• Drømmen om lillebrøster •

Hjemme fra jobb dag 2, men heldigvis mye bedre idag. Har fri før jobbhelg i morgen også, så da får jeg henta meg fint inn igjen :) Ellers aner jeg ikke hvor jeg er i syklusen, og kjenner det er deilig. Orker ikke å sjekke på appen, og orker ikke temping, testing eller noe av det stresset der. Det får bare gå sin gang denne runden :)

Men, til noe som plager meg.. Kjenner jeg bare blir mer og mer lei jobben min og systemet rundt.. Fikk telefon idag om at jeg må ringe kvelden før om jeg er syk (siden jeg var syk i går også), men planen var jo å dra på jobb idag. Man blir da heller tråkket på fordi man prøver.. Så nå sitter man her da, med en ødlagt dag og dårlig form.. Det er hele tiden noe som blir pirket på, og vi må gjøre sånn eller slik, og for all del huske på det ene og det andre. Alt av ansvar skal ned på oss, mens sjefen bare skal ha det overordnede ansvaret. Synes ikke noe om at det skal være sånn. I tillegg har vi massevis av vikarer som heller vil bruke tiden på jobb til å skravle med hverandre, enn å være sammen med brukerene. Dette går igjen utover oss faste.. Er så lei av at det hele tiden skal være noe å pirke på, og aldri føle at man gjør en god nok jobb.. I tillegg er jeg lei turnuslivet siden mannen også jobber skift. Problemet er bare at det ikke finnes andre jobber her i området, og når det først blir utlyst noe er det altfor mange om benet.. Bah, dagens utblåsning!
 
Det forstår jeg! Ingen som takker en for at man sliter seg ut på jobb desverre.. Når har du termin igjen? Tiden går fort altså :eek:

Tiden går nesten for fort denne gangen [emoji85] Føler meg ikke helt klar for å få en liten en til i huset, men det endrer seg sikkert for når det blir en realitet [emoji28]

Termin er 22.februar [emoji1360] Storesøster blir 2 år 24.februar, så det kan bli en spennende toårsdag [emoji849][emoji38]
 
Tiden går nesten for fort denne gangen [emoji85] Føler meg ikke helt klar for å få en liten en til i huset, men det endrer seg sikkert for når det blir en realitet [emoji28]

Termin er 22.februar [emoji1360] Storesøster blir 2 år 24.februar, så det kan bli en spennende toårsdag [emoji849][emoji38]
Hehe nei det forstår jeg, føler meg ikke klar jeg heller, og er ikke gravid en gang :hilarious:

Oj så spennende! Tenk om det blir bursdag samme dag! Det hadde jo vert litt morsomt ;)
 
Hehe nei det forstår jeg, føler meg ikke klar jeg heller, og er ikke gravid en gang :hilarious:

Oj så spennende! Tenk om det blir bursdag samme dag! Det hadde jo vert litt morsomt ;)

Jaa, litt morsomt, men håper de slipper å dele bursdag [emoji28] kan godt være ei ukes tid imellom [emoji85]
 
Jaa, litt morsomt, men håper de slipper å dele bursdag [emoji28] kan godt være ei ukes tid imellom [emoji85]
Hihi ja jeg ser den altså! Spennende blir det iallefall :D Er du klar for fødsel igjen?
 
Hihi ja jeg ser den altså! Spennende blir det iallefall :D Er du klar for fødsel igjen?

Nei [emoji23]

Eller altså, ja, men nei [emoji39] Gleder meg på en måte, men gruer meg til smerten, nå vet jeg jo hvor j#€*lig vondt det er liksom [emoji28] Har et håp om at det skal gå litt fortere denne gangen (7-8 timer aktiv fødsel sist, så egentlig ikke så værst til å være førstegangs), og at jeg slipper å presse i en og en halv time, men skummelt å håpe, blir sikkert enda lengre og tyngre denne gangen [emoji23]

Hvordan er formen din da?
 
Nei [emoji23]

Eller altså, ja, men nei [emoji39] Gleder meg på en måte, men gruer meg til smerten, nå vet jeg jo hvor j#€*lig vondt det er liksom [emoji28] Har et håp om at det skal gå litt fortere denne gangen (7-8 timer aktiv fødsel sist, så egentlig ikke så værst til å være førstegangs), og at jeg slipper å presse i en og en halv time, men skummelt å håpe, blir sikkert enda lengre og tyngre denne gangen [emoji23]

Hvordan er formen din da?
Hihi ja det forstår jeg så godt! Godt man glemmer hvor ille det faktisk er :hilarious: Vi får satse på det går knirkefritt denne gangen også ;)

