ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Noen som ser på Fødeavdelingen? (One born every minute)

Er det bare fryd og gammen der eller er det triste ting, dødfødsler osv?
Jeg orker nemlig ikke se om det er trist....
Har til gode å se en episode hvor noe trist har skjedd, og jeg har sett mange! Men dramatikk har det vært, som hastekeisersnitt og komplikasjoner.
 
Har til gode å se en episode hvor noe trist har skjedd, og jeg har sett mange! Men dramatikk har det vært, som hastekeisersnitt og komplikasjoner.
Så faktisk en trist en i dag jeg, hvor babyen var født med brokk. Han levde kun i 5 dager. Kan mildt sagt si at tårene trillet!
 
Så faktisk en trist en i dag jeg, hvor babyen var født med brokk. Han levde kun i 5 dager. Kan mildt sagt si at tårene trillet!
Ja, den så jeg også. Isj, orker ikke se slik triste greier.... :(
 
Jeg har heller ikke sett noe trist, og har stort sett sett hver uke de siste par månedene :)
 
God morgen alle sammen :) har endelig sovet ganske godt:)
 
Har dere gått ut i permisjon enda? Jeg begynner permisjon på mandag, men er fullt sykemeldt, så kommer nok ikke til å merke så mye forskjell.. ;)
 
Første dag i permisjon i dag faktisk :D
Jeg har også vært fullt sykemeldt i et par uker, så merker ikke forskjell her heller.
 
Jeg kom akkurat til å tenke på en ting.. Lillebror i magen er tydeligvis mindre enn sine søsken, faktisk litt under gjennomsnittet og. Jeg synes det var så rart siden jeg har tenkt at de to andre var store (over snittet) pga gener. Men så har jeg ikke helt klart å følge anbefalingen for kaffe i dette svangerskapet. De sier vel så lite som mulig, maks 1-2 kopper per dag. Jeg har gjerne drukket 3 kopper og den kaffien jeg drikker fra kaffemaskin inneholder nok mer koffein per kopp enn filtermalt kaffe fra trakter. Tenk hvis det er min feil? :(
 
God morgen! Hvordan står det til med dere? Begynner å nærme seg nå!! :)
 
Jeg kom akkurat til å tenke på en ting.. Lillebror i magen er tydeligvis mindre enn sine søsken, faktisk litt under gjennomsnittet og. Jeg synes det var så rart siden jeg har tenkt at de to andre var store (over snittet) pga gener. Men så har jeg ikke helt klart å følge anbefalingen for kaffe i dette svangerskapet. De sier vel så lite som mulig, maks 1-2 kopper per dag. Jeg har gjerne drukket 3 kopper og den kaffien jeg drikker fra kaffemaskin inneholder nok mer koffein per kopp enn filtermalt kaffe fra trakter. Tenk hvis det er min feil? :(
Koffein kan gi mindre barn ja.
Men 3 kopper er da ikke så mye!:)
Ikke tenk på det:)
 
Sovet dårlig i natt, og vært oppe på do 3 ganger mellom 1 og 7....
Gleder meg virkelig til lillesnuppa kommer ut.
Nå sitter jeg på sykehuset. Skal ta blodprøve, inn til dia.lege og til ctg-måling.
 
Back
Topp