• Drømmen om lillebrøster •

Takk snille du [emoji173]️ Håper det går kjempefort! Er så klar for å bli gravid igjen, og synes det er helt unødvendig å kaste bort tiden frem til vi kommer igang :p

Det skjønner jeg sååå godt!! Håper det går fortere enn dere forventer[emoji5]
 
Innom med en klem
 
Ååh såpass ja! Da var det ekstra fint det klaffet på første forsøk ❤️ Hvordan slapp dere forsamtale? :) Blir mange turer opp og ned fremover, og lurer litt på hvordan vi skal gripe an det, med både jobb, penger og gutten vår! Har en hel del å sette meg inni :sorry:

Vi slapp unna pga vi var ferdig utredet og jeg er sykepleier så trengte ikke komme for sprøyteopplæring. Så vi tok all info over telefon også kom jeg dit for første kontroll! Fløy alene opp og ned samme dag for begge kontroller, også dro vi opp sammen tredje gangen for egguttak og ble på hotell til innsett 2 dager etter :) alt dette blir i stor grad dekket av pasientresier men det er en egenandel på alt! Mannen må i teorien bare være der 2 timer dagen ved egguttak for å levere sine saker og følge deg trygt dit du skal. Jeg er glad vi valgte å bli der oppe i mellom for jeg hadde store smerter etterpå og holdt meg mye i sengen på hotellet :) hadde vært tortur å sitte i bil eller fly lenge.
 
Følger deg videre her også, jeg :) Håper St. Olavs er kjappe og hjelper dere fort :Heartred
 
Vi slapp unna pga vi var ferdig utredet og jeg er sykepleier så trengte ikke komme for sprøyteopplæring. Så vi tok all info over telefon også kom jeg dit for første kontroll! Fløy alene opp og ned samme dag for begge kontroller, også dro vi opp sammen tredje gangen for egguttak og ble på hotell til innsett 2 dager etter :) alt dette blir i stor grad dekket av pasientresier men det er en egenandel på alt! Mannen må i teorien bare være der 2 timer dagen ved egguttak for å levere sine saker og følge deg trygt dit du skal. Jeg er glad vi valgte å bli der oppe i mellom for jeg hadde store smerter etterpå og holdt meg mye i sengen på hotellet :) hadde vært tortur å sitte i bil eller fly lenge.
Åå, så greit å slippe da. Regner med vi må, for jeg kan absolutt ikke å stikke, så dette kan bli interessant :p Mannen får vel heller ikke dekket så mye annet enn akkurat på uttaksdagen? Ser for meg hotell på oss også mellom uttak og innsett, da det blir altfor mye flyving om vi skal hjem i mellomtiden. Må sette meg inn i disse egenandelene tror jeg, for dette blir nok ikke billig :arghh: Takk for god info ❤️
 
Ååh som jeg lengter etter å bli gravid igjen! Det har gått greit helt til nå, men nå kjenner jeg at jeg ikke lenger kan vente på positiv test, og ikke minst det å etterhvert få kjenne liv ❤️ Det er ingenting annet enn magisk!

Veldig usikker på hva jeg skal gjøre denne syklusen. Tanta har pakka sammen og jeg er på cd 6 idag (måtte inn å sjekke appen :p), og vurderer om jeg skal tempe, eller om jeg bare skal gi blaffen. Det er jo greit å vite når man kan forvente tanta, samtidig kjenner jeg kroppen min såpass godt etter alle disse rundene at det strengt tatt ikke er nødvendig.. Hmm, får gruble litt på den :) Ingenting spesielt denne ppen heller, pause fra pergo og vente på svar fra gyn :)
 
håper på en god dag idag, kjære deg
 
Nå har syken tatt meg, sår hals og dundrende hodepine, så idag ble jeg hjemme fra jobb. Men har det egentlig ganske greit ellers altså :)
God bedring, kjipt med sykdom, men godt du har det ganske greit ellers.
Ta vare på deg selv og slapp av med god samvittighet.
 
God bedring :)
 
❤️❤️

Hvordan går det med deg? Du popper jo snart :D
Med meg går det fint! :) Sykemeldt 100% fra denne uka, er 34+2 i dag.. Kjenner det skal bli litt godt å slippe å tenke på jobben, og bare lade opp til fødsel; selv om det enda er ei god stund igjen ;)
 
Håper du er bedre idag.
 
Med meg går det fint! :) Sykemeldt 100% fra denne uka, er 34+2 i dag.. Kjenner det skal bli litt godt å slippe å tenke på jobben, og bare lade opp til fødsel; selv om det enda er ei god stund igjen ;)
Det forstår jeg! Ingen som takker en for at man sliter seg ut på jobb desverre.. Når har du termin igjen? Tiden går fort altså :eek:
 
Back
Topp