Joda, hodet er igrunnen fylt med alt annet en prøving for tiden, og det kjenner jeg gjør godt! Har på en måte landa på ivf nå, og har drevet med litt selvterapi med å rydde i alle skuffer og skap på alle rom her hjemme, jeg er rar, men det gir meg en god følelse! Haha :hilarious: Skal pusse opp litt også, så tankene flyr rundt på farger og møbler, og jeg koser meg ;)
 
Søren altså! Telefon fra mannen nå nettopp der han sier han er tilbudt en jobbreise. Reiser allerede mandag, og da går vi glipp av el denne mnd.. Måtte faktisk inn å sjekke appen min nå, og ser at han drar på CD13 :( Jaja, vi får bare peise på nå dagene som kommer, og håpe på et mirakel :)
 
Krysser fingerne for tidlig EL og en ventespire!
 
Hihi ja det forstår jeg så godt! Godt man glemmer hvor ille det faktisk er :hilarious: Vi får satse på det går knirkefritt denne gangen også ;)

Joda, hodet er igrunnen fylt med alt annet en prøving for tiden, og det kjenner jeg gjør godt! Har på en måte landa på ivf nå, og har drevet med litt selvterapi med å rydde i alle skuffer og skap på alle rom her hjemme, jeg er rar, men det gir meg en god følelse! Haha :hilarious: Skal pusse opp litt også, så tankene flyr rundt på farger og møbler, og jeg koser meg ;)

Ja, satser på det! :rolleyes:

Skjønner det var en bøyg å komme over at det må ivf til for å få en liten til, men så bra at man har muligheten til det når ikke kroppen selv funker helt sånn som den skal... Det er jo vinn-vinn med rydde-terapi da, det blir ryddig og fint, og du får tankene over på noe annet :hilarious:
 
Henvisning sendt
Da fikk jeg telefon fra gyn, og hun fylte ut de siste spørsmålene på skjemaet og skulle sende henvisningen avgårde :)

Mannens sædprøve var til og med bedre enn den var forrige gang, og da var den også bra, så alt er fint hos han heldigvis. Mine prøver var også helt normale, og AMHen som var på 34 da vi prøvde på førstemann, altså ganske høy, var nesten halvert og var bare på 17 nå, noe som er helt normalt, så jeg har heller ikke PCO, som vi først trodde. Hun nevnte også ultralyden vi tok, der hun så at eggstokkene kunne se ut som lå veldig tett hverandre, og kanskje kunne ha vokst sammen, kan være en faktor, men hun kunne ikke si det sikkert.

Så, i og med vi begge har normale verdier av alt mulig, jeg har nesten helt stabile sykluser (når vi prøvde på første var de helt på bærtur), jeg har el hver mnd og i det hele tatt, har vi rett og slett ingen diagnose.. Vi har jo gutten vår fra før, så det hele er veldig merkelig! Det sa til og med gyn..

Får bare håpe jeg får krangla meg til laparoskopi nå som vi skal på utredning offentlig også nå i februar :) Kanskje det er en easyfix på problemet bare de får sett inni? Hvem vet?

Er iallefall veldig klar for å bli gravid igjen ❤️
 
Så godt å få sendt henvisning. Kjedelig uten klare svar, men likevel må jo det og bety at det KAN gå av seg selv også. Krysser fingrene for at du snart kommer etter!!
 
Så godt å få sendt henvisning. Kjedelig uten klare svar, men likevel må jo det og bety at det KAN gå av seg selv også. Krysser fingrene for at du snart kommer etter!!
Veldig! Nå er vi i gang på skikkelig :) Ja det er rart det her altså, hvorfor går det ikke når alt er fint hos begge? Tenker det må ha noe med eggstokkene/lederne å gjøre jeg altå, så håper på lap :)
 
Veldig! Nå er vi i gang på skikkelig :) Ja det er rart det her altså, hvorfor går det ikke når alt er fint hos begge? Tenker det må ha noe med eggstokkene/lederne å gjøre jeg altå, så håper på lap :)
Høres jo ut som det kan være grunnen tenker jeg. Men mente gyn at begge kunne være ødelagt eller bare den ene siden som hadde snurret rundt den andre?
 
Høres jo ut som det kan være grunnen tenker jeg. Men mente gyn at begge kunne være ødelagt eller bare den ene siden som hadde snurret rundt den andre?
Hun mente vel at den høyre var helt normal, men den venstre (den som har vridd seg) kanskje kunne være skadet, men hun kunne ikke si det sikkert. Det eneste som kan gjøres for å finne ut av det er vel laparoskopi, så synes det er kjedelig at vi ikke får gjort det i mens vi venter på ivf!
 
Det må vel gjøres før dere kommer i kø det, eller?
 
Back
Topp