• Drømmen om lillebrøster •

Mitt IVF gull ligger fortsatt i magen, men hun ble også til på første forsøk, ved st. olavs [emoji173]️ håper det går like fort for deg [emoji173]️
 
Ja livet blir virkelig snudd på hodet! Husker jeg satt i sengen og gråt sammen med mini de første dagene fordi jeg ikke visste hvordan man gjorde det der, og lurte på hva vi hadde gjort :p Men alt går seg til, og det er det mest fantastiske man kan oppleve ❤️ Det er helt sant! Vil så gjerne få oppleve alt, minst en gang til! Får håpe det går knirkefritt for dere når den tid kommer :)
Huff, det er mye nytt alså! Men heldigvis går det seg ofte til etterhvert :happy: håper 2018 er året dere får oppleve mye gøy!
 
Mitt IVF gull ligger fortsatt i magen, men hun ble også til på første forsøk, ved st. olavs [emoji173]️ håper det går like fort for deg [emoji173]️
Så hærlig! Det håper virkelig jeg også ❤️ Tok det lang tid før dere kom igang?
 
Huff, det er mye nytt alså! Men heldigvis går det seg ofte til etterhvert :happy: håper 2018 er året dere får oppleve mye gøy!
Det gjør det, så savner man plutselig tilbake til alt som var ❤️ Det håper virkelig jeg og!
 
Du blir ikke kvitt meg så lett. Jeg følger med her og jeg [emoji16][emoji23] Det er noe drit at det skulle bli så "ille" da, men jeg har stooor tro på at IVF vil gi dere den etterlengtede lillebrøsteren [emoji7]
 
Du blir ikke kvitt meg så lett. Jeg følger med her og jeg [emoji16][emoji23] Det er noe drit at det skulle bli så "ille" da, men jeg har stooor tro på at IVF vil gi dere den etterlengtede lillebrøsteren [emoji7]
Hihi, nei deg har jeg ikke lyst å bli kvitt ;)❤️ Ja det toppa seg virkelig denne runden, men nå er det bare å fordøye at ting ble som de ble, og etterhvert klare å akspetere det :) Gleder meg bare såå til å bli gravid igjen! Det føles bare så langt opp og frem enda..
 
Da er alle blodprøver av meg, samt sædprøve av mannen tatt, så nå er det bare å vente på at gyn skal ringe og henvisning blir sendt :) Håper tiden fremmover går kjempefort så vi får starta opp så fort som mulig :)
 
Lykke til
 
Mitt IVF gull ligger fortsatt i magen, men hun ble også til på første forsøk, ved st. olavs [emoji173]️ håper det går like fort for deg [emoji173]️

Ja det gikk ganske tregt, men det var med mega uflaks! Måtte vente 2 mnd (tror jeg) på kromosonprøver pga nedsatt sædkvalitet, de må ikke alle ta. Også kræsjet det med sommerferie så da gikk det 2 mnd til, også hadde de ikke tid til meg første syklus etter ferie! Hadde det ikke vært for det hadde vi nok ikke ventet mer enn et par mnd :) men vi var ferdig utredet hos gynekolog og slapp unna forsamtale og utredning på st olavs, så det kuttet jo ned ventetiden en del!
 
Følger deg selvfølgelig videre [emoji173] Håper det går fort nå og at lillebrøster sitter på første forsøk! [emoji173][emoji170]
 
Ja det gikk ganske tregt, men det var med mega uflaks! Måtte vente 2 mnd (tror jeg) på kromosonprøver pga nedsatt sædkvalitet, de må ikke alle ta. Også kræsjet det med sommerferie så da gikk det 2 mnd til, også hadde de ikke tid til meg første syklus etter ferie! Hadde det ikke vært for det hadde vi nok ikke ventet mer enn et par mnd :) men vi var ferdig utredet hos gynekolog og slapp unna forsamtale og utredning på st olavs, så det kuttet jo ned ventetiden en del!
Ååh såpass ja! Da var det ekstra fint det klaffet på første forsøk ❤️ Hvordan slapp dere forsamtale? :) Blir mange turer opp og ned fremover, og lurer litt på hvordan vi skal gripe an det, med både jobb, penger og gutten vår! Har en hel del å sette meg inni :sorry:
 
Back
Topp