ømme pupper som vanlig, og litt «murringer» men det er også helt vanlig, blir iallefall spennende dager fremover :)
 
Hvordan var tempen idag da?
 
Back
Topp