Ja formen er heldigvis bedre, men tok meg en ekstra dag hjemme. Har en tendens til å dra på jobb for tidlig, for så å bli syk igjenHåper du er bedre idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja formen er heldigvis bedre, men tok meg en ekstra dag hjemme. Har en tendens til å dra på jobb for tidlig, for så å bli syk igjenHåper du er bedre idag.
Det forstår jeg! Ingen som takker en for at man sliter seg ut på jobb desverre.. Når har du termin igjen? Tiden går fort altså
Hehe nei det forstår jeg, føler meg ikke klar jeg heller, og er ikke gravid en gangTiden går nesten for fort denne gangen [emoji85] Føler meg ikke helt klar for å få en liten en til i huset, men det endrer seg sikkert for når det blir en realitet [emoji28]
Termin er 22.februar [emoji1360] Storesøster blir 2 år 24.februar, så det kan bli en spennende toårsdag [emoji849][emoji38]
Hehe nei det forstår jeg, føler meg ikke klar jeg heller, og er ikke gravid en gang
Oj så spennende! Tenk om det blir bursdag samme dag! Det hadde jo vert litt morsomt
Hihi ja jeg ser den altså! Spennende blir det iallefall Er du klar for fødsel igjen?Jaa, litt morsomt, men håper de slipper å dele bursdag [emoji28] kan godt være ei ukes tid imellom [emoji85]
Hihi ja jeg ser den altså! Spennende blir det iallefall Er du klar for fødsel igjen?
Hihi ja det forstår jeg så godt! Godt man glemmer hvor ille det faktisk er Vi får satse på det går knirkefritt denne gangen ogsåNei [emoji23]
Eller altså, ja, men nei [emoji39] Gleder meg på en måte, men gruer meg til smerten, nå vet jeg jo hvor j#€*lig vondt det er liksom [emoji28] Har et håp om at det skal gå litt fortere denne gangen (7-8 timer aktiv fødsel sist, så egentlig ikke så værst til å være førstegangs), og at jeg slipper å presse i en og en halv time, men skummelt å håpe, blir sikkert enda lengre og tyngre denne gangen [emoji23]
Hvordan er formen din da?
Jeg og! Typisk at det skulle bli akkurat nå! Sikkert fordi dette er måneden det hadde skjedd et mirakelKrysser fingerne for tidlig EL og en ventespire!
GarantertJeg og! Typisk at det skulle bli akkurat nå! Sikkert fordi dette er måneden det hadde skjedd et mirakel
Garantert
Hihi ja det forstår jeg så godt! Godt man glemmer hvor ille det faktisk er Vi får satse på det går knirkefritt denne gangen også
Joda, hodet er igrunnen fylt med alt annet en prøving for tiden, og det kjenner jeg gjør godt! Har på en måte landa på ivf nå, og har drevet med litt selvterapi med å rydde i alle skuffer og skap på alle rom her hjemme, jeg er rar, men det gir meg en god følelse! Haha Skal pusse opp litt også, så tankene flyr rundt på farger og møbler, og jeg koser meg
Veldig! Nå er vi i gang på skikkelig Ja det er rart det her altså, hvorfor går det ikke når alt er fint hos begge? Tenker det må ha noe med eggstokkene/lederne å gjøre jeg altå, så håper på lapSå godt å få sendt henvisning. Kjedelig uten klare svar, men likevel må jo det og bety at det KAN gå av seg selv også. Krysser fingrene for at du snart kommer etter!!
Høres jo ut som det kan være grunnen tenker jeg. Men mente gyn at begge kunne være ødelagt eller bare den ene siden som hadde snurret rundt den andre?Veldig! Nå er vi i gang på skikkelig Ja det er rart det her altså, hvorfor går det ikke når alt er fint hos begge? Tenker det må ha noe med eggstokkene/lederne å gjøre jeg altå, så håper på lap
Hun mente vel at den høyre var helt normal, men den venstre (den som har vridd seg) kanskje kunne være skadet, men hun kunne ikke si det sikkert. Det eneste som kan gjøres for å finne ut av det er vel laparoskopi, så synes det er kjedelig at vi ikke får gjort det i mens vi venter på ivf!Høres jo ut som det kan være grunnen tenker jeg. Men mente gyn at begge kunne være ødelagt eller bare den ene siden som hadde snurret rundt den andre?