• Drømmen om lillebrøster •

Det skjønner jeg godt.
Krysser fingrene for at dere kan få noen svar og en løsning

Det skjønner jeg godt.
Krysser fingrene for at dere kan få noen svar og en løsning
Ja får smøre oss med tålmodighet en uke til, da blir det ny ul og en annen gyn, så kanskje de ser ting på en litt annen måte, og kanskje ser ting min private gyn ikke så? Håper bare på et svar snart!

Henvisning mottatt
Da hadde brevet jaggu dumpa ned i postkassa, så nå blir det offisielt ivf på oss :) Trodde det kom med time til forsamtale, men vi må visst ta noen prøver først og ringe de for å komme i gang med behandlingen. Ringte nettopp den vakttelefonen, så får vi håpe de ringer tilbake i morgen :) Håper iallefall det går superfort herifra, for nå er jeg spenna klar for å bli gravid igjen ❤️

Så bra at det skjer noe! Satser på at du snart får tidspunkt for forsamtale og at det går radig videre;) Hvordan har du det,sånn ellers? <3

Hurra! Så gøy når det endelig skjer noe! Hvilke prøver skal dere ta ?

Spennende. Lykke til.
Håper det går fort

Så bra at det skjer noe! Satser på at du snart får tidspunkt for forsamtale og at det går radig videre;) Hvordan har du det,sånn ellers? <3
Ja får håpe det går fort! Takk som spør ❤️ Joda, det går opp og ned. Mye som skjer på jobb for tiden, og kjenner det er mer enn nok å jobbe i 100% turnus å ha alt for mye ansvar, i tillegg til at man skal fungere hjemme.. Må ha meg en annen jobb snart, for dette går ikke i lengda :arghh:

Takk ❤️ Ja det håper virkelig jeg også, for nå er jeg møkklei venting gitt :arghh:
Det skjønner jeg godt!
rutineprøver er greit, da burde jo ting gå fort

Oppstartsplan
Wohoooo og lykke på jord! :D:D Tlf fra stolavs nå nettopp, og jeg må bare skrive det ned mens det er friskt i minnet!
Vi slapp forsamtale og det blir oppstart allerede neste syklus, med kort protokoll og uttak/innsett i uke 11! Det er jo kjempesnart :D Er så glad jeg nesten letter her jeg sitter, og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt på jobb :p Nåå folkens, nå blir det baby ❤️❤️❤️

Oppstartsplan
Wohoooo og lykke på jord! :D:D Tlf fra stolavs nå nettopp, og jeg må bare skrive det ned mens det er friskt i minnet!
Vi slapp forsamtale og det blir oppstart allerede neste syklus, med kort protokoll og uttak/innsett i uke 11! Det er jo kjempesnart :D Er så glad jeg nesten letter her jeg sitter, og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt på jobb :p Nåå folkens, nå blir det baby ❤️❤️❤️
Næmen. Du snakker om gode nyheter!!!!
Krysser fingrene for verden beste førjulsgave i år

Oppstartsplan

Herregud!!! Så fantastisk!!!! Det er jo bare en uke etter jeg egentlig skulle ha uttak/innsett! Jeg måtte jo i utgangspunktet ventet 7 mnd fra henvisning til forsøk så skal si det gikk kjapt i svingene for deg! Så glad på dine vegne nå altså. <3

Herregud!!! Så fantastisk!!!! Det er jo bare en uke etter jeg egentlig skulle ha uttak/innsett! Jeg måtte jo i utgangspunktet ventet 7 mnd fra henvisning til forsøk så skal si det gikk kjapt i svingene for deg! Så glad på dine vegne nå altså. <3
Oj såpass ja? Her har det jo virkelig gått unna! Hun ville få det til før påske, og jaggu blir det ikke det ❤️ Håper det blir masse egg ut, mange på frys og et gullegg som sitter til desember ❤️

Oj såpass ja? Her har det jo virkelig gått unna! Hun ville få det til før påske, og jaggu blir det ikke det ❤️ Håper det blir masse egg ut, mange på frys og et gullegg som sitter til desember ❤️

Ja, ble henvist i august, forsamtale i NOV og egentlig uttak/innsett mars. Det er som regel mye venting, litt mindre ved st Olavs virker det som men tror du har hatt skikkelig flaks nå og det skal fortsette sånn! 2018 ER jo året ditt og<3 så da blir det desemberbaby da;)

Wæææ[emoji16] Så fantastiske nyheter!!! Gleder meg masse til å følge dere videre på veien[emoji5][emoji177]

Oppstartsplan
Vi slapp forsamtale og det blir oppstart allerede neste syklus, med kort protokoll og uttak/innsett i uke 11! Det er jo kjempesnart :D Er så glad jeg nesten letter her jeg sitter, og klarer ikke konsentrere meg i det hele tatt på jobb :p Nåå folkens, nå blir det baby [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så fantastisk[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ det går fort til oppstart nå!! Herlig at dere får starte rett på[emoji5][emoji5]

Woho så fantastisk! [emoji173]️ nå blir det baby på deg igjen!!

Back
Topp